Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    Még ezt a videót találtam az újról:
    https://www.youtube.com/watch?v=H0t6zdM7U5c
    ,,Régi" Nvidia PhysX

    Szerintem a régebbi nem kicsit jobb volt.Jó pár másodpercig ott hevertek/izzóttak a padlón a particle darabok miután ,,kipattogták" magukat.Újba kibocsátás után az első, esetleg a második felületen még pattan egyet, aztán abba a szent pillanatba eltűnik.Nagyságrendel gagyibban néz ki.Realisztikus tűzharcokat szeretnénk megjeleníteni, alap lenne hogy a törmelék darabok valósághűen pattogjanak, és hogy a darabok ne tűnjenek el.Egy komolyabb tűzharc után el tudnám viselni ha nem tűnnének el a nyomok, ebbe beleértem a törmelék darabokat,töltényhüvelyt,bloodsplatteringet a falról, lövésnyomokat a holtestekről stb.
    Mostani játékokban nem csak a fizika hiányával van gond, de odáig se sikerült eljutni hogy azok a dolgok se tűnjenek el amiknek nincs fizikája.Vér a falról,töltényhüvelyek kb minden játékba eltűnik fél percen belül.Lövésnyomok a testekről szintén(Tisztelet a kivétlelnek pl Max Payne 3.), már ahol egyáltalán van ilyen, játékok igen nagy része nem is ismeri ezt a jelenséget(Ghost Recon Wildlands,Far Cry 4. Ezekbe van,csak valami probléma lelőtt ellenfelek kb 20%-nál van,többi 80% nincs,Far Cry 1-be még 100% arányba működött ).Fejlesztők mégis a Ray Tracinget hiányolják a játékaikból.Boldog vagyok. ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák