Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Az összes új autó úri huncutság ezen az elven. Sőt maga az autó is az.
Egyébként ilyen üzemanyagárak mellett nagyon sokat, de ugye előbb le kell dolgoznia a belsőégésűhöz képest a felárat. Már ha csak a matek a lényeg, nem a levegő és a környezet. (A vírushelyzet a mateknak sem tesz jót)
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Rolly
veterán
5500 km-t tettünk meg 1000 kWh árammal ebből 100 kWh áramot vettünk töltő ponton amúgy elég volt a 200-250-es hatótáv és végállomáson töltöttünk...
így számolva 900x38 Ft + 100x130 Ft = 34200 + 13000 = 47200 azaz 100 km-t 860 Ft átlag árral tudtunk megteni korábbi diesel autóval 2600 Ft / 100 km volt (5,7-es fogyasztás prémium üzemanyag) szervíz költség pedig kb fele az elektromosnak mint a dieselnek volt (garancia időn belül)
-
Noukoum
veterán
Előbb gondolkodtál vagy csak beírtad hogy írj valamit?
37ft / kWh. Ez az autó átlagosan (télen, nyáron, fűtéssel, hűtéssel, pálya, város, országút) 17-18 kWh / 100km (ami természetesen rengeteg mindentől függhet)
Segítek 650 forint.
A villámtöltők csak hosszú utakra kellenek, felesleges azzal számolni.
Kezdhetjük a matekot, 420-430 forintos üzemanyagárakkal. És persze a kedvezményekről, az alacsonyabb fenntartási költségekről nem is beszéltem. Ha már matek„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Vagy mert mondjuk az átlag nem jár hosszú utakra? Ez meg sem fordult a fejedben?
Vagy szerinted mennyire legitim hogy egy németországba dolgozni járó fórumozó aki jóideig biztosan nem fog venni villanyautót sír mert nem adja ki a matek neki? Ezzel mit kezdjen az átlag?
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”