Új hozzászólás Aktív témák
-
kwzatz
őstag
"Ellenben 3-4 év nagyon sok a gaming világban."
Nem tudom, a látványon kívül nem sok fejlődés van (és hát ott is csökkent a tempó erősen), egyedül az indie game-eknél látok kreativitást (ott meg gyakorlatilag mindegy, mikor játszod), egy-két kivételtől eltekintve amúgy nagyon stagnál az egész ipar. Mi az egyébként, amit a Horizon jobban/újszerűbben oldott meg, mint más játékok előtte és utána meg valami még jobban csinálta?[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
Igen, erre gondoltam, amikor azt írtam, hogy stagnál az ipar és nem igazán van újítás.
Valahol a mászás minden játékban tekinthető leegyszerűsítettnek a régiekhez képest, ahol időzíteni kellett, lehetett hibázni, meg kellett találni, merre mehetsz egyáltalán, nem csak nyomni egy gombot mindenféle veszély nélkül. Meg persze fel lehet fogni "kényelmi szempontnak" is. Mondjuk szerintem nem egy ilyen elemtől lesz 3 év múlva elavult egy játék.
Ráadásul ha már AC: Ha körbenézel neten félelmetesen egyöntetűen a Unity-ben tartják a parkourt/mászást a legjobbnak, nem a legújabbakat, szóval ez az "újabb jobb" sem igazán törvényszerű. -
addikt
Egy jó játéknál ilyen eszedbe se jut. Én a darksiders trilógiát idén vittem végig és minden percét élveztem és nem éreztem abszolút kevésnek a játékmechanikát, hiába 9éves játékról beszélünk. (Persze értem mit mondasz, mert pl hiába a gta vice city volt a kedvenceem a gta sorozatból azt ma már nem tudnám élvezni, de az nem is 3éves játék).