Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
vadger
tag
Sziasztok!
Lehet nem a legjobb helyre írom, de a Lumiával kapcsolatos végülis.
Valaki árulja el, hogy működik ez a híres egygombos fülhallgató? Mert nekem össze vissza csinál mindent, semmi rendszer nincs benne.
Ha valaki tudja leírhatná, zenehallgatás és telefonálás témákat külön. Köszönöm!CCNA RS, Security és egyéb hálózati témák oktatása: https://ccnaoktatasmagyarul.hu
-
hkari
őstag
lehet már írta valaki, de gondolom sokan vártak rá : Viber
-
Frej
csendes tag
Végre itt a viber, már nagyon vártam!
Marketen megtaláljátok. Egy gond van vele, még béta és nincs voice call. -
Rigiboy
tag
Üdv!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v5SKQ0ffgis#!
ezzel működne a Lumia is szerintetek?
-
Sztif
aktív tag
Annyi mindent hallok közelgő rendszerfrissítésekről már, de csak a nevük marad meg.
Melyik melyik és milyen pluszt tartogat? Tango; Apollo, WP8
Ezekről mit lehet tudni?
Lehet rosszul tudom, de az apollo lesz a WP8?!?Köszi a felvilágosítást
- Kérsz egy rágót? - Milyen ízű? - Formalinos. - Utálom a formalint.
-
Воланд
titán
kezdjuk az apolloval (wp8, de az ms inkabb windows phone-kent szeret egyebkent is hivatkozni ugy az egeszre), arrol ugyis kb csak ennyit lehet tudni, minden mas csak pletyka.
tango (refresh): fejlesztett mms, sim, hivas kezeles (call forward), bugfix-ek.
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
-
-
Воланд
titán
válasz cassius.clay #3712 üzenetére
egy ido utan eltunnek. de van ra app.
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
-
Blyan
félisten
Mi a túróért zavar mindenkit az a fránya kezelőgombok. Sosem értem.
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
tylerddd
veterán
Ebből a korból én már kinőttem, h csajoknak küldözgessek mindenfélét BT-on. Mp3 amúgy sincs rajta, képet meg max azt lenne értelme átküldeni, amit mondjuk én csináltam a telefonnal de neki is kellene. Amúgy meg szánalmas csajjal telefonon gagyizni, főleg egy buliban. 90% nem szereti, ha ilyen technikai dolgokról beszél nekik az ember. Olyankor csak ezt hallják: warp-warp-warp-waaaarppp-warp...
A készülő BT alkalmazástól meg azért félek, mert szerintem olyan lesz, mint az iPhone hasonló hivatalos cuccai: csak iPhoneok között működik, ha ugyanaz az app fel van telepítve mindkét készülékre. Szóval ha csak WP7-es Nokiák között megy majd, akkor kár is foglalkozni vele!
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
tailor
őstag
Ma kaptam vissza a készüléket a szervizből, ahová ugye a lilás fotók miatt küldtem. Mikor megkérdeztem a sráctól, hogy szoftveresen vagy hardveresen javítottak rajta, gyanúsan elmosolyodott, majd kicsit szégyenlősen felém fordította a hivatalos hibajelentést: "HIBA NEM LELHETŐ".
Jó mi? Kipróbáltam, a hiba tényleg nem jelentkezik, de hogy így is marad-e... kopp-kopp-kopp. (Sóhaj)
-
Lall
veterán
Ha jól tudom. 1 kattintás pause. Dupla katt, ugrás a következő számra, 3 katt, ugrás a hallgatott szám elejére. Aztán ki kell próbálni. Lehet, hogy keverem, de valami ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
Sofian
őstag
Nokia City Lens Augmented reality Poi gyűjtemény Betalabs-ból vagy az alábbi QR-kóddal elérhető...
-
shteer
titán
-
tailor
őstag
-
zsírsámán
senior tag
Szerintem érdemes lenne nekik küldeni egy e-mailt, a hibás képet csatolva, és felvilágosítani őket hogy ezt nevezik hibátlan készüléknek. Sokat nem veszíthetsz vele, max 5 percet.
Ha mondjuk telenorhoz viszem be adnak cserekészüléket vagy valamit, mert noika care-ben nem kaptam ilyesmit, bár nem is kérdeztem, hogy adnak-e.
-
anx92772
tag
Ez frankó!
Én T-hez vittem be, négy napja kellett volna visszakapnom (pontosabban értesítést, hogy átvehetem), de még híre-hamva sincs. Ezek szerint kezdhetek én is zizegni, hogy ugyanúgy szar lesz. A késésért már reklamáltam, s azért is, hogy bár adtak egy cserekészüléket, (egy ősi Sony-Ericssont), amiről kiderült, szoftverhibás, semmit nem tudok vele csinálni, az előfizetésem nem véletlenül olyan, amilyen - ezért kártérítésre adtam be igényt. Ja, és telefonálni is alig tudok vele, mert minden hívásnál úgy kezdi, hogy "hálózati probléma"... -
tailor
őstag
Sajnos nem csak fehér falaknál jelentkezik - legalábbis nálam. Beltérben izzófénynél előjön (most itthon az összes képen ott van, akármit fotózok), de múltkor a szabadban, természetes fénynél is látható volt
zsírsámán Sajnos csak online felületen lehet a Nokiának írni, de neki is látok, mert ennyi pénzért én nem ezt várom el.
-
Iván_78
csendes tag
Sziasztok!
Én vagyok csak láma, vagy nem képes a készülék videó fájlt csatolni email-hez?
Valamiért úgy emlékszem ez ment Trophy-n, de lehet csak régen volt....Iván
-
neooen
aktív tag
Szintén zenész. Tegnap vettem a készüléket, mivel a számhordozás miatt várnom kell így nem is nagyon használtam még a telefont, de erre a hibára kíváncsi voltam, hogy nálam is jelentkezik-e és igen . Nem olvasgattam az előzményeket, de 3 napon belül cserélniük kell e, vagy mi a teendő? Hétfőn este vettem...
Semleges értékelés oka: Az eladott vidokártyán a HDMI bemenet miniHDMI volt, amit én soha nem használtam és fel sem tűnt, hogy az nem a "hagyományos". Ezt nem jeleztem, ami a vevőnek kellemetlenséget okozott.
-
Frej
csendes tag
Első 3 napban cserélniük kell. Kicsit kell ugatni, ha nem akarja cserélni a szervízes. Nézd meg lötyög e a kijelző jobbra-balra, mert nekem azért cserélték 5 percen belül (a kameragonddal együtt, de az új készüléken is ugyan olyan lilás a közepe. Szerintem szoftveres a dolog, bár "szenzorhiba" sem kizárt, de elég kicis a valószínűsége, hogy Carl Zeiss ennyi szart gyárt)
-
neooen
aktív tag
Ne a T boltba vigyem ahol vettem, hanem Nokia márkakereskedésbe/szervízbe?
Van olyan is, hogy lötyög a kijelző?!?!
Semleges értékelés oka: Az eladott vidokártyán a HDMI bemenet miniHDMI volt, amit én soha nem használtam és fel sem tűnt, hogy az nem a "hagyományos". Ezt nem jeleztem, ami a vevőnek kellemetlenséget okozott.
-
gpek
tag
-
tailor
őstag
Megjött a válasz: nagyon sajnálják a történetet, vigyem vissza a szervizbe, ahol alávetik egy 72 órás tesztelésnek.
Közben készítettem pár képet, tegnap este otthon, valamint ma az irodában és kültérben. A tapasztalatom: beltérben, árnyékos-kevésfényes részen látható a probléma, amúgy nem.
A skydrive nyilvános mappámban meg lehet nézni a képeket, aztán ki-ki következtessen, amire akar Mindenesetre ma visszamegyek a NokiaCare-be, megmutatom a szervizes fickónak is, kíváncsi vagyok a véleményére... De nem igazán akarom beadni, úgy érzem, megint a nagy semmi lesz az eredmény... (különben is, minek egy kamerát 72 órás tesztnek alávetni? )
Szerintem amúgy ez egy szoftvere-fehéregyensúlyos hülyeség lesz, és ahány panaszt olvasok a fórumokon (a Nokia weboldalán is), csodálkozom, hogy kb. lesz@rják odafent...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest