Új hozzászólás Aktív témák
-
Lirion
addikt
Day 5/Goal 4 szintén drag race lesz, nem lepne meg, ha ugyanilyen szivatás lenne az is. Egyértelmű gold sink ez a 3. napi drag és valszeg pont azért, mert tudják, hogy ezen a szérián kívül kb. senki többet nem fog vele menni, így költeni se fog rá.
A magam részéről ma este akartam elkezdeni (pont az ilyenek miatt, hogy ne érjen meglepi), de most inkább megvárom az 5. napot és a tapasztalatokat.Tartok tőle, hogy a végén érdemesebb lesz skippelni ezt a két versenyt.
-
Lirion
addikt
A drag race-nél ha előre meghatározott autó ellen mész, akkor nem tudsz butítani. Az kizárólag a kanyarodási sebességre van hatással, gyorsulási versenynél meg ugye nincs kanyar..
Az 50-100 m előny nem szempont a butítás esetén, csakis az idő a szempont. A legjobb megoldás az, ha hagyod párszor a mögötted levőt utolérni, és amikor majdnem elment melletted, kilököd.
-
Lirion
addikt
Nézőpont kérdése. Ha azt nézzük, hogy a 2.0 előtt nem volt kötelező tuning és minden autót meg tudtál venni valós fizetés nélkül, akkor igenis etikátlan, hogy kényszerítenek. Viszont azóta eltelt sok idő és a rendes szériákban is kötelező sok esetben a goldos tuning, ehhez képest pedig ez a sorozat csak simán követi a trendet. Én etikátlan helyett inkább az undorító szót használnám...
Amúgy miért írtok off-ban? Nem bírom megérteni, mikor a játékhoz kapcsolódó témázgatást itt offba rakjátok.
-
Lirion
addikt
Néhány statisztika a játék 3.6-os verziójából (124 autóval)
Összes R$ autó: R$ 38.856.495 ( 31.085.196 R$ 20% kedvezménnyel)
Összes gold autó: 22.100 gold (17.680 gold 20% kedvezménnyel)Ha feltételezzük, hogy minden eseménysorozatban részt vett valaki és az összes így megszerezhető autót ingyen kapta:
R$ 27.421.436
Gold 7.642A szükséges upgrade-k arany ára: 8.914 gold
Összesen tehát minimum 16.556 gold kellA szériákból megszerezhető gold: 4365
Az eseménysorozatokból: 1920
Achievements-ekért megszerezhető gold: max. 700
Összesen 6.985 gold, marad 9.571, amit vagy szintlépésekkel vagy fizetéssel kell megvenni.Szintlépésekkel:
Kb. 275-300 szint szükséges ehhez a gold mennyiséghez, ami agent nélkül kb. 1660 óra játékidőt jelent a jobb fame/min versenyeket farmolva. Napi fél óra játékkal ez kb. 9 év (lenne, de az állandó frissítések miatt nyilván ez ilyen formában elérhetetlen napi fél órával). 10 körös le mans az agenttel kb. 2.5-3szor ennyit ad, tehát csak ott körözve napi 1 le manssal 3 évig kell farmolni az aranyat.Fizetéssel:
A legjobb $/gold árat nézve 969,89 $-t kellene kicsengetni, ami napi árfolyamon 283.000 ft.Vegyesen:
kb. 200-as szintig eljutva 4500 gold jár a szintlépésekért, a maradék 5000 gold ára 500 dollár, még mindig 145.000 ft.Utóbbi esetben a megjelenéstől számítva havi kb. 4000 ft-ért megvalósítható a 100%, napi 1-1.5 óra játékidővel ennél kevesebb pénzért is. Nem horror ár, de ezért a pénzért éppen csak a minimálisan szükséges goldot kapod meg, ami a 100%-hoz elég, saját festésre, optikai és a szükségesen túli tuningokra ebből nem futja.
Azonban egy új játékosnak nem érhető el nagyon sok autó ingyen a limitált eseményekkel, ami összességében még plusz 8-10k goldot jelent, ami vegyes számolással együtt is minimum havi 10k huf vagy kb. 380-400k egy összegben. Ennyi pénzért valódi autót lehet venni és nem is bontószökevényt, hanem viszonylag kultúrált, bár idős autót.
-
Lirion
addikt
válasz
cuebler #6045 üzenetére
Én is utálom ashmedet, gyökér karakter. Egyik eseménysorozatban sajnáltatja magát, hogy mekkora lúzer és nem tud nyerni, segítsek már neki, aztán meg keménykedik itt a chevis sorozatban, hogy majd ő megnyer mindent, csak csináljak neki helyet hozzá.. Magnus sokkal jobb.
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #6379 üzenetére
A 42k aranyat érő reklám 7 nap és 7 óra folyamatos nézegetés lenne 15 mp-es reklámokkal, de a reklámok egy része fél perces.. Lehet, hogy csak én vagyok vak, de a hackelt profilon és az iap hacken kívül nem láttam még olyan módszert itt a topikban (sem külföldieken), amivel 1 nap alatt 40k aranyat lehetne gyűjteni.
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz
BenQhunria #6417 üzenetére
Egyértelműen v8. Fényévekkel jobb, mint a másik 3 verda már tuning nélkül is. Ha maradsz a 3.5-nél, szenvedni fogsz a végén a tuninolt v8 botok ellen...
-
Lirion
addikt
Én simán skippeltem azt a versenyt. Az első drag rs tuninggal teljesíthető volt, csak a rajtot kellett bemákolni, az utolsó napit egyszer megnéztem, de látva az időt inkább nem szenvedtem vele.
A többi verseny pita volt, igaz, nálam durván buták a botok, az utolsót 2000m-es előnnyel (40 mp) nyertem..
-
Lirion
addikt
válasz
Gyurma_13 #6508 üzenetére
Minden szériában 0-ról indulsz, a TT-t pedig még a saját szériákban sem nézi. Ha az első versenyeken nagyon otthagyod a botokat, gyorsan kapsz erőseket és nagyon nehezen lehet őket lebutítani, mint ahogy fordítva is, ha eleinte lassú vagy, nehezebben fognak erősödni.
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #6522 üzenetére
Hidd el, hogy ez a natív felbontás. Azért (is) ilyen gáz, mert nincs élsimítás, az autón pedig gyakorlatilag nincs egyenes vonal, csak görbe, így az egész egy recés pixelhalmaz lesz (legalábbis ebből a szögből).
A gépigény növekedést én is észrevettem, korábban éjszakai le mansban a rajtnál is szép folyamatos volt a játék, most meg már nappal is meg-megdöccen, éjszaka meg érezhetően leesik 1x fps-re a játék.
-
Lirion
addikt
Mert droidon fos a grafikája, akárhogy szépítjük
Nem igaz, mert ha 5 colon nézed, akkor alig látsz különbséget egy droid és iphone között.
Nálam 5.2"-os Z2-n gyönyörű a kép, de ha a lementett ss-t gépen visszanézem, akkor szörnyű, már egy ipad-hez viszonyítva.
Lehet, ezért is sz@rnak rá, mert a legtöbb droidos biztos telefonról nyomja, azon meg alig látszik az élsimítás hiánya és az alacsonyabb felbontású textúrák. Mindenesetre undorító hozzáállás, pedig biz isten fizetnék is nekik legalább egy gold pack árát, ha a grafikát iphone szintre húznák...
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #6671 üzenetére
Nagyon nem kívánok belefolyni ebbe a képarány vitába, de annyit hozzátennék a magasröptű társalgáshoz, hogy az emberi látómező ovális, nem szögletes, ebbe az oválba pedig pont annyira illeszkedik a 4:3-as képarány, mint a 16:9-es. Mindkettő remekül imitálja a látómezőt, sőt, még a mozis nyújtott képarány is belefér ebbe az oválba.
Megjegyzem, meg lehetne úgy csinálni a látószöget 4:3-ban is, hogy többet
látsz a kormányból, meg a tetőből, de tökugyanolyan széles, mint a 16:9.
Ez fordítva is helytálló, vagyis megoldható a látószög úgy, hogy többet látsz jobbra-balra és vertikálisan tök ugyanolyan, mint a 4:3, de mivel a látószögünk ovális, így mindkét esetben a kép sarkai homályosak lennének (más különben képkivágásról lenne szó, ami nem bizonyít semmit).[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
Ha már egyszer fb-kal vagy bármi egyébbel kaptál barátokat endurance-be, akkor nem fognak eltűnni, hiába lépsz be offline. Az egyetlen megoldás, hogy kijelentkezel minden SN fiókból, esetleg még újra is indítod a játékot és úgy kezded az endurance-t. Ha nem töltött be barátokat, csak ismeretlen online ellenfeleket, akkor kiléphetsz és indíthatod offline módban, úgy már jó lesz.
A másik megoldás, hogy ha látod, hogy endurance lett feloldva, rögtön váltasz offline-ra, megcsinálod, aztán vissza.
Endurance mellett a hunter szokott még szivatós lenne, főleg, ha bekerül 1-2 csíter is a mezőnybe. Nekem volt pl. le mans-n vmelyik lmp-vel hunterben 4000m-es előnyös ellenfél... -
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #6679 üzenetére
Viszont a hivatkozott Hunterben sajna nem barátok mennek tuningos
autóval annyit, hanem a botokIlyenkor érdemes megpróbálni online, hogy barátokat adjon, sokszor könnyebben teljesíthető távot ad be, mint botokkal.
Endurance, és mivel véletlenszerűen ad be előzendő
botokatKorábban, amíg nem voltak nálam feloldva a le mansi farm futamok, a p1-el farmoltam silverstone-i endurance-t, 44km-es táv fölött már több r$-t adott, mint az 5 körös suzuka vagy silverstone. Ami biztos, hogy a botokat minden versenyen ugyanakkor, ugyanannyit és ugyanott adta be, egyszer sem volt eltérés, ennek köszönhetően 10-ből 9-szer szinte méterre ugyanannyi km-eket futottam.
Próbáltam más endurance-eket is, ott ugyanezt tapasztaltam. Ettől még lehet random, de valószínűbb, hogy az eltérő gyorsaság miatt lesz mindenkinél más a botok feltűnése és sűrűsége.A másik, amit megfigyeltem, hogy ha ellenkező irányba indulsz a pályán el vagy nagyon lemaradsz, akkor despawnolnak a botok. Brands hatch-en néztem meg, elég rövidke pálya ugye, de hiába száguldoztam visszafelé vagy álltam a rajtrácson egy percig, semmilyen bottal nem találkoztam.
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #6692 üzenetére
Ha mondjuk az RR3-ban "elmosnák" a kép szélét
Nem a kép szélét írtam és pláne nem egy telefon kijelzőjén megjelenített képre vonatkoztatva.Mutatok egy képet, ahol nem az egyikből való kivágással készül a másik képarány, így össze lehet érdemben is vetni azokat.
Attól, hogy a filmiparban "A" féle szabványt használnak, még a "B" szabvány lehet ugyanolyan optimális képarány. Egyéni preferencia kérdése..
Játék szempontjából mutathatnál egy új címet, ahol a 4:3 többet mutat, mint a 16:9. Ne ragadj le az ezredforduló táján, és pláne ne érvelj azzal, hogy 10+ éve mi volt. Még full hd se volt akkoriban, nem hogy szélesvásznú játék.. De elég, ha a saját linkedet megnézed, az elmúlt 10 évben 100-ból kb. 1-2 játék van, ahol nyújtással vagy képkivágással érik el a szélesvásznat. Szóval Sztregonak igaza volt, a mai játékokban tényleg több látszik 16:9-ben.
De ha már autó játék, az optimális képarány így néz ki:
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #6696 üzenetére
Kisregény írás helyett inkább vedd észre, hogy én egyik képarányra sem írtam, hogy az a legjobb. Az ellenkezőjét írtam, még illusztrációt is hoztam (ami mellesleg relevánsabb, mint a te rr3-as összeollózott képed).
Mert ugye így sérülne a Sztrego-Lirion-tétel azon állítása, hogy ha ezt használod, akkor garantáltan többet látsz...
Ilyet sem állítottam, ne akard nekem tulajdonítani. -
Lirion
addikt
válasz
#40359168 #6726 üzenetére
Nálam nagyon buták voltak a botok, az utolsó eliminationt piros autóval csináltam meg, tuning csak az elsö körös r$ volt az autón. Komolyan nem értem, hogy rendszeresen ilyen teljesíthetetlen versenyeket emlegettek és mégse butítjátok le rendesen a botokat. Vagy rosszul/rosszkor próbáljátok.
-
Lirion
addikt
válasz
Gyurma_13 #6745 üzenetére
Az összeredmény semmit nem befolyásol. Minden challange és minden széria nulláról indul.
Én se butítanék, ha nem kényszerítene rá a játék a gold upgradekre, de megteszi. Ha fullra tuningolnám az autót (vagy csak az ajánlott pr-ra), ugyanúgy gyengék lennének a botok, mint tuning nélkül butítva. Sőt, így legalább vannak pályák, ahol küzdelmes a győzelem, mint pl mt panorama vagy monza (hosszú egyenesekben gyorsak az ellenfelek). Most az utolsó eliminationt is elbuktam 3-szor, csak negyedjére lett meg, pedig végtelenül gyengék voltak Ericék.
-
Lirion
addikt
Szvsz beleszól, de súlyozva.
Most néztem meg, elindítottam pár cup versenyt régi és 0% új szériában is, a régieknél rendre Rattlesnack és Auralpod állt az élen, az új szériákban viszont JKR, Jack Knife és társaik (a gyenge botok). Olyan szériában, ahol tuning nélkül, végig butítva mentem (még a 2.0 előtt) végig az utolsó versenyen a középmezőnyből adott botokat. Endurance-nél is ez volt, az új szériákban 5-6 km-eket kaptam, a már teljesítettekben meg 9-10 vagy online játékosokkal 15-20 km-eket.
-
Lirion
addikt
Én már megvettem aranyért jó rég ezt a porschét, a gauntletbe bele se kezdtem. Az arany mennyiség se túl sok, nekem nem éri meg szenvedni érte..
-
Lirion
addikt
válasz
zsolthee #6930 üzenetére
A viper szerintem egy kalap sz@r, az Audi fényévekkel jobb. Gyorsulásban is csak papiron jó a viper, gyakorlatban az Audi jobban pörög, még Drag racen is.
A pr és a "legjobb autó" között nincs teljesen egyenes arányosság, fontosabb, hogy kiegyensúlyozott legyen az autó. Hiába van 400-as végsebessége, ha a tapadása nulla és minden kanyarban szinte állóra kell fékezni.
-
Lirion
addikt
Én a magam részéről lassan másfél hónapja el se indítottam a játékot, de úgy látom, jól tettem. Egyelőre még nem töröltem le, de nem érzek semmi motivációt arra, hogy újra elővegyem. Egyszerűen túlzás már, amit művelnek.. Bár ha bekerülne a quick race+time trial opció választható autó/pálya/kör mennyiséggel, akkor biztosan helye lenne a mobilomon, de erre kevés esélyt látok. Nektek meg kitartást.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Életképes-e a Freemium koncepció egy ilyen játékban? Sokak szerint nem.
- Apple notebookok
- Epson nyomtatók
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kupon kunyeráló
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Magyar Bill! Lenovo ThinkPad T440 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X230 - i5-G3 I 8GB I 128GB SSD I 12,5" I Magyar Bill I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 3590 - i3-7G I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba Ár! Fujitsu LifeBook S710 - i5 I 4GB I 160GB I DVDRW I 13,3" I DP I W10 I Garancia!