Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz eXodus #20 üzenetére

    Nem azt mondta, hogy az Intel IGP-i a csúcsok, csak a megatextúrázás esetében a különálló GPU problémás. Erről beszélt Eric Demers is nemrég, és a lehetőségek kiterjesztése érdekében az új generációs GCN architektúrában bevezetik a Partially Resonant Textures eljárást, és lehetővé teszik a GPU-nak az x86 virtuális címtér és virtuális memória kezelését. Ezzel jöhetnek a teljesen hardveres megatextúrázó és a hardveres textúra streaming algoritmusok. Jelenleg ilyen GPU nem létezik, így az IGP-k számítanak jobbnak az ID Tech 5-ben alkalmazott megatextúrázásban, mivel közvetlenül szerezhetik a rendszermemóriából az adatokat, míg a GPU-k csak közvetve. Ez elsősorban nem a sebességben, hanem a rendszertelen mikroakadásokban mutatkozhat meg, amiket az okoz, hogy a GPU számára jelentősen több idő elérni a szükséges adatokat, mint a rendszermemóriából táplálkozó IGP-nek. Ezért lesz a teljes motor szinkronizálva, vagyis fix 60 fps-re készítve. Fölötte problémás lesz a működés, lehet, hogy nagyobb lesz az fps, de érzésre olyan lesz, mintha akadozna.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák