Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Biga123

    őstag

    Hát gyerekek ez nagyon gáz...
    Semmi objektivitás.. mintha pár kocka beszélgetne a játszótéren...

    ---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----

  • Zsankee

    aktív tag

    Ez is egy velemeny, bar ahelyett hogy valakit leszaroznatok, csinaljatok jobbat helyettuk akkor. Vagy segitenetek epito kritikaval az alkotokat,hogy figyelj, ez igy szerintem unalmas, vagy egyoldalu,vagy nem bejovos. Adjatok nekik normalis kritikat,ne szarozzatok,arra ott a budi, ebbol mar kinott szerintem mindenki.

    legszebb öröm a söröm

  • BalaNce87

    addikt

    válasz Zsankee #4 üzenetére

    Egyszer már elmondtam amikor videótesztek készítése volt a divat, hogy ha tudom magamról hogy nem vagyok képes ilyenekre akkor szimplán nem csinálok és nem erőltetem azt ami nem megy, én nem néztem meg, de ha az első 3 hozzászólás abból áll hogy milyen gáz akkor valszeg az is. Mindenki ezzel jön hogy csinálj jobbat de nem egyszerűen nem csinálok és megvan oldva, nem égetem magam ilyen szarságokkal, erre fel kell készülni valamennyire, nem csak belecsapunk a lecsóba, azt jön ami jön.

  • ollie

    MODERÁTOR

    Az első két hsz-t töröltem. Ezúton megkérek mindenkit, hogy normális hangnemben fogalmazza meg a kritikáját!

    ****

  • Zsankee

    aktív tag

    válasz BalaNce87 #5 üzenetére

    mindnekinek szive joga, hogy belecsapjon a lecsoba,ha gondolja. amit en hianyoltam,hogy akkor normalisan mondja meg a velemenyet valaki, es nem fujj hanyingerezem,mint aki osszekevert 3 felest kis fureszporral,es feljott a leve.
    A felkeszules hianyat en is erzem, epp ezt kertem volna az elottem szoloktol,hogy irjak meg a sracoknak,hogy ez igy elegge koncepciotlan,osszevissza dolog, es javitsanak ezen azon ha komolyan gondoljak ezt a munkat.

    [ Szerkesztve ]

    legszebb öröm a söröm

  • BalaNce87

    addikt

    válasz Zsankee #7 üzenetére

    Jogos nyilván nem kell egyből szétszarozni, csak ha tudom magamról hogy a semmiből nekiállok ahogy tetszik, akkor abból biztos hogy jó nem sülhet ki. Egy kis időt rá kell szánni mindenképp, bepróbálta nem sikerült csak tényleg elég sok igénytelen cucc van a videótesztek között, az angol kiejtés meg a másik az katasztrófális szokott lenni. Nyilván rossz ha leszarozzák a munkádat senkinek se esik jól, de azért csak érzi az ember hogy ez nem lett valami jó.

    [ Szerkesztve ]

  • HarapósKutya

    tag

    válasz BalaNce87 #5 üzenetére

    Amúgy milyen első 3 hsz? a második csak a játékokról mondott véleményt, hogy őt sem fogta meg a dead space hangulata.

    És az is elég fura, hogy úgy mondasz véleményt, hogy nem nézed meg a videót! Miért más hsz-ekre alapozod a véleményedet?
    Nem úgy kell gondolkodni, hogy ami nem megy, azt nem szabad erőltetni, hanem mond el, hogy szerinted mi jó és mi nem és majd eszerint lehet javítani az adást, de azzal, hogy azt mondogatod, hogy ne erőltesd (ráadásul meg sem nézted a videót) azzal semmit se segítesz az előrehaladásban.
    Amúgy ha megnézed a Gamescore múltját, akkor láthatod, hogy egyre jobban fejlődnek, csak ahhoz kellenének a normális visszajelzések. Ezt a videót is azért szervezték le, mert a fórumozók azt szerették volna, hogy legyen.

    [ Szerkesztve ]

    www.halivud.hu

  • WayneGace

    őstag

    Én megnéztem az SC-tól és Kane&Lynch-ig. Nem az a baj, hogy szubjektívek, elmondják saját tapasztalatikat. A gond azzal van, hogy milyen módon teszik. Mert az, hogy "nekem nem jött be, szar", elég kevés. Kane&Lynch-nél még az indokok is rendben voltak, a tálalás persze lehetne jobb, a beszéd stílusa kicsit választékosabb, de ez sem feltétlenül baj. Viszont az SC2-nél, amit tetszett nekik, mégis valótlanságokat állítottak. Az ilyen dolgoknak jó lenne utána járni, hogy a szubjektív tényezők mellett az objektív dolgok is megjelenjenek. Pl. Nem 26, hanem 29 pálya van a kampányban, Diamond liga egyenlő Korea kijelentés meg teljesen abszurd, ugyanis jelenleg 7 régióra van felszelve a SC2, tehát itt Magyarországon európaikkal játszunk, az európai battleneten.

    [ Szerkesztve ]

  • BalaNce87

    addikt

    válasz HarapósKutya #9 üzenetére

    Mondjuk én nem mondtam hogy szar amit csináltok, mivel nem néztem meg, de ha valamiről tudom hogy nem megy és nincs rá elég időm akkor nem csinálom meg, mert ugye minden igényel némi időt.

  • HarapósKutya

    tag

    válasz BalaNce87 #11 üzenetére

    Hát én csak a videó vágással 4-5 órát szöszöltem, az intro összerakása is megvolt egy óra, az index sávok szintén. Jim is nagyon sok időt töltött a hanganyag vágásával, szóval azért van ebben így is munka bőven. Ja, meg plusz maga a felvétel, ugye! Másfél órás a podcast, akkor legalább 2 órányi a nyersanyag.

    www.halivud.hu

  • jimessor666

    aktív tag

    Jó, akkor úgy látom itt az ideje némi tiszta vizet öntenünk a pohárba, mert sokak nem igazán értik miért került videó melléklet is a Podcast-hez. Kezdjük azzal, amit már előttem is elmondott a videó vágós kolléga, hogy a GameSCore nem videó teszteket készít, nem is áll egyelőre szándékunkban semmi ilyesmi, mi, az olvasók és hallgatók kérésére egy plusz dologként elkészítettük a Játékismertető rovat mellé a videós „hátteret”, mert többen azt kérték, már nem is egyszer, hogy legyen valami kép-videó is a Podcast-jeink mellé.
    Mivel csak hallgatni sokaknak nem teljesen kielégítő, nincs meg a kellő vizualitás, a plusz dolog, hogy maga is el tudja képzelni az adott játékot, vagy azt, amiről éppen beszélünk.

    Az építő jellegű kritikákat továbbra is szívesen vesszük és megköszönjük, a „szarozásokat” viszont továbbra sem toleráljuk, főleg ha teljes mértékben alaptalan. A mostani adásba jóval több káromkodás is csúszott, amiért utólag is elnézést, erre mindig próbálunk odafigyelni, de ettől függetlenül előfordul. Az angol kiejtések, nos igen, erről is volt már nem egyszer szó, de legalább látom, hogy vannak új emberek, akik betérnek a Podcast-es bejegyzésekbe és hallgatnak minket, erre is igyekszünk odafigyelni.

    A hibákért szintén elnézést, bakik mindig előfordulnak, s ismét azzal fejezném be, hogy mi nem alkalmazottak és megfizetett munkaerő vagyunk, de nem is „kockák a homokozóban”, azért ez kicsit meredek. :)

    Lelkes játékosok, az egy dolog, hogy én pl. szorosan hozzátartozom a Gamepod csapatához, de a többiek szimplán szabadidejükből és szórakozásból segítenek az adáskészítésben és egyfajta hobbyból szerepelnek, mert szeretik ezt csinálni. Nem mondjuk azt, félre ne értsen senki, hogy később nem szeretnénk komolyabb szintre fejlődni, hiszen lassan egy éves lesz a GameSCore, készülünk is újdonságokkal, ahogy most is próbáltunk valami újjal előrukkolni Nektek, bár, úgy látszik a folyamatos fejlődést sokszor, sokan nem igazán látják a dolgokban, vagy nem túl tájékozott fejjel kritizálnak minket. Plusz, de már ezt is leírtuk nem egyszer, a Podcast és most már a videó vágás elkészítése nem kevés időt, pénzt és energiát vesz igénybe.
    Ilyenkor azért erőteljesen elgondolkodunk azon, érdemes-e egyáltalán folytatni, ha ilyen a fogadtatás, s bár lehet, hogy én vagyok az elfogult, de attól függetlenül, hogy meglehetősen szabad stílusban fogalmazunk, vannak hiányosságaink, a Podcast megállja a helyét a mai helyzetben véleményem szerint.
    Aki hallgat más csapatok által készített adásokat, van mihez hasonlítania, ők nagyrészt tisztában vannak ezekkel a dolgokkal és nem is róják fel nekünk ezeket a „hibákat”.

    A videós részhez várjuk továbbra is az építő jellegű kommenteket, az imént leírtak tudatában.

    Köszönöm az egész Csapat nevében is! ;)

    私たちに聞いてください。!

  • Zandal

    tag

    Nos akkor vegyük sorjában:
    Tudtommal egy "tesztnek" nem kell megfelelnie mindenki véleményének. A K&L2 esetében teljesen az én szubjektív véleményem, nekem hatalmas negatív élmény a játék, így "lehúztam". Nem kell elfogadni, de lehet véleményezni (az már más kérdés milyen formában sikerül). A becsúszott "illetlen" szavakért elnézést, de ez most így jött ki.

    SC2 esetében, tévedni emberi dolog, sajna nem sikerül minden adatot fejben tartani, Mea Culpa, ezután jobban figyelünk, hogy ilyesmi ne történjen meg újra.

  • Zandal

    tag

    válasz Zandal #14 üzenetére

    Most kaptam az update-et:
    A Dead Space esetében nem azt mondatm, hogy rossz, hanem azt, hogy nekem(!!!négy44négy!!!) nem tetszik, mert valahogy nem tudott elkapni a hangulata. Ha ezt valaki nem tudja megemészteni, hogy az ő "szeretet" játékát más nem kedveli azt sajnálni tudom csak.

  • Necroman_Mk2

    senior tag

    Meghallgattam, és nekem nagyon tetszett! Hoztátok a régi részek hangulatát, volt poén, szubjektivitás, infó - nekem NAGYON bejött! Bár nem egészen értettem, miben volt annyira új, mert ez inkább visszatérés volt a gyökereknek.
    Hozzászólok:

    - Singularity: a Wolfensteinhez hasonlóságon nem csodálkozom, mert azt is ők fejlesztették;

    - Raven: játszd végig az egyet is, megéri!

    - A Westwoodot földarabolták, de a további C&C részek fejlesztésében is nagyrészt ugyanazok az emberek vettek részt.

    - "Mivel ingyenes, ezért annyi a pénz megér!" :C
    Amúgy az Alien Swarm tényleg egy jó multi coop játék!

    - 1912-ben már voltak motoros repülőgépek, igaz még igen gyenge lábakon álltak.

    - Bioshock: csak halkan jegyzem meg, hogy a játék nem Unreal 3-t használ, hanem 2.5-öt...

    -Ahogy máshol már leírtam: ebben a Milo dologban még lehet potenciál "Vissza a gyermekkorba!" szellem alatt.

    - DA2: Sajnos egyetértek, és ez csúnyán kihathat majd a játék jövőbeli értékelésére.

    - Old Republic: hasonló űrharc van a The Clone Wars Adventures-ben is, ha valaki kíváncsi rá, kipróbálhatja;

    - Hostessektől mit vártál, amikor a napsütéses időben behívják őket dolgozni egy (az ő szemszögükből nézve) hülyeségre?

    - A Kinecrimals lényegében ugyanaz, mint a Sim Animals.

    - Forza Kinect: ott is asszem a fejmozgásodat fogja érzékelni, azaz verseny közben tudsz nézelődni;

    - Lehet később a Move-hoz hasonlóan ez is HC-sodik, de egyelőre az MS totál casual cuccnak pozícionálja a terméket.

    - Gépelés: megoldható, hogy egy gombbal lehívsz egy billentyűzetet, aztán a két kézfejet mozgatva tudsz gépelni;

    - GeForce cég :D

    - Gessh: azért az sem egészséges, ha kismillió lejátszó van az ember gépén...

    - DiCaprio: amióta kikerült (kinőtte?) a tinilányok nedves álma imázsból, azóta sokkal jobban elismerik.

    - elmegyógy: beszéljetek néhány ápoló medikával, ők tudnának mesélni erről;

    - outro zene: az SC2 zenéjét is Glenn Stafford írta?

    "Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"

  • hahakocka

    aktív tag

    Gratula az eddigi legjobb podcastért. Leghosszabb is talán? :)

    Viszont ejnye bejnye hogy az Ubisoft konferenciát kihagytátok főleg a MAGYAR fejlesztésű Heroes VI miatt. Max pótoljátok majd egy exklúzív interjúval? :) Nagyon jól néz ki a játék most a játékmeneten kívül a grafikára is rámentek. Reméljük a Heroes 3-asával jó igazán :D Heroes 3=6 ? :D

  • jimessor666

    aktív tag

    válasz hahakocka #17 üzenetére

    Köszönjük,jól esik azért néha,ha valakinek tetszik is az,amit "csinálunk" ... :DDD

    Mindenre sajnos nem emlékeztünk a Gamescom-al kapcsolatban,ezért elnézést utólag is,bízunk egyébként a Heroes VI eljövetelében és abban,hogy sokkal jobb lesz, mint az V,de legalább annyira jó mint a 3 ... :))

    私たちに聞いてください。!

  • Ősember

    őstag

    válasz jimessor666 #18 üzenetére

    szerintem már önmagában az is sokat segitene, ha mindenki előre megkapná a témákat, hogy miről fogtok beszélgetni és mindenki vázlatpontokban leirja a saját véleményét (pro és kontra). igy mindenki gyorsan meg tudja majd fogalmazni azt, amit igazán gondol és nem hagytok ki semmit, mert pl a dead space-nél sokáig csak azt hallgattuk hogy nem jött át, nem jött át... másik oldalról meg ha tényleg csak ennyi hozzáfűznivaló van egy témához, akkor egyszerűen nem kell rá több időt szánni csak azért, mert egy másik játékról - ami tetszett - több percen át tudtok változatosan beszélni és több szemszögből bemutatni :K
    ezzel jobban oda tudtok majd figyelni az időbeosztásra, mert most az időbeosztás arányosan nézve 5:14:4:3, tehát több időt beszéltetek csak az sc2-ről, mint a másik 3 játékról pusztán azért, mert nem tetszettek (alien swarm kivételével, mert ott tényleg nincs igazán miről bezsélni). ez igy viszont nem bemutató, hanem teszt, de úgy olvasom ti nem tesztelni akartok, hanem bemutatókat csinálni :))

    [ Szerkesztve ]

    ______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!

  • jimessor666

    aktív tag

    válasz Ősember #19 üzenetére

    A Dead Space nem előre elgondolt szándékkal került bele a játékismertetőbe,ez is lehet az oka annak,hogy igazából nem is akartunk sok időt rászánni,kivesézni,stb.,így jött össze,tudjuk,utólag akár ki is vághattam volna belőle,de benne hagytam,hát most szívjuk a fogunkat,mert a hallgatók nagy része ezen van "kiakadva" és halkan megjegyzem ez is mint az össze többi játékismertetőnk is nagy mértékben szubjektív,tehát személyes tapasztalatokat és élményeket osztunk meg a hallgatókkal / nézőkkel,ezért nem teszt,hanem játékismertető a "rovat" megnevezése.

