Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Superhun #4318 üzenetére

    Dehogy nem lenne könnyű annak aki ért hozzá. :D
    Tudom mert már próbálkoztam vele (piszkáltam a kódot), elméletben megvalósítható. A jelenlegi blokkpályánál csak egy összetett szabály kell az átgenerálásra. Csak meg kell vizsgálni a szomszédos blokkokat, faék egyszerű pl: ha a blokk északi déli és nyugati oldala valamint az alsó fele alatt is (nem levegő) blokk van akkor átalakul nyugati-keleti-alsó blokká. Nem kell átváltania csak a pálya generálásánál, azután ha már módosítva lett akkor nem változik át a blokk csak úgy magától. Egy rakás szabály lenne az egész, tényleg csak azt kell figyelni hogy milyen blokkok vannak körülötte.

    Ilyesmi lenne a fent említett szabály:

    x,y,z 'blokk koordinátái ahol z a magasság i az irány
    g grass block
    l = a blokk iránya

    If (x,y,z-1)=g and (x+1,y,z)=g and (x-1, y, z)=g and (x,y+1,z)=g then
    l = 1 (valószínű ez jelenti az irányt)
    set blocktype = ferde grass (ide az ID kerülne)

    Kódban ilyen egy blokkról adat: (nem x,y,z szerepel)
    world.setBlockMetadataWithNotify(i, j, k, l);

    Azt nem tudom pontosan hogy az l érték irányonként mit vesz fel. Az is valószínű hogy totál másra való a kód, de elméletben egy rakás feltétellel meg lehet csinálni.
    Az a gáz hogy basic-ben már rég megírtam volna az egészet, de java az nekem gáz.

    Vintage Story PH szervere újra fut!

Új hozzászólás Aktív témák