Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Dilikutya
félisten
Akárhogy ragozzuk, akkor is csak hack&slash, sosem volt más . Írták még akció RPG-nek, de azért ez nem olyan mély az, a párbeszédek nem alakítják a sztorit, az lineáris és a mellékküldetések nem befolyásolják, XP-t meg úgyis a gyilokért kapsz.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
-
mikromanus
veterán
Gondolom online drágább vagy később kapod meg. Az elektronikus változat azt hiszem 17k körül lehet, míg rendelve 12-13k körül már megszerezhető. Csak a futárszolgálat másnap napközben szállítja ki ha nem magad mész érte. Éjféli kezdést én se nagyon erőltettem. SC2-nél másnap elugrottam meló után és simán sorbanállás nélkül meglett a progi. Hazafele végigsírtam/röhögtem az utat a magyarítás szövege miatt, aztán otthon ment is az előző nap letöltött progi telepítése a dobozban látható kóddal. A DVD nem került gépközelbe. Ha lesz Diablo 3-am az se fog
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Teljesen logikus amit írsz, kivéve, hogy amit elektronikusan a bnetről veszel az "nyugati" áron kapható, míg amit boltban veszel ott elképzelhető, hogy van némi nemzeti/helyi árszabás ami alapján árulják. Nehogy már a jólkereső germánok és az albán fiatalok eltérő elektronikus verziót érhessenek el. Még a végén holmi kényelmes kiskapukat/proxykat használva olcsóbban jutnának a termékhez a szép kövér nyugati társadalmak kockái. Ha megfizetik azt a 2-4k HUF-nyi pluszt akkor ne adjunk esélyt nekik
Persze azt nem tudom, hogy Németországban milyen bolti áron kapható, így lehet téves a következtetés. Vagy itt a nagy üzleti lehetőség, hogy pár ezer forintos haszonnal üzleteljünk a dvd/CD-s verzióval a német rokonsággal?
Vagy lehet a boltok előrendelték fix árfolyamon és mennyiségi kedvezménynel.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
KAMELOT
titán
4-5 óra reálissan hangzik bizonyos szintig ,de nem az egész játék normal modeban.
Ha végigmegyed az összes pályát körbe körbe experienceket gyűjtögetve akkor elég sokáig fog tartani. És hiába az egész ,ha minden egyes loadingnál máshogyan generálja a pályát és más ellenfelek is jönnek. Lehet könnyebb ,de lehetnek nehezebb ellenfelek is az adott pályán. 18-19-es levelben voltam mindig amikor az ACT 1 végére értem.
Mindegy .....nemtudom ki hogyan játszotta ,de ha normálissan játszod az a 4-5 óra lehetetlen egész gamere vetítve.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
Én lassan csináltam a dolgokat. Volt olyan ,hogy 5x is végigmentem a pályát ,hogy valami jó fegyvert páncélt vagy stb. találjak. Azért az a magas szint. + kellettek a varázslatok meg főleg az elején. Főleg a frost a paladinnál. Én összes ellenfelet legyőztem. 1-et sem hagytam ott magasabb szinten talán a 4-es városban mindjárt az első pályán jönnek rengetegen és gyorsan megy ott az experience. Na ott csak azon az egyetlen pályán csináltam 10-12 levelt. Mindig ugyan azt a pályát játszottam. levelup utána save és load
Nem is értem ha nincs leveled ,hogyan is tudod használni a tárgyakat meg egyáltalán harcolni. Főleg ,hogy erősebb fegyvereknél kell dexterity és stregth.
Minnél előrébb haladsz a városokban annál kisebb a damaged. tehát ha nincs lvl up akkor ott egyből ki is nyírtak.
Sorcery-vel pl. HELL fokozaton vannak olyan ellenfelek amik immunissak a varázslatokra azt csak fegyverrel lehet legyőzni. Hiába meteorozol vagy fagyasztasz semmit nem ér.
Másik meg azt is figyelembe kell venni ,hgoy a lvl upokat milyen varázslatokra és skillekre rakod.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CocooN-z
őstag
Hasonlóan vélekedek mint te, és igen, a legszűkebb zsákutcás térkép nyúlánkokba nem néztünk be, hacsak nem rare chest-et rejtett (ilyenkor az aki tud blinkelni, benéz, és utoléri a többieket ha deadend)
Spoiler veszély
Meghalni egyik mini / mainbossnál sem haltunk meg, csak egyszer a Barbink Belialnál: Savköpéses, Savas-talaj varázslatánál, nem tudtam Heal-ni azonnal, és meg is purcant.
Ill. a Robbanós szúnyogoknál szintén Act II. Néha, de enemy-k nem tudtak lecsapni minket.Szerintem reális Halálozási Arány, hogy tudjuk hol a helyünk néha
Sok hasonló beállítottságú game-t toltunk már mi így együtt, azért is tudtunk haladni szinte megállíthatatlanul, nem nevezném turisztikázásnak
ui:Erőltetett menet alatt azt értem, hogy a sima cuccokon kívül "fullinventory-szintig" kint vagyunk, kb 90% ban benézünk mindenhova szintlépés esetén nem állunk meg, cuccot nem cserélünk, mindent a városban, amikor úgyis kaja-szünet vagy egyéb dolog miatt vissza kell menni. Elvileg sok időt el lehetne cseszni így a városban, de ha kontroll van, nem.
[ Szerkesztve ]
BRSZK 9.0 - 2024.06.29-30
-
Wolverine
félisten
Nem, a Blizzardot eddig nem törték fel - ha megtették volna, akkor lennének működő hibátlan emulátorok is. A kalózszerverek azon alapulnak, amit sikerült elcsípni a szerver és a kliens közti adatforgalomból.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
CocooN-z
őstag
-
Cathfaern
nagyúr
Nem, 0-ról újraírták az egészet. Részben hivatalos kliens kommunikációt inspectelve, részben adatbázisok alapján (wowhead), plusz amiket kitheorycraftoltak offical alapján. Persze nyilván ezek közül semmi sem pontos infó... meg is látszik
Diablo:
Szerintem ténylegesen működő cheatek nincsenek már a live verzióban (amiket kidob google találatokat, az vagy bétára vonatkozik, vagy átverés/lehúzás). Item többszörözés meg 100%, hogy képtelenség, adatbázis felépítés miatt Blizznek nagyon érdeke az RMAH miatt, hogy exploitot megszüntessen. -
mephi666
nagyúr
én is törtön voltam egy darabig, de "érdekes" tud lenni a helyzet: várta mindenki az újabb patcheket (amik több évesek voltak), mint a messiást, annyival el volt maradva... pluszban bizonyos boss-ok mondjuk a képességeik nagy részét nem is használták, bugzottak, omlasztották a szervert... mellé a gm-támogatás is gyér (ami érthető, mert ezek a szerverek általában nem fizetősök és nem főállásban csinálják, hanem hobbiból) ...küldetések egy része sem működött, gyakori volt, hogy emulátort cseréltek, vagy peccseltek és utána 20perc játék -> dc, visszatöltés 10 perccel izgi volt tényleg
itt ha belegondolsz: 13ezerért kap az ember egy játékot, jó supporttal, havidíj nélkül (mondjuk nem is mmo-ról van szó, de nem áll tőle annyira messze)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Cathfaern
nagyúr
Teljesen jól gondolod Nyilván open-source működnek ezeknek a többsége. Ellenségek AI-ját is újra kell írni, pl. amikor én toltam, akkor az épp aktuális raid bossok semmit se csináltak, csak simán auto-attackal ütöttek. Szóval jah, tényleg nagy munka van mögötte, csak látszatja nem sok
Mondjuk megjegyzem, azért a WoW-ba fektetett munka nagyon kicsi része csak a szerver programozás. Nagy időt a grafika (3d modellek, textúrák), illetve az elmélet (mi hogy sebezzen, class balance, bossok kitalálása, balance-olása) teszi ki. Ezt leprogramozni már semmiség. Volt régebben egy interjú valami Blizzes fejessel, ő mondta, hogy összesen ~3-5 programozó dolgozik a WoW-on jelenleg (nem emlékszek a pontos számra, de egy számjegyű volt). A költségek nagy részét pedig a marketing és a support teszi ki (ideértve a különböző honlapokat, armoryt, stb is). -
Wolverine
félisten
Pontosan, a tagok profik, 6-7 évnyi kőkemény MMO raideléssel a hátuk mögött - azaz a taktika felállítása és megvalósítása nekik szinte rutinfeladat, ahogy az is, hogy koordinálják a játékukat és ne fel-alá rohangáljanak, mint egy csapat óvodás a játszótéren.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
FehérHolló
veterán
Tisztában vagyok vele.
Nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy akik most a Dio3 szerver emulációjával szenvednek, azoknak valószínűleg rendelkezésükre áll az egész bnetd kód.Magam részéről kicsit szkeptikus vagyok azzal kapcsolatban, hogy például az AI is teljes egészében csak a Bnet 2.0-ról működik. Egyszerűen nem létezik olyan szerverpark, ami ezt a terhelést bírná.
A mapgenerálás, drop odaítélés, quest és friend management, ilyesmik nem nagy téma (titkosítás feloldása után). Az AI és a titkosítás viszont igen. (A többit most hirtelenjében nem akarom végiggondolni, de vannak még buktatók ezeken kívül is, a fentiekben szívesen érvelek.)[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.