Új hozzászólás Aktív témák

  • moma

    őstag

    Még nyár elejéről egy negatív szervizes sztori, ami végülis a Redmi 7-emhez vezetett. A Quick Szerviz, ami asszem a Markoivcs László, amit itt ajánlottak.

    Lényeg, TLDR: javították az USB-t, aztán megint elcsesződött és nem akarták gariban csinálni a saját javításukat, abszurd indokokat találva, hogy én cseszhettem el. Pl beledugtam fordítva a csatlakozót a foglalatban. Elég dühítő volt.

    Hosszan:
    Két és fél éves, Redmi note 3 aksija nem töltött. Bevittem és kicserélték az USB csatlakozó panelt. Ez 5000 forint volt.
    Kevesebb, mint három hónapig bírta és kezdett kontaktos lenni maga a csatlakozó. A kábelt mozgatva sikerült még megtalálni azt a szöget ahogy töltött, de egyre kevésbé. Szerviznek nem azonnal jeleztem, egyrészt, mert épp nem tudtam elmenni (csak 9-17-ig vannak nyitva, amikor én is dolgozok), másrészt egy ideig azt hittem a kábelem a kontaktos.
    Amikor bevittem utána hívtak, hogy nem tudják gariban megcsinálni, mert én fordítva dugtam bele a kábel csatlakozóját az USB aljzatba és ettől nyílt az ki és lett kontaktos. És 10k lenne fizetősbe. Ezt nyilván elutasítottam, mert nem akarok fizetni megint, ha ennyi ideig bírja a munkájuk, ráadásul dupla annyit, amennyiért először csinálták. Mondták, hogy menjek be és ott kifogásolhatom a dolgot (ez már a második alkalom, amikor el kellett kérnem magam munkából).
    Helyszínen egy ideig állították, hogy azért nem garis, mert fordítva dugtam bele az USB csatlakozótt. Én mondtam, hogy nem tettem ilyet és ez amúgy sem lehetséges, de kitartottak, hogy így kellett, hogy történjen. De felajánlották, hogy a tíz helyett 5000-ért megjavítják. Mondtam, hogy nem akarok ugyanazért kétszer fizetni. És azt is, hogy rendben, akkor próbáljuk meg beledugni fordítva, ha ez szerintük lehetséges. Ezt nem vállalták, mert nyilván lehetetlen, hanem váltottak, hogy mégsem ez történt, hanem én feszegetve mozgattam a kábelt, olyan módon, hogy amikor bevan dugva, akkor ilyen törő módon elhajlítom. Amit szintén nem tettem, de most mit lehet erre is mondani, amikor az eredeti alkatrész két és fél évig rendben volt és akkor sem ilyen probléma volt vele. Ekkor már három alkalmazott vitázott velem, hogy az én hibán. Még kiderült a beszélgetésben, hogy az alkatrész maga 2500 lenne. Szóval ezt az egész abszurd cirkuszt ennyiért csinálták. Átfutott rajtam, hogy mi van, ha tényleg valami költségesebb dolog. Mindenesetre itt feladtam és léptem és rendeltem neten én alkatrészt, a régit ha tudom megcsinálom és odaadom valakinek, meg vettem egy új telót.
    Nagyon sajnálom a dolgot, mert abszolút javítás párti vagyok, utálok szemetet gyártani, meg kidobni használható dolgokat.

    [ Szerkesztve ]

    we all deserve a bit of luck.

Új hozzászólás Aktív témák