Új hozzászólás Aktív témák

  • hahakocka

    senior tag

    A Starcraft II-t nemsokára kiviszem én is. Igazán először 97-ben kezdtem az új típusú játékokkal játszani a Starcraft és a Heroes 1-2 , Diablo 1-2 akkor nyakon ütött. :) Előtte csak Düne1-2, Doom1-2, Wolfenstein 3D, Mortal Kombat 1-2-3, Warcraft 1-2 ment.

    No ide is belinkelem akkor a jó sok kiegészített Heroes VI leírást amiket eddig tudni lehet kb róla:

    A megjelenítés 2D-s lesz olyan szempontból hogy a kamerát nem lehet forgatni és a Heroes V-el ellentétben nem is kell majd mert minden tárgyat látni lehet a 2D-s nézetből amit viszont 3D-s eszközökkel csináltak meg. ): a motor 3D-s de a kamerát 2D-sítették A fejlesztők mondták nemrég fórumokon. Fix kamera lesz tehát.
    Eddig a Haven, a Necropolis, a Démonok vannak bejelentve még lesz kettő ugye novemberben jelentik be a 4. fajt ami azt mondták ismerős lesz réi részekből (elfek vagy varázslók elvileg az erős tippek??) Az 5. viszont teljesen új nép lesz, sokan a Nagakra tippelnek az V. részbe majdnem betették (nemrég ki is kerültek koncepciós rajzok és 1 nagas várbóli egységkép az V. részből) ez meg ugye az V. rész előzménye lesz történetileg.
    De lehetnek a Dungeon nép ősei is az Arctalanok (Faceless) ők is részei az Ubisoftos Heroes történelemnek de még nem láthattuk őket.
    Kiegészítőbe 1-2 régi és új nép tuti csúszik de egyébként lesznek kiegek azt mondták(siker esetén úgyis lenne).
    A város belső képe visszatér a 2D-s nézetre úgy olyanra mint a Heroes 3-ban, ezek még nem voltak kész a kinti Kölni demóban ahogy a zene is az V. részből volt, de úgy tűnik visszatér a Heroes 1-5 ig zenét megalkotó zeneszerző páros is.
    Lehet lénnyel támadni a várfalat igen és a fő toronyba nyilasokat lehet rakni majd. Katapult remélem lesz azért arról nem halottam hogy kivennék.
    A csatatér 50%-al nagyobb lesz az V.résznél és dinamikusan változik majd pl lesznek hidak, szakadéknál omlik a harctér, robbanó hordók lehetnek, árapály /dagály partnál, lesznke defense/attack növelő területek (ha odaállunk ala King1s Bounty)stb.
    A videó végén az egy BOSS főellenség ez is a Kings' Bountyból átvett jópofa dolog. A kampányban lesznek 2 pályánként. A kampány 20 pályás lesz 4-4-4-4-4 egy népnek ugye +1 lezáró amiből sok miden háttér információ és összeesküvéses dolog kiderül talán egy 6. nép is??
    A Hősöket teljesen mi magunk fogjuk fejleszteni. Lesznek skill pontok oda adjuk ahova karjuk 30-as szint lesz a max de lassabb lesz az V. résznél a szintlépegetés. (nehezebb lesz) Lesz advanced class is a hősnek amikor külsőleg megváltozik új képességeket kap magas szint elérése után. Választhatjuk hogy nő vagy férfi legyen ERŐBEN vagy MÁGIÁBAN legyen alapból erős kezdéskor (ala Heroes 3-4).
    Népenként 40-50%-nyi új lény lesz az elöző részekhez képest. (pl nekroknál lesz zombie helyett Ghoul, Lovas/kaszás helyett Khiméra, Csontsárkány helyett Póknő Asha őrzője ez a pókjelű istennőjük a halottaknak) Kicsit egyiptomiasak lesznek /majások egyébként. Minden nép tlejsen máshogy lesz játszható ezért is akarják jól kiegyensúlyozni először csak 5 féle népet. A Blizzard Starcraft 1-2 népeinek különbsége a mérce mondták a fejlesztők.
    A 3 eddig ismert nép jellemzői:
    Az alant említett frakció speciális képességeknek 4 szintje lesz a harcban körönként nőhet 1-leveltől felfelé mi döntjük el használjuk őket egyszer 4-es legerősebb szinten de emiatt várunk köröket vagy sok kicsi sokra megy féleképprn 1-2 leveles szinten sokszor használjuk.
    - Haven: Szinte mint egy Tank nagyon ellenállóak erős védelemmel rendelkeznek egységeik, de gyenge támadási értékekkel, viszont sok gyógyítási képességgel
    Frakció képesség: Védelmező Angyal: erő/mágia immunitást ad egy osztagunknak/egységünknek.
    - Necro : Gyenge támadás és védelem, nem lehet moráljukat lecsökkenteni mivel halottak hosszú harcok jellemzik őket, DOTS (ezt nem tudom mi ez) Frakció képesség: Necromancia(Halott feltámasztása)
    - Inferno : Erős támadási értékek (+erős sebző varázslatok) erős védelem, gyenge morál és kevés életerő.
    Frakció képesség: Kapunyitás (ismert az 5. részből gondolom azért itt picit másabb lesz)
    Új hírek : + a Nekró vár lényei: Sokáig tartott de talán sikerült jól lefordítani:
    A 4. fajt Novemberben hirdetik ki hivatalosan. ez a faj ismerős lesz a korábbi részekből. (elfek vagy varázslók lehetnek talán)
    - Az 5. fajt januárban jelentik be hivatalosan és egy teljesen új faj lesz. (sokan a Dungeon elődjét gondolják a sötét elfekét, az Arctalanokat)
    - A lények akik ugyanabba a kategóriába tartoznak (ugye lesz Core 3 féle - elite 3 féle-Champion 1 féle ez össz. 7 lény mint eddig), hasonló statisztikai adatokkal rendelkeznek majd viszont teljesen más féle speciális tulajdonságokkal melyek meghatározzák a csatában való szerepüket.
    (A griffnek biztos marad az 5. részből ismert Dive égből lesújtó képessége)
    - Várostromok közben íjászokat rakhatunk a fő toronyra.
    - A védekezésünket erősítő várárkok visszatérnek.
    - A lényeknek is lesznek aktív és passzív képességei mint a már említett griffes Dive pl.
    - Valamiféle Line of sight rendszer lesz újra játékban (ez talán a harcra utaló dolog, hogy a szembenlévő egységeket lehet csak lőni az adott egység mögött állót már nem?)
    - Az egységeink nem mehetnek a térképen lovag nélkül mint a 4. részben.
    - Az erődök (a fókusz pontok melyek ugye felügyelik a bányák folyamatos termelését)) és a külső lény vásárló helyek miatt a több hősös taktika nem lesz annyira hasznos mint egy ERŐS hős felfejlesztése és egységekkel való megtámogatása.
    - A külső lény házakból vehetünk egységeket ha belépünk a lovaggal, de egyébként a várban is automatikusan megvehetők lesznek, ezért nem kell majd karaván rendszer.
    - A Főnixek visszatérnek mint semleges lények. Kék lesz most nem piros/narancs színű. Mivel a Holdhoz lesz köthető. (Az Ubisoft sajátos világot akar picit)
    - A várak átkonvertálása saját fajtánkra jó drága lesz és több körig fog tartani. (pontosan mennyi körig még nem tudni) Meg lehet állítani egy már folyamatban lévő konverzációt támadással pl.
    - Egy konvertálás alatt a minden népnek jelenlévő megszokott közös épületek nem rombolódnak le (pl Town Hall, Piac, Kocsma), csak a speciális egy adott népre jellemzők.
    - Ezek a speciális épületek 1-1 ilyen Fókusz pontban tovább erősíthetik a speciális képességét a saját népünknek, ha több városunk van egy ilyen területen ahol vannak ilyen említett épületek. Az általunk elfoglalt erődök területén mi gyorsabban haladhatunk a hősünkkel.
    - A kezdéskor a pályákon a kaland térképen láthatóak lesznek az érdekes, megfontolandó helyek melyeket érdemes megkeresni, jelezni is fogják őket. A kampányokban legalábbis biztosan. 8a King’s Bountyban is így volt hasonló játék volt Toborzási pontokkal kiegészülve lehet ez is lesz a Herose VI-ban ugye)
    - A harci terek a Bossokkal azaz főellenségekkel speciális designt kapnak.
    - Mindegyik harci tér más-más lesz lesz ahol lesz híd vagy dagály a partnál elvesz néhány helyet, vagy szakadék, vagy robbanó hordok szóval figyelni kell. Olyan is lehet, hogy az ellenséges mesterséges intelligencia fogja a lábunk alól eltünteni a talajt. Dinamikusan változó harci terek lesznek. (talán a varázslatok is hatással lesznek a környezetre? )
    - Hatalmas munkát fektetettek bele abba, hogy az egyes egységeknek részletes animáció tárházuk legyen. PL Amikor nem csinálnak semmit ,amikor sebeznek , amikor őket sebzik, stb. Sokkal szebb grafikai elemekből is épülnek fel ezek a karakterek.
    - Sveltananak a nekró kampány hősnek szexi hangja lesz.
    - A ritka nyersanyag neve (a kék kristály jelű): „Kristályba zárt sárkány vér” lesz.
    - A bányakontrollos erődökbe rakhatunk majd egységeket védelem gyanánt.
    Most pedig következzenek a Nekró vár lényei:
    1 Core (alap) egységek:
    A, Csontváz harcos
    ==> Fejlesztett Csontváz lándzsás (akár mindkét lándzsájával is esélye van támadni, utálja az Életes lényeket, mint elődje is)
    B, Ghoul (Hullarabló): Hosszú kísérletek alapján megnyújtott lábuk és karjuk miatt megnőtt támadási értékekkel és mozgási sebességgel rendelkeznek.
    ==> Fejlesztett Örjöngő hullarabló: Hosszú karmokat és páncélt kaptak előző társukhoz képest. A megtámadott lény megőrülhet a támadástól.
    C, Fehér hölgy: Betegséget tudnak terjeszteni.
    ==> Fejlesztett Sikító szellem: Azt mondják, aki meghallja a sikító szellem sikolyát lassú halált hal.
    2, Elite egységek:
    A, Lich – Fel tudnják éleszteni halott egységeinket és lőni is tudnak.
    ==> Fejlesztett: Főlich: Sokkal több féle varázslata lesz, mint a sima változatnak.
    B,Vámpír: Életerőt tudnak visszaszívni ellenségeikből.
    ==> Fejlesztett: Ősi vámpír: A varázslatos vér imádatukkal a körülöttük állók vérét is el tudják szívni visszatámadás nélkül.
    C, Manticore (Heroes 3-ban a Dungeonban volt) Élőhalott hulla lakmározók ők.
    ==> Fejlesztett Khiméra: Végre át tudták a nekrók alakítani a Mantikórokat Khimérákká, most már denevér szárnyakkal sé szfinx fejjel rendelkező lényektől mindenki félhet. Senki se becsüli alá a nekromancer Khimérákat.
    3, Champion lény:
    A, Asha örzője: Asha örzői félig pókok félig nők. Aki harcolni akar velük meg kell küzdjön selyemgubóikban lévő ivadékaikkal és méregfelhőikkel is melyeket bármikor használni tudnak. (Ashan a világa a Heroes V—VI-nak Asha meg asszem az V. részben az elásott Kincs volt)
    ==> Fejlesztett: Asha avatárja: A hithű nekrók csak kevese tudta megalkotni seregükbe a Pók jelű istennőjük avatár mását. Azt mondják aki ezekkel találkozik magával a Halállal néz szembe.
    Lesz új ERŐD(/a városunk maga is elvileg) rendszer a bányák védelmére. Az ellenség elfoglalhatja a bányádat de csak akkor folyik belőle folyamatosan nyersanyag ha örökké benne áll ahogy kilép már a tiéd megint az Erődöket kell így egységekkel védeni illetve elfoglalni ehhez hogy az ellenségtől elvegyük a bányáit. Előtte persze ugyanúgy el kell foglalni ha semleges és lény őrzi a bányát. Így nem kell annyit rohangálni majd.
    Minden lények egy fejlesztése lesz sajna nem 2 mint a Heroes V TOE-ban. Kiegben majd talán. Saját lovagjaink az általunk birtokolt Erődök területén gyorsabban mozognak.
    A városokat át lehet konvertálni a saját népünkévé ha mondjuk másfélét foglaltunk el. Viszont így elpusztul benne minden az arra a népre jellemző speciális épület csak a town hallok, Castle stb marad meg a minden nép számára megszokott épületek. Jó sok nyersanyagba kerül és jó pár körbe mire kész lesz a konvertálás.
    A városokban lesznek a népekre jellemző speciális épületek is a megszokott town hallok várfalak mellett. Ezek ha több van belőlük egy Erőd által kontrollált részen akkor felerősödnek. (tehát több vár is van ott)
    A Várárkok és vár körüli patakok visszatérnek. V. részben nem voltak. ):
    A lények 3 fő csoportba lesznek osztva Core(tier 1) 3 féle lénnyel Elite (tier 2) 3 féle lénnyel Champion 1 féle lénnyel így kijön a megszokott várankénti 7 féle lény + 7 féle fejlesztés ugye. (14 össz) Statisztikai adatokban a csoportokon belül nem lesz nagy különbség, hanem a speciális tulajdonságok határozzák meg a harcbeli szerepeket majd.
    Lesz pl healerre koncentráló egység, szívatásra, vagy defenzívere. Lesz a Griff Égből lesújtó képessége megint (V. részben is volt)
    Lehet hogy lesz bevezetve toborzási pont rendszer is amit itt reputációs rendszernek fognak hívni ez is a King’s Bountyból van szintenként gondolom nő majd a felbérelhető lények száma így viszont sokat kell majd csatákban taktikázni.
    Igen lesz csónakázás. Lesz 5 féle tájtípus: Földallatti (állítólag vadállatúl néz ki néhányan már látták a demóban), Mezős-erdős (ebből 2 féle tavaszi és őszi), wasteland (műveletlen valószínúleg a halottas föld), LAVA, dzsungel, tenger. Sajnálom hogy egyelőre nincs se havas se sivatagos. Talán majd kiegben.

    No mára ennyi
    Szóval lesz újítás bőven és megmarad a régi rendszer is.

Új hozzászólás Aktív témák