Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    Még ezt a videót találtam az újról:
    https://www.youtube.com/watch?v=H0t6zdM7U5c
    ,,Régi" Nvidia PhysX

    Szerintem a régebbi nem kicsit jobb volt.Jó pár másodpercig ott hevertek/izzóttak a padlón a particle darabok miután ,,kipattogták" magukat.Újba kibocsátás után az első, esetleg a második felületen még pattan egyet, aztán abba a szent pillanatba eltűnik.Nagyságrendel gagyibban néz ki.Realisztikus tűzharcokat szeretnénk megjeleníteni, alap lenne hogy a törmelék darabok valósághűen pattogjanak, és hogy a darabok ne tűnjenek el.Egy komolyabb tűzharc után el tudnám viselni ha nem tűnnének el a nyomok, ebbe beleértem a törmelék darabokat,töltényhüvelyt,bloodsplatteringet a falról, lövésnyomokat a holtestekről stb.
    Mostani játékokban nem csak a fizika hiányával van gond, de odáig se sikerült eljutni hogy azok a dolgok se tűnjenek el amiknek nincs fizikája.Vér a falról,töltényhüvelyek kb minden játékba eltűnik fél percen belül.Lövésnyomok a testekről szintén(Tisztelet a kivétlelnek pl Max Payne 3.), már ahol egyáltalán van ilyen, játékok igen nagy része nem is ismeri ezt a jelenséget(Ghost Recon Wildlands,Far Cry 4. Ezekbe van,csak valami probléma lelőtt ellenfelek kb 20%-nál van,többi 80% nincs,Far Cry 1-be még 100% arányba működött ).Fejlesztők mégis a Ray Tracinget hiányolják a játékaikból.Boldog vagyok. ;]

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Duddi #4 üzenetére

    Nem a realizmus a kérdés.Játékoknak nem dolguk realisztikusnak lenni, szórakzotatónak kell lenni.Lövöldözős játéknál ehhez hozzátartoznak az effektek, és a régi particle fizika nagyságrendekkel látványosabb volt(2 videó alapján amit az újból találtam).Nekem Nvidia PhysX-el sem jön be ez a játék, többi részét kidolgozatlannak tartom.Erre nem térek ki bővebben, felesleges.
    Visszatérve a valósághűségre GTA5 szegényebb játék lenne ha nem lehetne versenypályákon 25-200 méteresek ugratni.Fizikai motort így is be lehet állítani.
    Komment többi részét nem konkrétan erre a játékra értettem.Viszont tartom hogy minden lövöldözős játékhoz hozzáadna ha nem tűnnének el még tűzharc közbe a lövés nyomok(akit zavar, beállitásokba be lehet tenni egy ON-OFF kapcsolót, am kétlem hogy sok ilyen embert találsz).Az hogy Shotgun lövéstől 1 vagy 5 métert repül a delikvens, játékfüggő hol melyik előnyösebb. :R

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Cifu #6 üzenetére

    ,,Játékoknak nem dolguk realisztikusnak lenni, szórakzotatónak kell lenni.
    Miért ne lehetne mindkettő? Armed Assault elég jó példa erre..."

    +1 :R

    #10 Duddi:

    Evvel nem tudok vitába szállni,Multiplayer játékokba abszolút problémás lehet a megvalósítás.
    Single Playerbe viszont meg lehetne oldani.Nem kell végtelen időre gondolni, 15 percel tökéletesen meg lennék elégedve(azt se várnám el hogy a több perce lehullott törmelék darabokra ráhajitok egy gránátot reagáljanak rá, elborult/irreális igényeim nincsenek).Szerintem hozzáadna az élményhez adrenalin fűtötte (belőlem már pedig ezt vált ki egy látványos és jó harcrendszerrel megáldott játékba a lövöldözés, ebbe a COD féle tunkolda és társai rendszerek nem tartoznak bele, ezt fontos kihangsúlyozni , mert tehetnek akármilyen részletes törmelék,füst, sérülésmodellezest, am el*aszott harcrendszerrel túrót nem ér az egész)lövölde után szét nézel és minden ott lenne. :) :R

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz GodGamer5 #21 üzenetére

    Jól beszélsz, PhysX-ért nem kár.Kezdeményezés hogy dedikált fizika társkártya helyett beletették a saját kártyáikba jó ötlet volt.Viszont a megvalósítás többi része ahogy te is utaltál rá, nem illethető a sikeres jelzővel. :

    Miért nem csinálnak a fejlesztők saját GPU-s fizikai motort, nem tudják mire van igénye a játékosoknak.Köszönhetően mérnöki és pénzügyi szemléletnek. Pénz van, csak rosszul költik el,jelenlegi minőség mellett is azt képzelik hogy a még szebb leképző jobb játékot jelent, ezért nem zavarja őket a gagyi interakció, és ezért képzelik hogy Ray Tracing növeli a játékélményt.Ray Tracingre van pénz, pedig atom brutál hardver kell alá,nem kevés utómunkával jár a használata és a minőség sehogy se lesz olyan amilyennek megálmodták, szuperszámítógépeken kívül semmin nem futna le.Itt van mellette a GPU-s fizika ami Mafia 2 óta több játékba bizonyította a meg valósíthatóságot, még olyan körülményes alkalmazás mellett is ahogy NV engedi.Mindebből logikusan következik hogy Ray Tracinget kell használni... ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák