Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Cifu #6 üzenetére

    ,,Játékoknak nem dolguk realisztikusnak lenni, szórakzotatónak kell lenni.
    Miért ne lehetne mindkettő? Armed Assault elég jó példa erre..."

    +1 :R

    #10 Duddi:

    Evvel nem tudok vitába szállni,Multiplayer játékokba abszolút problémás lehet a megvalósítás.
    Single Playerbe viszont meg lehetne oldani.Nem kell végtelen időre gondolni, 15 percel tökéletesen meg lennék elégedve(azt se várnám el hogy a több perce lehullott törmelék darabokra ráhajitok egy gránátot reagáljanak rá, elborult/irreális igényeim nincsenek).Szerintem hozzáadna az élményhez adrenalin fűtötte (belőlem már pedig ezt vált ki egy látványos és jó harcrendszerrel megáldott játékba a lövöldözés, ebbe a COD féle tunkolda és társai rendszerek nem tartoznak bele, ezt fontos kihangsúlyozni , mert tehetnek akármilyen részletes törmelék,füst, sérülésmodellezest, am el*aszott harcrendszerrel túrót nem ér az egész)lövölde után szét nézel és minden ott lenne. :) :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák