Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz Loha #14 üzenetére

    Én pont ellenkezőleg látom. :D
    10 perc alatt bele lehetett jönni, alig volt változó, egyszerű, ugyanolyan pályákkal. Nem volt benne igazán kihívás, vagy könnyen nyertél vagy könnyen vesztettél bármelyik féllel is voltál. A f2p modellel lehetett volna ezt árnyalni, de igazából semmi értelme nem volt fejlődni, belefeccölni plusz energiát a karakterekbe, mert nem kaptak értelmes extrákat. Nagyon rossz volt a balansz, kritikán aluli az MM, a szörnyeket folyamatosan össze-vissza balanszolgatták látszólag ész nélkül.
    Hatalmas potenciál volt a játékban, lehetett volna ezerféle játékmódot kreálni hozzá, volt egy rendes kis háttérsztorija az egésznek, de egyszerűen kevés volt minden szinten. Kevés karakter, kevés képesség, kevés szörny, kevés változó.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Loha #14 üzenetére

    Ez mennyiben érinti azt, hogy a játék jó-e? Most akkor húzzuk le a vérbe találomra akármelyik szimulátort is, mert az átlag játékos nem képes beletanulni, mert túl bonyolult?

    A játék valóban komplex, ezt az imént linkelt tesztek is kihangsúlyozták, de ők inkább pozitívumként említették. Lehet, hogy a kiadónak egy szűkebb réteget kellett volna megcéloznia vele és talán kultjátékká vált volna, így viszont üzletileg bukta lett.

    Nem ez volt az első ilyen és nem is az utolsó. Nekem így hirtelen a Tabula Rasa jut eszembe, nekem bejött, merőben más volt a harcrendszer, mint az addig megszokott (sokan nem is tudták megszokni), de egy évvel az indulás után bejelentették, hogy le is állnak. Nem volt elég játékos. Pedig kritikai oldalról semmivel nem volt rosszabb a fogadtatása, mint az Evolve-nak.

Új hozzászólás Aktív témák