-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Superhun #4318 üzenetére
Dehogy nem lenne könnyű annak aki ért hozzá.
Tudom mert már próbálkoztam vele (piszkáltam a kódot), elméletben megvalósítható. A jelenlegi blokkpályánál csak egy összetett szabály kell az átgenerálásra. Csak meg kell vizsgálni a szomszédos blokkokat, faék egyszerű pl: ha a blokk északi déli és nyugati oldala valamint az alsó fele alatt is (nem levegő) blokk van akkor átalakul nyugati-keleti-alsó blokká. Nem kell átváltania csak a pálya generálásánál, azután ha már módosítva lett akkor nem változik át a blokk csak úgy magától. Egy rakás szabály lenne az egész, tényleg csak azt kell figyelni hogy milyen blokkok vannak körülötte.Ilyesmi lenne a fent említett szabály:
x,y,z 'blokk koordinátái ahol z a magasság i az irány
g grass block
l = a blokk irányaIf (x,y,z-1)=g and (x+1,y,z)=g and (x-1, y, z)=g and (x,y+1,z)=g then
l = 1 (valószínű ez jelenti az irányt)
set blocktype = ferde grass (ide az ID kerülne)Kódban ilyen egy blokkról adat: (nem x,y,z szerepel)
world.setBlockMetadataWithNotify(i, j, k, l);Azt nem tudom pontosan hogy az l érték irányonként mit vesz fel. Az is valószínű hogy totál másra való a kód, de elméletben egy rakás feltétellel meg lehet csinálni.
Az a gáz hogy basic-ben már rég megírtam volna az egészet, de java az nekem gáz.Vintage Story PH szervere újra fut!
Új hozzászólás Aktív témák
gp Emlékeztek azokra az időkre, amikor nem a grafika volt minden? Amikor még a játékélmény egymagában adta el a játékokat?
- Autós topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- PHP programozás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Windows 11
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...