Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arena87
aktív tag
ööö... hát én ezzel vitáznék, hogy Quake játékokban nem kell gondolkodni. Igaz nem úgy, mint egy taktikai-csapat játékokban (pl. CS, BF, COD), de azért itt is kell használnod némi észt. Nem randomban fel venni PowerUp-okat. A másik meg nem kell számolni, azért létezik cg_drawtimer "1" parancs.
Azért amikor átfutott a csóka robot(on) (lábain), mintha ott sem lettek volna, azon kicsit kiakadtam.
(#4) ribizly
Ez régi ID játékoknál is így volt. Bár ott legalább pályák megnehezítették a haladást.
Valamelyest. Úgyhogy maradt a Lineáris játék menet.[ Szerkesztve ]
東方神霊廟 [Mausoleum of Divine Spirits] ~Ten Desires
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Androidos fejegységek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nyaralás topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Mikrotik routerek
- Autós topik
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések
Új ingyenes hirdetések