Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wlac

    Ármester

    válasz kwzatz #18 üzenetére

    A Sony exkluzívokra annyira nem jellemzőek a bugok (kivéve a Days Gone), így felesleges amiatt várni (igen, amúgy leesett, hogy viccelni próbáltál).

    Ellenben 3-4 év nagyon sok a gaming világban. Én nem rég toltam végig a Horizont, és bár tetszett, de több olyan megoldás is volt benne, amit egy később jövő rivális már sokkal jobban megoldott. Ez persze nem csökkentette a Horizon érdemeit, de messze nem aléltam el tőle annyira, mint azt tettem volna három éve.

    “A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur

  • Wlac

    Ármester

    válasz kwzatz #25 üzenetére

    Például a mászás. Az AC: Originsben bárhova fel tudtam mászni, ehhez képest a Horizonban nagyon kötött pályán tudtunk csak mozogni. Csak az adott liánon lehetett, hiába volt ott mellette egy látszólag optimális kiszögelés, a készítők nem akarták, hogy ott menjünk. A Horizonban jobb a mászkálás, mint az AC Syndicate-ben vagy épp a Rise of the Tomb Raiderben, mert nem tolta annyira az arcunkba, hogy hol lehet felmenni, viszont az Origins rendszere után mégis fapadosnak hatott (nekem, idén!).

    De ilyen dolog a vadászat is, ami az RDR2 után nagyon leegyszerűsített volt.

    És ahogy telik az idő, egyre több ilyen dolog lesz. Ismétlem magam, nem azt mondom, hogy a Horizon kevesebb ezáltal, vagy az előbb említett Origins jobb játék, hanem azt, hogy miután elmúlik a kezdeti "hűbazd micsoda grafika/világ/stb" érzés, ami egy open worldnél bizony arányaiban hamar el fog, akaratlanul is felötlik az emberben az, hogy "bezzeg az XYZ játékban ezt jobban megoldották".

    “A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur

Új hozzászólás Aktív témák