    A StarCraft 2 azért lett ilyen hosszú,mert most ez lett ilyen hosszú és azért lett ennyivel hosszabb mint a többi (arányaiban nézve megdöbbentően hosszú),mert a srácok nagyon beleélték magukat,szeretnek róla beszélni és ez is volt most a fő termék, amiről beszélni szerettünk volna,ezzel nem azt akarom mondani,hogy szándékosan lettek rövidek a többi játékok ismertetői,csak azokról egyszerűen,mivel vagy csak egy-egy személy játszott velük,vagy igazából senkinek se tetszett túlzottan (szubjektivitás),így jött össze a végére...

    Mint mondod,mi ismertetőket adunk,ezért sincs pontozás,az,hogy poénból azt mondjuk,hogy "3,5",azt azért mondjuk,mert viccesek próbálunk lenni,ennyi. :)

    Általában csak egy "közepes","jó" vagy "kiváló" értékelést szoktunk dobni a játékokra,de ez is változó,mint nálunk minden,s mint te is láthatod,a hallgatók (főleg az újak vagy "idetévedtek") is meglehetősen változatosak,főleg a hozzászólásaik és észrevételeik,javaslataik. :)
    Megjegyzem ismét,minden kedves építő jellegű kritikát,legyen az jó, vagy rossz jellegű,átbeszélünk,megvitatunk és a jövőben igyekszünk ahhoz tartani magunkat,nem véletlen,hogy akik ismernek minket,látják és tudják,hogy mennyit fejlődtünk ez alatt a majdnem 1 év alatt amióta Podcast-ezünk.

    Köszönjük a kommentet,még annyi,hogy mindenkinek van kinyomtatott,személyre szabott forgatókönyve,nem spontán haladunk előre a témákban,de azt is tudnod kell,hogy nem mindenki egyforma,van aki laza stílusban mondja el a véleményét éppen úgy,ahogy jön,mert így természetes,van aki előre eltervezi magában a mondandóját és van,aki jegyzetel szépen,alaposan.

    Ha szükségesnek látom / látjuk, a jövőben ezen is változtathatunk, meglátjuk. :R

    私たちに聞いてください。!

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz jimessor666 #20 üzenetére

    Ez volt az első podcast (tőletek, és általában) amit letöltöttem, és munkába jövet meghallgattam. A következőt is meg fogom hallgatni. :) Nekem tetszett. Jó ez így, vannak hibák, de később még jobb lesz.

    A hanggal viszont ha lehet csináljatok valamit. A hangerőtök nagyon különböző az adásban, ami egyrészt marha zavaró, másrész nagyon halknak hallatszik az egész (a szokásoshoz képest kétszeres hangerőn hallgattam), és néha valaki beleordít a fülembe.

  • hahakocka

    aktív tag

    A Starcraft II-t nemsokára kiviszem én is. Igazán először 97-ben kezdtem az új típusú játékokkal játszani a Starcraft és a Heroes 1-2 , Diablo 1-2 akkor nyakon ütött. :) Előtte csak Düne1-2, Doom1-2, Wolfenstein 3D, Mortal Kombat 1-2-3, Warcraft 1-2 ment.

    No ide is belinkelem akkor a jó sok kiegészített Heroes VI leírást amiket eddig tudni lehet kb róla:

    A megjelenítés 2D-s lesz olyan szempontból hogy a kamerát nem lehet forgatni és a Heroes V-el ellentétben nem is kell majd mert minden tárgyat látni lehet a 2D-s nézetből amit viszont 3D-s eszközökkel csináltak meg. ): a motor 3D-s de a kamerát 2D-sítették A fejlesztők mondták nemrég fórumokon. Fix kamera lesz tehát.
    Eddig a Haven, a Necropolis, a Démonok vannak bejelentve még lesz kettő ugye novemberben jelentik be a 4. fajt ami azt mondták ismerős lesz réi részekből (elfek vagy varázslók elvileg az erős tippek??) Az 5. viszont teljesen új nép lesz, sokan a Nagakra tippelnek az V. részbe majdnem betették (nemrég ki is kerültek koncepciós rajzok és 1 nagas várbóli egységkép az V. részből) ez meg ugye az V. rész előzménye lesz történetileg.
    De lehetnek a Dungeon nép ősei is az Arctalanok (Faceless) ők is részei az Ubisoftos Heroes történelemnek de még nem láthattuk őket.
    Kiegészítőbe 1-2 régi és új nép tuti csúszik de egyébként lesznek kiegek azt mondták(siker esetén úgyis lenne).
    A város belső képe visszatér a 2D-s nézetre úgy olyanra mint a Heroes 3-ban, ezek még nem voltak kész a kinti Kölni demóban ahogy a zene is az V. részből volt, de úgy tűnik visszatér a Heroes 1-5 ig zenét megalkotó zeneszerző páros is.
    Lehet lénnyel támadni a várfalat igen és a fő toronyba nyilasokat lehet rakni majd. Katapult remélem lesz azért arról nem halottam hogy kivennék.
    A csatatér 50%-al nagyobb lesz az V.résznél és dinamikusan változik majd pl lesznek hidak, szakadéknál omlik a harctér, robbanó hordók lehetnek, árapály /dagály partnál, lesznke defense/attack növelő területek (ha odaállunk ala King1s Bounty)stb.
    A videó végén az egy BOSS főellenség ez is a Kings' Bountyból átvett jópofa dolog. A kampányban lesznek 2 pályánként. A kampány 20 pályás lesz 4-4-4-4-4 egy népnek ugye +1 lezáró amiből sok miden háttér információ és összeesküvéses dolog kiderül talán egy 6. nép is??
    A Hősöket teljesen mi magunk fogjuk fejleszteni. Lesznek skill pontok oda adjuk ahova karjuk 30-as szint lesz a max de lassabb lesz az V. résznél a szintlépegetés. (nehezebb lesz) Lesz advanced class is a hősnek amikor külsőleg megváltozik új képességeket kap magas szint elérése után. Választhatjuk hogy nő vagy férfi legyen ERŐBEN vagy MÁGIÁBAN legyen alapból erős kezdéskor (ala Heroes 3-4).
    Népenként 40-50%-nyi új lény lesz az elöző részekhez képest. (pl nekroknál lesz zombie helyett Ghoul, Lovas/kaszás helyett Khiméra, Csontsárkány helyett Póknő Asha őrzője ez a pókjelű istennőjük a halottaknak) Kicsit egyiptomiasak lesznek /majások egyébként. Minden nép tlejsen máshogy lesz játszható ezért is akarják jól kiegyensúlyozni először csak 5 féle népet. A Blizzard Starcraft 1-2 népeinek különbsége a mérce mondták a fejlesztők.
    A 3 eddig ismert nép jellemzői:
    Az alant említett frakció speciális képességeknek 4 szintje lesz a harcban körönként nőhet 1-leveltől felfelé mi döntjük el használjuk őket egyszer 4-es legerősebb szinten de emiatt várunk köröket vagy sok kicsi sokra megy féleképprn 1-2 leveles szinten sokszor használjuk.
    - Haven: Szinte mint egy Tank nagyon ellenállóak erős védelemmel rendelkeznek egységeik, de gyenge támadási értékekkel, viszont sok gyógyítási képességgel
    Frakció képesség: Védelmező Angyal: erő/mágia immunitást ad egy osztagunknak/egységünknek.
    - Necro : Gyenge támadás és védelem, nem lehet moráljukat lecsökkenteni mivel halottak hosszú harcok jellemzik őket, DOTS (ezt nem tudom mi ez) Frakció képesség: Necromancia(Halott feltámasztása)
    - Inferno : Erős támadási értékek (+erős sebző varázslatok) erős védelem, gyenge morál és kevés életerő.
    Frakció képesség: Kapunyitás (ismert az 5. részből gondolom azért itt picit másabb lesz)
    Új hírek : + a Nekró vár lényei: Sokáig tartott de talán sikerült jól lefordítani:
    A 4. fajt Novemberben hirdetik ki hivatalosan. ez a faj ismerős lesz a korábbi részekből. (elfek vagy varázslók lehetnek talán)
    - Az 5. fajt januárban jelentik be hivatalosan és egy teljesen új faj lesz. (sokan a Dungeon elődjét gondolják a sötét elfekét, az Arctalanokat)
    - A lények akik ugyanabba a kategóriába tartoznak (ugye lesz Core 3 féle - elite 3 féle-Champion 1 féle ez össz. 7 lény mint eddig), hasonló statisztikai adatokkal rendelkeznek majd viszont teljesen más féle speciális tulajdonságokkal melyek meghatározzák a csatában való szerepüket.
    (A griffnek biztos marad az 5. részből ismert Dive égből lesújtó képessége)
    - Várostromok közben íjászokat rakhatunk a fő toronyra.
    - A védekezésünket erősítő várárkok visszatérnek.
    - A lényeknek is lesznek aktív és passzív képességei mint a már említett griffes Dive pl.
    - Valamiféle Line of sight rendszer lesz újra játékban (ez talán a harcra utaló dolog, hogy a szembenlévő egységeket lehet csak lőni az adott egység mögött állót már nem?)
    - Az egységeink nem mehetnek a térképen lovag nélkül mint a 4. részben.
    - Az erődök (a fókusz pontok melyek ugye felügyelik a bányák folyamatos termelését)) és a külső lény vásárló helyek miatt a több hősös taktika nem lesz annyira hasznos mint egy ERŐS hős felfejlesztése és egységekkel való megtámogatása.
    - A külső lény házakból vehetünk egységeket ha belépünk a lovaggal, de egyébként a várban is automatikusan megvehetők lesznek, ezért nem kell majd karaván rendszer.
    - A Főnixek visszatérnek mint semleges lények. Kék lesz most nem piros/narancs színű. Mivel a Holdhoz lesz köthető. (Az Ubisoft sajátos világot akar picit)
    - A várak átkonvertálása saját fajtánkra jó drága lesz és több körig fog tartani. (pontosan mennyi körig még nem tudni) Meg lehet állítani egy már folyamatban lévő konverzációt támadással pl.
    - Egy konvertálás alatt a minden népnek jelenlévő megszokott közös épületek nem rombolódnak le (pl Town Hall, Piac, Kocsma), csak a speciális egy adott népre jellemzők.
    - Ezek a speciális épületek 1-1 ilyen Fókusz pontban tovább erősíthetik a speciális képességét a saját népünknek, ha több városunk van egy ilyen területen ahol vannak ilyen említett épületek. Az általunk elfoglalt erődök területén mi gyorsabban haladhatunk a hősünkkel.
    - A kezdéskor a pályákon a kaland térképen láthatóak lesznek az érdekes, megfontolandó helyek melyeket érdemes megkeresni, jelezni is fogják őket. A kampányokban legalábbis biztosan. 8a King’s Bountyban is így volt hasonló játék volt Toborzási pontokkal kiegészülve lehet ez is lesz a Herose VI-ban ugye)
    - A harci terek a Bossokkal azaz főellenségekkel speciális designt kapnak.
    - Mindegyik harci tér más-más lesz lesz ahol lesz híd vagy dagály a partnál elvesz néhány helyet, vagy szakadék, vagy robbanó hordok szóval figyelni kell. Olyan is lehet, hogy az ellenséges mesterséges intelligencia fogja a lábunk alól eltünteni a talajt. Dinamikusan változó harci terek lesznek. (talán a varázslatok is hatással lesznek a környezetre? )
    - Hatalmas munkát fektetettek bele abba, hogy az egyes egységeknek részletes animáció tárházuk legyen. PL Amikor nem csinálnak semmit ,amikor sebeznek , amikor őket sebzik, stb. Sokkal szebb grafikai elemekből is épülnek fel ezek a karakterek.
    - Sveltananak a nekró kampány hősnek szexi hangja lesz.
    - A ritka nyersanyag neve (a kék kristály jelű): „Kristályba zárt sárkány vér” lesz.
    - A bányakontrollos erődökbe rakhatunk majd egységeket védelem gyanánt.
    Most pedig következzenek a Nekró vár lényei:
    1 Core (alap) egységek:
    A, Csontváz harcos
    ==> Fejlesztett Csontváz lándzsás (akár mindkét lándzsájával is esélye van támadni, utálja az Életes lényeket, mint elődje is)
    B, Ghoul (Hullarabló): Hosszú kísérletek alapján megnyújtott lábuk és karjuk miatt megnőtt támadási értékekkel és mozgási sebességgel rendelkeznek.
    ==> Fejlesztett Örjöngő hullarabló: Hosszú karmokat és páncélt kaptak előző társukhoz képest. A megtámadott lény megőrülhet a támadástól.
    C, Fehér hölgy: Betegséget tudnak terjeszteni.
    ==> Fejlesztett Sikító szellem: Azt mondják, aki meghallja a sikító szellem sikolyát lassú halált hal.
    2, Elite egységek:
    A, Lich – Fel tudnják éleszteni halott egységeinket és lőni is tudnak.
    ==> Fejlesztett: Főlich: Sokkal több féle varázslata lesz, mint a sima változatnak.
    B,Vámpír: Életerőt tudnak visszaszívni ellenségeikből.
    ==> Fejlesztett: Ősi vámpír: A varázslatos vér imádatukkal a körülöttük állók vérét is el tudják szívni visszatámadás nélkül.
    C, Manticore (Heroes 3-ban a Dungeonban volt) Élőhalott hulla lakmározók ők.
    ==> Fejlesztett Khiméra: Végre át tudták a nekrók alakítani a Mantikórokat Khimérákká, most már denevér szárnyakkal sé szfinx fejjel rendelkező lényektől mindenki félhet. Senki se becsüli alá a nekromancer Khimérákat.
    3, Champion lény:
    A, Asha örzője: Asha örzői félig pókok félig nők. Aki harcolni akar velük meg kell küzdjön selyemgubóikban lévő ivadékaikkal és méregfelhőikkel is melyeket bármikor használni tudnak. (Ashan a világa a Heroes V—VI-nak Asha meg asszem az V. részben az elásott Kincs volt)
    ==> Fejlesztett: Asha avatárja: A hithű nekrók csak kevese tudta megalkotni seregükbe a Pók jelű istennőjük avatár mását. Azt mondják aki ezekkel találkozik magával a Halállal néz szembe.
    Lesz új ERŐD(/a városunk maga is elvileg) rendszer a bányák védelmére. Az ellenség elfoglalhatja a bányádat de csak akkor folyik belőle folyamatosan nyersanyag ha örökké benne áll ahogy kilép már a tiéd megint az Erődöket kell így egységekkel védeni illetve elfoglalni ehhez hogy az ellenségtől elvegyük a bányáit. Előtte persze ugyanúgy el kell foglalni ha semleges és lény őrzi a bányát. Így nem kell annyit rohangálni majd.
    Minden lények egy fejlesztése lesz sajna nem 2 mint a Heroes V TOE-ban. Kiegben majd talán. Saját lovagjaink az általunk birtokolt Erődök területén gyorsabban mozognak.
    A városokat át lehet konvertálni a saját népünkévé ha mondjuk másfélét foglaltunk el. Viszont így elpusztul benne minden az arra a népre jellemző speciális épület csak a town hallok, Castle stb marad meg a minden nép számára megszokott épületek. Jó sok nyersanyagba kerül és jó pár körbe mire kész lesz a konvertálás.
    A városokban lesznek a népekre jellemző speciális épületek is a megszokott town hallok várfalak mellett. Ezek ha több van belőlük egy Erőd által kontrollált részen akkor felerősödnek. (tehát több vár is van ott)
    A Várárkok és vár körüli patakok visszatérnek. V. részben nem voltak. ):
    A lények 3 fő csoportba lesznek osztva Core(tier 1) 3 féle lénnyel Elite (tier 2) 3 féle lénnyel Champion 1 féle lénnyel így kijön a megszokott várankénti 7 féle lény + 7 féle fejlesztés ugye. (14 össz) Statisztikai adatokban a csoportokon belül nem lesz nagy különbség, hanem a speciális tulajdonságok határozzák meg a harcbeli szerepeket majd.
    Lesz pl healerre koncentráló egység, szívatásra, vagy defenzívere. Lesz a Griff Égből lesújtó képessége megint (V. részben is volt)
    Lehet hogy lesz bevezetve toborzási pont rendszer is amit itt reputációs rendszernek fognak hívni ez is a King’s Bountyból van szintenként gondolom nő majd a felbérelhető lények száma így viszont sokat kell majd csatákban taktikázni.
    Igen lesz csónakázás. Lesz 5 féle tájtípus: Földallatti (állítólag vadállatúl néz ki néhányan már látták a demóban), Mezős-erdős (ebből 2 féle tavaszi és őszi), wasteland (műveletlen valószínúleg a halottas föld), LAVA, dzsungel, tenger. Sajnálom hogy egyelőre nincs se havas se sivatagos. Talán majd kiegben.

    No mára ennyi
    Szóval lesz újítás bőven és megmarad a régi rendszer is.

  • Biga123

    őstag

    A becsúszott bakikról és a szarozásról csak annyit hogy, az elmegy egy élő adásba, egy két becsúszott baki csúnya szó.. de könyörgöm ez egy felvett anyag...
    És pl a felvételen több a szarozás káromkodás mint az 1-3 kommentben.... :K
    Az meg hogy nektek nem tetszett a DeadSpace az erősen szubjektív.. de legalább ebből kiderült hogy nem egyezik az ízlésünk ,és mivel full szubjektív vélemény nyilvánítás az egész ebből kifolyólag asszem ez volt az első és utolsó is amit megnéztem/hallgattam tőletek..
    :R

    [ Szerkesztve ]

    ---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----

  • Silenzio

    addikt

    Kár a Singularity-ért. Pedig a videók érdekesek aláfestésnek. A kanyarban lövés, rakéta visszafordítás, ilyeneket nem sűrűn látni. Mégis azt mondjátok, semmi kreativitás? Hm...

    Más. Fegyó. Ilyet nem mondunk, ha csak nem vagyunk MAXIMUM 16 éves, ragyás képű lúzer kocka kölyök, aki a CoD-ra veri. A mellét. Tessék róla leszokni.

    Datematch? Jól hallottam? A Singularity-ben randizni kell multiplayer gyanánt? Angolul megtanulni sem egy utolsó szempont, vagy legalábbis helyesen kiejteni azt a kemény 8-10 szót, ami a játékiparban releváns. Atyám. :W

    www.pte3d.hu

  • Silenzio

    addikt

    válasz jimessor666 #20 üzenetére

    A hosszúságokkal nincs probléma, nem várható el, hogy egy csevelyben minden terméknek azonos szerep jusson. Az már eleve teljesítmény, hogy összefüggően beszéltek a játékokról, lehet, én nem lennék rá képes.

    Amit az angolról mondtam, azt fenntartom, rettentő ciki, ha valaki angol szavakat használ, és képtelen a kiejtésre, még ha nálunk "népbetegség", akkor sincs mentség.

    A játékismertetővel kapcsolatban pedig tévedésben vagytok. Szubjektív lehet, mert mindenképpen az, de a játékismertetőbe nem foglaltatik bele az éles kritika, még akkor sem, ha kis hazánk játékos sajtója -ami egyébként jellemző módon rettenetesen gyenge és dilettáns, sőt, szinte mindig keveri a szezont a fazonnal- ezt próbálja sulykolni a jónépbe.

    www.pte3d.hu

  • BalaNce87

    addikt

    A singularity kifejezetten jó kis játék volt a mostani fps-ek mellett meg eléggé kiemelkedő, igaz hogy tiszta codos az egész kinézet, fegyverek meg az újratöltés animáció, de messze nem rossz játék. Egy 10/7-et simán megér, a tavalyi wolfensteinél 10x jobb, az csak az iszonyat mennyiségű darálásról szólt hiába volt rövid 1 óra után léptem is ki, végig játszottam, mert érdekelt a vége de hát az is nagyon gagyi lett, singularity ennyire nem volt lapos. Videókból nézve jobban tetszett, de azért a rossztól messze van, egy kellemes 5-6 óra, nem is kell több egy ilyen játéknál, pont elég volt.

  • jimessor666

    aktív tag

    válasz DeFranco #21 üzenetére

    A diktafonunk még nem a legtökéletesebb,idővel majd le lesz cserélve egy jobb,sztereó térmikrofonos eszközre,jelenleg sajnos csak ez áll rendelkezésünkre,arra figyelni fogok ezentúl még jobban,hogy mindenki egyforma távolságra üljön az eszköztől és így ne legyenek nagy hang-szint különbségek. :R

    Mellesleg örülünk,hogy tetszett... :U :K :)

    私たちに聞いてください。!

  • jimessor666

    aktív tag

    válasz Biga123 #23 üzenetére

    Mint leírtam,most ez így jött össze,utólag mindenki okosabb,már volt,hogy teljes mértékben sikerült kiiktatnom a káromkodásokat,de idővel mindig visszatér,köszönöm az építő kommentet,bár az elsőtől még mindig nem vagyok elájulva, ettől függetlenül reméljük majd a későbbiekben még visszatérsz, mert igyekszünk folyamatosan javulni / fejlődni, minden téren, persze evidens, hogy mindenkinek mi sem tudunk megfelelni, így ha alapjaiba véve nem tetszik semmi,akkor nem teszik,ennyi. :R

    私たちに聞いてください。!

  • jimessor666

    aktív tag

    válasz Silenzio #24 üzenetére

    Kreativitás nem túl sok van benne,mivel amit tud ,azt nagyjából mindent másol,ami még nem is lenne nagy baj,hisz jótól "lopni" nem bűn,de teszi ezt úgy,hogy nem túl jól,fogalmazzunk így.

    Ízlések és pofonok. Az,hogy mondjuk Gessh kolléga milyen szókinccsel ill. kicsinyítős jelzőkkel beszél teljes mértékben a saját dolga,ilyen az ő stílusa,valószínűleg próbál majd erre odafigyelni,ahogy én is,de én nem érzem teljes mértékben azt,hogy csak a 16 éves CoD-os kockák beszélnének így,mellesleg egy Villamosmérnökről beszélsz,aki attól eltekintve,hogy így beszél,nagyon értelmes és kreatív kolléga,nincs vele semmi probléma. De mint írtam,figyelni fogunk rá.

    Más. Az angol kiejtésekről is volt már nem egyszer szó,ez ellen annyit tudunk tenni,hogy a jövőben még jobban odafigyelünk rá,de akár hiszed,akár nem,egyes játékok,angol kifejezések még az angol anyanyelvű kollégáknak is nagyon sokszor problémákat jelentenek,ismét csak ismételni tudom magam, figyelni fogunk rá. :K

    A játékismertetőbe véleményem szerint belefér a kritika is,már ha szubjektív véleményalkotásról beszülünk,annak nem igazán látom értelmét,hogy általánosságokban beszéljünk dolgokról,ha valamelyikünk végigjátszotta az adott játékot,szerintem nyugodtan elmondhatja a saját véleményét róla, mivel így ismerteti meg másokkal a saját maga által átélt tapasztalatait,így nem igazán értek veled egyet,mivel ez,szerintem sehol sincs lerögzítve,hogy nekünk ezt és ezt így kellene elmondanunk,ilyen kritikai jegyek nélkül,vagy éppen olyanok nélkül. Ne érts félre,értem mit írsz és akarsz mondani,de a mi játékismertetőnk ilyen. át fogunk rágni a következő felvételig minden fontos témát és kommentet / kritikát,mert úgy veszem észre alapvető problémák vannak, nem feltétlenül velünk,hanem egyes alapvető szabályok ismertetésével a hallgatóság felé.

    Köszönjük a hozzászólást egyébként! :K :R

    私たちに聞いてください。!

  • jimessor666

    aktív tag

    válasz BalaNce87 #27 üzenetére

    Lehetséges,hogy mi kicsit több platformon vagyunk jelen,írásodból ugyanis azt érzem,hogy te csak PC-n játszol. Így azt kell, hogy írjam,szvsz a Singularity egy közepes produktum,de ezt el is mondtuk és bár pontozni nem pontozunk,de egy közelítő értéket hallhattál a műsorban (poén volt egyébként... : ) ,ami meglehetősen hasonlít a 6-7-hez a tizes skálán,így nem teljesen értem a hozzászólásodat. :U

    Egyébként a szubjektivitásnak pont az a lényege,hogy egyes játékokat más-más szemmel látják az emberek,mivel nem vagyunk egyformák,én bevallom őszintén sokkal kreatívabb és jobb FPS-eket,ill. shooter-eket tudok mondani,mint a Singularity,de ez ismét szvsz,ezen szerintem ne vesszünk össze... ;)
    :R

    私たちに聞いてください。!

  • jimessor666

    aktív tag

    válasz hahakocka #22 üzenetére

    Bocs,hogy a végére hagytalak,de picit ismét le kellett írnom a nap végén,hogy hányadán is állunk, így a nagy köszönetet a végére akartam hagyni, szóval ;

    Köszönjük az infókat és reméljük a későbbiekben is meghallgatod a Podcast-jeinket! :R

    私たちに聞いてください。!

  • hahakocka

    aktív tag

    ÉN köszönöm a műsort. :) A viharszigeten meglepődtem mert márciusban láttam moziban azt hittem az Eredetről lesz szó. Hatalmas film lett, Nolanban 2000 óta nem csalódtam kivéve 2002-ben de akkor is csak egy picit (Álmatlanság)

  • jimessor666

    aktív tag

    válasz hahakocka #33 üzenetére

    Az Eredetet is meg kellene néznem,jó hogy mondod... Nolan pedig egy művész,ennyi... :K

    私たちに聞いてください。!

  • Biga123

    őstag

    válasz jimessor666 #29 üzenetére

    Így viszont már érdekel a következő .. kiváncsi vagyok mennyit tudtok fejlődni.. de ha akkor se lesz sok változás... ;]
    Végülis valahol el kell kezdeni....
    Az biztos hogy, én ilyenre nem adnám a fejem .. mert azért valljuk be nem túl könnyű műfaj .
    De ha már csináljátok törekedjetek az igényességre.. :K

    ---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----

  • jimessor666

    aktív tag

    válasz Biga123 #35 üzenetére

    Törekedni fogunk rá,ahogy eddig is,de most még jobban! :K :R

    私たちに聞いてください。!

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés