Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz Joshi #31 üzenetére

    Ahogy azt sem hallják meg, hogy lufira köti őket és kilövi a Napba, pedig még az eszméletlenek is sikoltoztak közben. Tökmindegy igazából, szerintem a lopakodós játékok nem a totális realizmusra törekszenek, sokkal inkább kitalálnak egy rendszert, amit ha minél jobban kiismersz, annál ügyesebb és gyorsabb leszel.
    Az Arkham játékokban is, ha nem jó ütemben szeded ki a jó embert, hamar elpatkolsz, mert valaki meglát/meghall, pedig amúgy nagyon vaksik. Splinter Cellekben leginkább az árnyék-fény kombó kihasználása a fontos. Metal Gearben az előzetes tervezés, türelem meg útvonalkeresés fontos leginkább. De az elmondható, hogy minden játékban butítani kellett az emberi tényezőn, mert valós érzékekkel rendelkező ellenfelek ellen gyakorlatilag lehetetlen lenne még a legkönnyebb pálya is szerintem.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák