Új hozzászólás Aktív témák
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #7076 üzenetére
3 kört futottam már le, és ez a 17 másodpercig lehetnek max. szélárnyékodban egyszer sikerült normálisan, másik két alkalommal szemét módon elején picit fékeztem, így mellettem lévő enyhén elém került, és hátulról keresztbe fordítottam. Így ha jól csináltam többiek lelassultak annyira kikerülés közben, hogy utána vígan körbe tudtam menni.
És tényleg értelmetlen ez a mi nehéz, goldos tuninggal is szenvedés vs. alap autóval is laza dolog. Előző Nascar szériánál első körben goldos tuningot is raktam autóra, másodikra csak pénzes, majd utolsó 2 körnél alap autóval teljesítettem: egyik se volt nehezebb másiknál, mindig alkalmazkodott az AI.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #7076 üzenetére
Elsőre én sem butitottam, akkor (is) szivas volt ez a 17 másodperces, de meglett csak pénzessel.
Most a 2. autóval butitottam, mert egyrészt ezt a NASCAR témát meguntam, másrészt és pont azért mert nem szimpi gondoltam arany tuning nélkül kellene megcsinalni ha lehet.[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7144 üzenetére
Dehogynem lehet: drive és javítás nélkül is bőven lehet TT-zni, sőt, én már csak így csinálom, ha éppen benevezek az adott heti TT-re! Felhő mentés után lenyomom az 5 versenyt, akár lezúzom a kocsikat is, ha úgy van, utána visszatöltés, mert a TT eredményt úgyis a szerveren tárolja. Minimális idő a visszatöltés és nem kell várni a szervízre meg a drive újratöltésre. Hülye lennék érte aranyat vagy időt pocsékolni...
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #7171 üzenetére
Nekem is volt ilyen, egyszerűen nem azt a ghostot mutatta, amelyikkel a leggyorsabb kört mentem. Szerencsére csak egy TT-n fordult elő.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
ntglaci
tag
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7349 üzenetére
Bocsi, de én nem manuáls gáz-fékkel játszom, hanem automata teligázzal, nekem ezért kell "fékezgetni". Elismerem, hogy lehet, hogy gyorsabb a másik, de nekem még nem sikerült megszoknom azt a kontrolt, ráadásul biztos görcsbe állna a jobb kezem, ha állandóan nyomnom kellene a tablet jobb oldalát...
Így is volt már, hogy Ricsin szabályosan fájt a kezem, ahogy döntenem kellett balra a tabot: bal kézzel csak támasztom, de jobbal fogni kell rendesen, hogy jó íven menjek. A 20. nekifutásra már kicsit remegett a kezem, hátha még nyomnom is kellett volna...
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7353 üzenetére
Persze, hogy kapacitív, nem kell nyomni, csak rátenni az ujjam, na de akkor is, döntés közben még hüvelykujjal fogjam is? Nem tudom, nekem Indy és Daytona teligázzal is könnyű, alig kell fékezni, max akkor, ha hirtelen érek utol valakit és nem akarok beleszállni, vagy kanyarban kicsúszni.
Amúgy az az érdekes, hogy Indyn 340-el beveszi a kanyart fékezés nélkül, máskor meg 320-nál is megcsúszik, pedig ugyanazon az íven megyek, ezt nem értem, hogy miért van, ott biztos nem kormányzok túl, nem rántom hirtelen balra, szépen az íven megyek, mégis kitör a segge. Szóval azt mondod, hogy manuál gáznál ilyenkor egy gázelvétel esetén vissza lehet még hozni? Lehet, majd megpróbálom, úgy is hátra van még az új széria, meg egy csomó Ricsi a korábbi szériákból.
Amúgy tényleg stabil 300 felett is kanyarokban így full tuninggal, de az alap autó nekem még 310-nél is csúszott az Indy oválon. Nehéz lesz megszokni a manuál gáz-féket, de egyszer biztos kipróbálom, milyen így vezetni.
-
ntglaci
tag
válasz DigitXT #7357 üzenetére
Igazad van, elismerem, én nem vagyok olyan nagyász. Nyáron megpróbálom újratanulni az irányítást, és akkor talán jobb köröket tudok majd! Nem hiszem, hogy valaha is szidtam volna a majmokat a nehézség miatt. Tudom, a nehézség oka hogy csak segítséggel tudok játszani. De így is nyertem már több 20 körös richmondot. Csak nehezebben mint akik segítség nélkül nyomják!
-
-
ntglaci
tag
válasz DigitXT #7388 üzenetére
Köszönöm az ötletet a fájlkezelőhöz!
Most úgy érzem magam, mintha pofán ba..tak volna egy vemhes macskával! Grafika low-ra, és a 20 körös richmondi versenyt >300 méter felett, fele mezőny lekörözésével nyertem meg. Azt a verseny, amit eddig csak úgy sikerült nyernem, hogy a hátsó ülésen voltak a valagamba az ellenfelek (értsd: 20-30méterre).
Egészen más élmény így játszani! A játék azt csinálja amit akarok, LOW-LOW-ON beállítással!
Nem érzek nagyon változást a grafika terén, gondolom azért mert az 5 colon így se úgy se látszanak a részletek!
[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
tag
válasz DigitXT #7391 üzenetére
Belső nézetben megmaradt a tükör, csak éppen nem látni benne semmit, mintha kiszedték volna a tükörlapot a tokjából! (Az Asterion-nal próbáltam, és ott van tükör)
Kipróbáltam a 10 körös lemans rajtját. indulás után (régi beidegződéssel) összetoltam vagy 10-12 autót magam előtt.
Egyébként a fájlkezelő nem engedte a módosítást (az android miatt, amit ti is írtatok!), de pc-n módosítva, majd felülírva már ment a dolog. Érdekes dolog, az 5-ös verziójú PC-s Total Commander látja meghajtónak a mobilomat. A 8.x verziójú Total Commander for windows viszont nem! Hogy miért, abban semmi logikát nem látok!
Mégegyszer: thx mindenkinek![ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7398 üzenetére
Ja, de ha 320-al belecsattanok, akkor 90%, hogy én is kicsúszok és nagyon lelassulok. Ilyen tempó mellett nagyon nehéz úgy lekoccolni a hátsóját, hogy csak ő csússzon ki...
Azóta találtam még egy lehetetlen küldetést, a már említett új szériában, a 18/3 Elimination is nagyon cinkes: Daytona Speedway, rolling start, a fullos Agerával sem tudok nyerni, 400-nál megcsúszik a döntött oválon, bele a falba, szinte lehetetlen 380 felett kanyarodni vele, így viszont még a közelébe sem tudok érni a Venomoknak... Érdekes kihívások ezek, mondjuk nem hiába az utolsó széria a Legendben, mennyire brutál lesz az a Venom, ha az Ageránál is pörgősebb?
ntglaci: én itt az elején még manuál gáz-fékkel megyek, és ha a közelébe érek egy lassabban haladónak, akkor gázelvétellel simán előzhető belső íven, de akár még kívülről is. Ha már első vagyok, akkor lehet automata gázra kapcsolni, max a lekörözöttekre kell figyelni. Az első 1-2 körben persze nagyon óvatosan kell helyezkedni, mert különben tényleg felkennek a falra, de ha szép óvatosan koccolod őket oldalról, akkor elengednek, ha gyorsabb vagy náluk. Itt nagyon fontos a draft, mert nem éred utol a mezőnyt.
[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #7423 üzenetére
Fánkból tényleg nem volt elég a 2 amit kért, de úgy is hozható volt.
Az utolsó szivatott engem is saját pályaelhagyások miatt, de az se volt vész.A 7/1-4 pár perc alatt megvolt.
Az 5. az neccesebb mert összevissza fékez és gyorsít a majom ellenfél, nehéz pontosan mögötte maradni, meg a botok is kiforgatnak ha úgy jön össze. Kell még pár próbálkozás rá.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
NNME
tag
válasz DigitXT #7431 üzenetére
Nekem ez elég simán sikerült, első próbálkozásnál a legelején nem nyomtam oda neki, ezért maradtam le egy pillanat alatt, de másodikra tapadtam a seggébe minden alkalommal. A kör végén, a Porsche kanyarok előtt féltem mert ahogy kijöttünk a második derékszögű kanyarból, ő az út bal felén ment, középen a lassú bmw-k, jobb felén pedig én és így előztünk le 4-5 autót. Végül valahol 10-11. helyen értünk be.
Én nagyon szeretek a botok mögött menni, sokszor próbáltam már ilyet, hogy az első után beállok (mert általában neki van olyan gyorsasága mint nekem) és vele megyek pár kört. Szerintem ez egy jó feladat volt. -
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #7444 üzenetére
Én rögtön az elején, mikor még piros volt lámpa már 90 fokkal elfordítottam telefont, és hagytam 3 teljes fordulatot, így meglett a 2 fánk, elég volt a pálya szélesség nálam, és aztán simán körbeértem (valami 70 méter kellett nekem is, de jóval több lett, mert célegyenes előtti kanyarba kilöket a Nissan-t ).
Most 7/3-nál vagyok, de alszok rá egyet, holnap délben lejár még 2 pénzes tuning, hátha azzal megy majd, este 9ig van időm kb. 4. helyig jutok, de tovább nem nagyon, első körben feljövök 7. helyre, utána körönként kettőt előzök meg, élboj nagyon elhúz.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7444 üzenetére
Jobban szeretem az elején letudni a fánkot, még ha szűk is a hely, ha háromból se ad meg kettőt, akkor újrakezdem. A 36 méterest én is háromszor kezdtem újra, kétszer elfékeztem és véletlenül megelőztem, egyszer meg elhúzott az egyenesben, de a fullos kocsival végül sikerült. Kellett hozzá a tuning, mert nagyon el tud gyorsulni az egyenesben, amikor nem akar visszasorolni. Tapadni kellett a seggére és összejött. Érdekes feladat volt, kíváncsi vagyok a Venom versenyeire, az jóval gyorsabb autó, jobban lehet szivatni a népet...
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7460 üzenetére
Hehe, ezt a harmadik vágást nem ismertem, sose szoktam ekkorákat vágni. Lehet ezért is van annyi második Endurance helyem. Ha adott esetben Endurance futamon itt vágok, akkor megadja az így leelőzött autók után is az időt? Mert ha igen, akkor ez igen hatékony lehet ott is.
-
ntglaci
tag
válasz DigitXT #7467 üzenetére
A TT-t nem próbáltam, de a C-B-A league-t már igen. Siralmas! Néha úgy elvernek, hogy öröm nézni. Hiába fullos autóval megyek segítség nélkül. (Na jó, a kormány az low)
Az ellenfelek megy úgy fordulnak a kanyrokban, mint a huszár a sakktáblán, lólépésben, egyet oldal hármat előre. Grafikailag rettentő illúzió romboló. Gondolom ez a hálózati sebességgel függ össze! -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7470 üzenetére
Közben megnéztem, nem is azon a verzión volt az Endurance, Dubai National-on mentem én, ott pont kihagyja azt a nagy kanyart ezzel a levágással, tehát összekevertem. Sok verzió van ebből, pont a National Circuit-on nem használhatók ezek a rövidítések. Ezek az Endurance-ok kifognak rajtam, nem tudom hogy mentetek ezen plusz 1-2 km-rel többet, mert alig lehet itt rövidíteni. Akkor is ugyanannyit megyek, ha nem lassítok, hogy bevárjam az időt, és akkor is, ha megyek, ahogy a csövön kifér. Egy LaFerrari LeMans-nál tudom, hogy hol hiányzik még 500 méter az első helyhez, ha még egy autót le tudnék nyomni a végén, akkor az is meglenne, de ezek a rövid pályák kifognak rajtam.
-
ntglaci
tag
válasz DigitXT #7627 üzenetére
Ha 460-nal bedobom a kanyarba fék nélkül, olyat csattanok a palánkon, hogy visszapattanva négykerékkel elemelkedek az aszfaltról 😁. Biztos nagyon jól kell időzíteni, de nem ment. Nem volt hozzá türelmem, a követős tailgate feladatok miatt. Való igaz, ahogy ti is mondtátok: idegesen nem érdemes ezt játszani. Vigasztal a weekly tt-ben a top10-es hely 50 goldja, majd holnap.
-
cuebler
senior tag
válasz DigitXT #7636 üzenetére
nyertél, mert a feladatot teljesítetted... volt korábban is több ilyen, hogy pl előzz ki öt autót. meglett az öt és feljött alulról, hogy nyertél, pedig még messze voltál a céltól. Stage 07 Goal 1: "Finish at least 2nd in this drag race" értem én meg tisztelem is, hogy maximalista vagy, de attól még teljesítetted a "goal"-t
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7671 üzenetére
Én mondtam, hogy nem szabad a seggébe menni, mert nagyon lassan veszi a kanyarokat. Egyszer-kétszer én is elmentem mellette kanyarban, legalább 5x kezdtem újra, mire meglett. Sőt, olyan is volt, hogy a második kör végén az utolsó sikánban mentem le a pályáról, mikor előztem az utolsó kocsit... Nem kicsit voltam ideges. Az utolsó nap különösen szivatósra sikerült.
-
ntglaci
tag
válasz DigitXT #7723 üzenetére
Az utolsó 38 autóra 39k gold? Háááát....
Engedd meg, hogy felsoroljak egy pár adatot: (vásárlás-20% kedvezmény + full upgrade)
- Toyota TS040 : 800 + 1775
- Audi R18 e-tron 2014 : 750 + 960
- Audi R18 e-tron 2015 : 0 + 1650
- Nissan Nismo: 750 + 965
- Porsche 919 2014 : 750 + 620
- Porsche 919 2015 : 750 + 800
- Ferrari F14T: 800 + 1245
- Regera: 710 + 800
És még sorolhatnék további 1000 gold feletti autókat, te is tudnád folytatni ezt a sort! -
ntglaci
tag
válasz DigitXT #7726 üzenetére
idézem: "nah én 108 gépet kimaxoltam mert a többit nem tudom feloldani". Ez nálam azt jelenti, hogy a többi autót még nem tuidta megvenni, mivel még nem jutott el oda, hogy unlockolja. (De szép magyar szó...)
146 db verda van a játékban, 108-at kimaxolt, 38 autót kell még megszereznie. A játék felépítéséből adódóan ez az utolsó 38 (sorrendben legutóbbi) autó, amik NEM jönnek ki 1000 goldból darabonként.Ha vpn-nel napi 20 reklámot néz (havi 600) + TT heti 50-100 + napi/havi nyeremény 100, akkor igen, de ha csak a game-et nyomja, akkor nem elég.
Bár igazad van, újra olvastam: Te a tuningra írtad, hogy elég lesz. Arra valószínű, de meg is kell venni! Arra várni, hogy újra meg leshessen nyerni egy régebbi autót, szerintem felesleges.
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Filmvilág
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iPad topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Opel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen