Új hozzászólás Aktív témák
-
Janika!2
aktív tag
Csak jelenne már meg! De soká van még szeptember...
It's In Your Nature To Destroy Yourselves
-
Ryder62
őstag
Remélem Fallout hangulatú lesz
-
Scholes9
nagyúr
Első napos vétel, másra ezt nem is tudom rámondani ebből az évből...persze ez saját megítélés Ja meg persze a Dio 3 is, ha nem jövőre jön ki
[ Szerkesztve ]
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
ribizly
veterán
Kicsit elfogott a gonosz hangulat. Nem tetszik. Cső fps, amiben nem látom a változatosságot. Semmi gondolkodás. Még ezen a részen is, ahol most az volt a nagy szám, hogy vannak ezek a lőtornyocskák, amiknek az energiaellátását kell kiiktatni. Nem kell semmit sem gondolkodni, mert annyira közel helyezték el hozzájuk az ellátást, hogy csak kell keresni egy olyan helyet, ahonnan már kényelmesen bedobhatok egy gránátot és csá, következő szoba. Csak remélni tudom, hogy a kerettörténet és a grafikai szinvonal elviszi majd a hátán, mert eddig semmi.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
havasa
aktív tag
Az ID eddigi játékai mind a gondolkodásról voltak híresek, ha gondolkodni kellene a RAGE-ben tőlem mehetne is a kukába.
Ha ilyen egyszerűnek ítéled meg a játékot próbáld majd ki Nightmare fokozaton.Quake 3-ban sem kellett gondolkodni csak egyszerre három powerup megjelenési idejét számolni másodpercben, hogy te tudd felvenni őket, miközben halomra lőnek. Aki játszott ID játékokkal az tudja, hogy elég komoly skill kell mindegyikhez, persze nem noob fokozaton.
[ Szerkesztve ]
Commodore 16 Hyper-V cluster
-
- = Zk = -
félisten
én valahogy remélem, hogy nem! ....
voltak fura észrevételeim a DEMO láttán...hm. remélem orvosolnak benne még ezt azt. és igen, én is nagyon várom már!
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Arena87
aktív tag
ööö... hát én ezzel vitáznék, hogy Quake játékokban nem kell gondolkodni. Igaz nem úgy, mint egy taktikai-csapat játékokban (pl. CS, BF, COD), de azért itt is kell használnod némi észt. Nem randomban fel venni PowerUp-okat. A másik meg nem kell számolni, azért létezik cg_drawtimer "1" parancs.
Azért amikor átfutott a csóka robot(on) (lábain), mintha ott sem lettek volna, azon kicsit kiakadtam.
(#4) ribizly
Ez régi ID játékoknál is így volt. Bár ott legalább pályák megnehezítették a haladást.
Valamelyest. Úgyhogy maradt a Lineáris játék menet.[ Szerkesztve ]
東方神霊廟 [Mausoleum of Divine Spirits] ~Ten Desires
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mobil flották
- Tőzsde és gazdaság
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...