Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz CriticalHit #19 üzenetére

    A dologhoz hozzátartozik, hogy a Diablo 2 hangulatát akarták megidézni, nem 1:1 másolat.
    Kell hozzá a Grim Dawn és a 2 kiegje is.
    Sok munka van már benne, odafigyelnek a visszajelzésekre is.

    (#20) szupermacs: Fantasztikus dolgokat rakott le az asztalra, és az a helyzet, hogy bárki tévedhet. Nyilván az sem volt jó hatással se rá, se a csapatra, amikor egyik napról a másikra feloszlatták őket. Egyik nap még van állásod, van mögötted kiadó, másnap meg próbálj boldogulni ahogy tudsz, találj kiadót vagy befektetőket az ötletedhez. Ja és kukázva amibe éveket öltél.
    A Hellgate: Londonnak is külön története van, miért bukott, de beelőzte 2 évvel a Borderlandsot, ami hasonló dolgokkal próbálkozott. Ott volt anyagi biztonság, nagyobb csapat, meg is lett az eredménye.

    Nem a tehetségével volt a gond, hanem az üzleti dolgokkal. Normális anyagi forrással a Hellgate: London is normális lehetett volna.
    Oroszlánrésze volt a Diablo 1-2-ben, és a Hellgate: Londonban. Ítéld el nyugodtan, hogy nem lett sikeres minden játéka. De akkor ítéljünk el mindenki mást is. Mindenki mögött vannak gyengébb produktumok. Törvényszerű.
    Nem tudhatjuk, bukott-e volna a 2005-ös Diablo III változat. Utólag persze könnyű okosnak lenni.
    Sokak szerint az is bukott, ami kijött, mert nem olyan, mint az előző, az nem Diablo. ;]
    Stb.

    (#21) BoneDragon: Nem a Blizzard dolgozik rajta. Ezért nem ésszerű az előítélet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák