Új hozzászólás Aktív témák

  • TWO40VIDEO

    csendes tag

    válasz W.Wilson #50 üzenetére

    Anyukája él csak Shepinek ha jól emlékszem a Citadel DLC-ben beszélt is vele telón :)

    http://www.youtube.com/channel/UC8keQgws3FyALia8zuYhplA

  • W.Wilson

    aktív tag

    válasz TWO40VIDEO #51 üzenetére

    Az attól függ, hogy melyik háttérsztorit választottad az első részben, mindenesetre az apja egyikben sem él, vagy legalábbis nem tudunk róla. De ettől még lehet neki unokaöccse. :P

    [ Szerkesztve ]

    %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, Mhz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel

  • Lomha 8V

    addikt

    válasz W.Wilson #50 üzenetére

    Az biztos. Számomra nagyon "ZS" kategória lenne valami ködös úton előkerült rokon, aki ugyanolyan jó képességű.

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Apollyon #44 üzenetére

    Ez nincs így!

    Most mi, a ME ezentúl már csak minimum a galaxis megmentéséről szólhat? Isten őrizz, hogy megint egy ilyesmi sztorit dolgozzon fel az új rész, vagy az új trilógia. Nagyon bízom benne, hogy elkezdenek kisebb léptékben gondolkozni, mert akkor esetleg a játék RPG része is érni fog valamit,nem csak egy hol ügyesen, hol rettenetesen bénán felvázolt illúzió lesz. Maradjon csak Shepard a galaxis megmentője, nibcs szükség egy újabb hasonló hősre.

    Nekem az Első kapcs. háborúval egyetlen kifogásom lenne: Hogy nem nagyon lennének benne a többi fajból képviselők, így ilyen szepontból valóban szegényes lenne a felhozatal. De az, hogy erre nem lehet ráhúzni egy RPG, eléggé nagy baromság szerintem. Nem egy két napos hébprú volt ez azért. Hiába tudjuk nagyon nagy vonalakban, hogy mi történt, számtalan szereplőjét, és számtalan részeseményét nem ismerjük az egésznek. Éppen ezért egy (szigorúan egy részes) RPG-t simán lehetne csinálni belőle.

    A legjobb az, amikor valaki arra hivatkozik, hogy az Első kapcs. háború azért nem lenne jó, mert már tudjuk mi a vége. LOL. Az amcsi filmek 99%-ának is szinte biztosan tudod a vége, mégis élvezed. Vagy amikor újrajátszod a ME trilógiát, annál is tudod, hogy mi a vége, mégis újrajátszod. Pont, hogy ezek a játékok nem arra épülnek, hogy a sztori végén legyen egy csavar, aztán el is felejthetjük őket olyan gyorsan, amilyen gyorsan kijátszottuk. Ezezk nem "eccernézős" produktumok, éppen ezért a játék végi meglepi sem a sava-bora az egésznek.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • Apollyon

    Korrektor

    válasz [Prolixus] #54 üzenetére

    Valamit félreolvastál, mert én sehol nem írtam azt hogy bármilyen galaxist meg kéne menteni, sem az előttem szóló :U

    #1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

  • Cathulhu

    addikt

    válasz [Prolixus] #54 üzenetére

    1. Akkor másfajta amcsi filmeket nézünk, engem a kliséhalmazok nem érdekelnek.
    2. Azért a ME-ben volt jópár WTF pillanat, főleg az első részben. És kíváncsi lennék a 2. rész végén is mennyire nagy biztonsággal jósoltad volna meg bármelyik végső befejezést is...

    [ Szerkesztve ]

    Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

  • freeknight

    őstag

    válasz [Prolixus] #54 üzenetére

    Lehet, hogy neked izgalmas lenne egy First Contact War, úgyis, hogy tudod, mi a végkifejlet... de itt is úgy olvasom, hogy a többséget nem elégítené ki. De ennél is nagyobb probléma, hogy tényleg kevés lehetőség lenne benne, mert az az incidens a Turiánokkal zajlott le.
    Kicsit jobban után olvastam az új részt övező pletykáknak, és a BioWare egyik embere tényleg elejtett egy olyan mondatot, hogy lesznek új fajok is. Ez így szerencsére eléggé kizárja azt, hogy az új rész a First Contact War idején játszódjon. Hirtelen kiderülne, hogy a konfliktusban benne voltak mások is, csak az "classified" lett? Nem mondom, elképzelhető, Sovereiegn Citadel elleni támadását is geth mozdulatnak próbálták beadni a közvélemény számára, de ez a fordulat nagyon kicsapná a biztosítékot a rajongóknál.

    Valaki írta előttem, hogy a "Contact" alcím jelenthet egy új fajjal, esetleg egy új galaxissal való kapcsolatot. Ez már jobban kedvemre való lenne, a kérdés viszont megint csak az, hogy a 3 végén hozott döntések hogyan befolyásolták a galaxis sorsát, és ezt a BioWare hogyan fogja megvalósítani.

    Egy biztos, hatalmas felelősség van a vállukon, remélem minél jobban veszik majd az akadályokat, és egy újabb, szinte tökéletes trilógia kezdetét kapjuk majd!

    [ Szerkesztve ]

  • Televan74

    nagyúr

    válasz freeknight #57 üzenetére

    A harmadik rész végén lévő mentésekkel kapcsolatban meg szerintem az lenne a legjobb a Bioware részéről, ha elnézést kérnének a játékostól és kulturáltan közölnék,hogy sajnos az új koncepcióba már nem fért bele az a sok összevisszaság amit a harmadik rész végén beleraktak. :)

    Egy biztos, hogy nagyon nehéz dolguk van.A játékosokban már van egy Shepes mass effect univerzum, amit nehéz lesz feledtetni. Tiszta lappal indulni egy új mass effect univerzummal , nagyon nehéz lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

  • freeknight

    őstag

    válasz Televan74 #58 üzenetére

    Egyébként kisebb ügyeskedéssel megoldható lenne a mentések átvitele is. Minimális átalakításokkal hosszú távon a destroy és control ending végülis ugyanaz lehet. A destroyban elpusztultak a kaszások, a controlban meg elvileg Shepard lett a Catalyst (ebben nem vagyok biztos, ha tévednék, javítsatok ki, egyedül ezt a befejezést nem láttam), és új minőségében Shepard utasíthatta a Kaszásokat, hogy hagyják el a galaxist. Mondjuk 500, vagy 1000 év távlatából ez mindegy is lenne. Itt csak a gethek a maradék kérdés, mert a destroy endingben ők is elpusztulnak. Az ő sorsuk megoldható lenne azzal, hogy a control ending esetében rájöttek arra, hogy maradásuk konfliktust szülne, így a 3 után rövidesen önszántukból hagynák el a galaxist, hogy pl a Magellán-felhőben (egy közeli galaxis) keressenek új otthont. Mindkét esetben ki vannak írva a képletből, úgy, hogy egy ilyen döntés nem szülne a rajongók körében ellenérzést.
    A ciklus folytatása endinget megengedhetik, hogy figyelmen kívül hagyják, egyedüli probléma a szintézissel lenne. De, mint az eddigiekből kivehető, egy kis agyalással az is megoldható, és akkor nem sz*rnának a fejünkre, hogy nincs mentésimportálás. Teljesen különálló rész ide, vagy oda, ha a 3 után játszódik, a döntések súlyossága miatt üdvös lenne, ha legalább az ending döntését átvihetnénk a következő részbe.
    Én mindenesetre bízok a BioWare-ben! :K

    [ Szerkesztve ]

  • W.Wilson

    aktív tag

    válasz freeknight #59 üzenetére

    Én azért zokon venném, ha a gethek szednék a sátorfájukat. Azért küzdöttem, hogy végre kibéküljenek a quarianokkal, megvan a béke, a közös bolygó, a befejezés be is mutatja, hogy milyen szépen megy az együttélés. Aztán egyszer csak heló, rájöttünk, hogy rossz helyen vagyunk. :F Ennyi erővel elhúzhattak volna 200 évvel korábban.
    Én inkább annak a híve vagyok, hogy kanonizálják az egyik befejezést. (Vagy inkább töröljék el mindegyiket, de az úgysem történik meg. :) )

    [ Szerkesztve ]

    %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, Mhz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel

  • freeknight

    őstag

    válasz W.Wilson #60 üzenetére

    Ez igaz, de ezért mondom, hogy egy ilyen nagy súlyú trilógia zárás után lehetetlen kompromisszum nélkül folytatni a történetet. Nekem meg az nem tetszene, ha valamilyen szinten nem vennék figyelembe a 3. rész végét.
    Ha belegondolsz, a gethek már önszántukból megszakították a kapcsolatot minden szervessel a kvárik rannochról való kiűzése után. Ha nincsenek a Kaszások, szerintem ez így is maradt volna, és sosem jöttek volna elő a Perseus fátyolból.
    Egyébként én is azt tartom valószínűbbnek, ha a 3 eseményei után játszódik az új rész, hogy vagy egy befejezéshez fognak ragaszkodni, vagy egyáltalán nem veszik figyelembe egyiket sem. Végülis ez a legegyszerűbb megoldás, és a BioWare többször is hangsúlyozta, hogy a következő résznek semmi köze nem lesz Shepardhöz, és a tetteihez. De azért jó érzés spekulálni, és sztorikat gyártani :)

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Cathulhu #56 üzenetére

    A kommersz termés 99%-a kliséhalmaz, teljesen kiszámítható történettel meg mindennel.

    "És kíváncsi lennék a 2. rész végén is mennyire nagy biztonsággal jósoltad volna meg bármelyik végső befejezést is..."
    Ez irreleváns! Pont ezt magyarázom. A játék úgy is jó volt, amikor már tudtad, hogy mi lesz a vége. Pont azért, mert nem az számít elsősorban, hogy mi a vége, hanem hogy hogyan jutottál el a végéig.... Hogy visszatérjek a filmekhez: A film végének elspoilerezése is csak annál a filmnél igazán gond, amelyiknél az egész történet arra épül, hogy a film végén legyen egy nagy csavar, egy nagy WTF pillanat. Az ilyen filmek viszont éppen ezért menthetetlenül egyszernézősek. Az olyan filmet szereted megnézni többször, ami elsősorban nem a film végi nagy megdöbbentő pillanatról szól. És a Mass Effect trilógia is ilyen.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • Cathulhu

    addikt

    válasz [Prolixus] #62 üzenetére

    Nem, baromira nem ertunk egyet.

    Egyreszt rettenetesen hidegen hagy mi a kommersz termes 99%-a, es tudtommal a Mass Effect sem egy tucatjatek, ezzel feltetelezem az ide kommentelok egyetertenek mind.
    Masreszt a ME szerintem nem egy hudecsodajo jatek, ha tiszta jatekkent nezunk ra, RPG-t is, TPS-t is lattunk mar jobbat, ezert nem is ereztem kesztetest arra, hogy pusztan a jatek orome miatt tobbszor kijatszam. DE egy remek tortenet es egy remek tortenetmeseles, rengeteg apro pici csavarral. Es ezert jatszottam vegig 2x-3x-4x, hogy lassam milyen dontesemnek milyen kovetkezmenye lesz. Mert meg tudott lepni, ujra es ujra. Ha lebutitjak a meglepetesfaktort, akkor 0 lesz az ujrajatszhatosagi faktora.

    Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Cathulhu #63 üzenetére

    Tripla A-s játék, húzócím. Tetszik, nem tetszik, egy elég széles, sci-fi kedvelő közönséget kívánt megszólítani már az első rész is. Ezzel együtt járnak...hmm, mondjuk úgy, bizonyos kötöttségek. Ez egyértelműen a kommersz felé húzza a játékot.

    A játéknak szerves része a történet is, ezáltal a játék öröme magában foglalja a történet nyújtotta élvezeti faktort is. Van olyan gamma, amit a sztoriért játszol, van amit a színtiszta játékélményért, van amit mindkettőért. Úgyhogy ha a sztorija, karakterei stb. bejöttek egy átlagos játékmenet mellett, akkor vérmérséklettől függően nyugodtan nevezheted húdecsodajó játéknak.

    És attól, hogy tudod mi lesz a játékod legeslegvége, az odáig vezető út sztorija, a történetmesélés, a nagyon végkifejletet persze nem, de az időközben megismert szereplők sorsát befolyásoló döntések és az ismert eseményekkel, vagy a szereplőkkel kapcsolatos apró pici csavarok még lehetnek nagyon jók. A meglepetésfaktor nem lene nullára lebutítva, hiszen az eseményeket csak nagyvonalakban ismerjük, a részleteit viszont nem (a legvégén kívül).

    Egyszerűen nem értem, hogy nem veszitek észre, milyen egyértelmű analógia van az újrajátszással. Amikor újrajátszod, akkor is tudod, mi lesz, a vége, akkor is tudod, hogy nagyvonalakban mi fog történi (ME3 esetén, nagyvonalakban: Shep elhagyja a Földet, elmegy a Marsra, megszerzik a Crucible tervrajzait, elmegy a turiánokhoz segítségért, nem adnak, megy tárgyal a krogan képviselővel, emiatt el kell menni a salarian bolygóra ecetera-ecetera...megépül a Crucible, jön a londoni csata és a vége). Ha élvezted akármelyik rész újrajátszását, akkor egy First conact war-os játékot is élveznél, ilyen egyszerű. Hozzáteszem ennek az eseményei még annyira sem lennének kőbe vésettek, mint egy újrajátszásnál az események.

    Még egy utolsó kísérlet, aztán abbahagyom: A Star Wars ep3-nál is mindenki tudta, hogy mi lesz a vége, és még a szereplőket is ismertük. Ennek ellenére az lett a legjobb rész a fostos prequel trilógiából, és ugyanúgy irdatlan sok nézőt vonzott, mint a korábbi 2 rész. Miért? Mert az embereket érdekelte, hogy PONTOSAN hogy zajlottak le a nagyjából már ismert események. Ilyen egyszerű. éppen ezért érdekelne engem egy first contact war-os játék. Nem trilógiaként, nyilván annyit nem bír el ez a sztori, de egy játék erejéig bőven jó lenne.

    Na a részemről lezároma témát, többet ehhez nem tudok hozzáfűzni, ha ezek után is kötitek az ebet a karóhoz, hát legyen. Uccse first contact-os játék lesz, szóval ez a diskurzus végülis csak felesleges időpocsékolás.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • Cathulhu

    addikt

    válasz [Prolixus] #64 üzenetére

    Az a baj, hogy te nem vagy kepes elfogadni, hogy masok maskepp gondolkodnak. Meg vagy gyozodve arrol, hogy az az igazsag amit te mondasz, es mindenki mast meg probalsz meggyozni, ha meg nem sikerul, akkor feladod. Fogadd el, hogy van akinek igenis fontos ez, pl en. Az egesz sorozatba akkor szerettem bele, mikor az elso resz vegen percekig csak bamultam magam ele. Ha ismertem volna a storyt elore, ez az elmeny elmarad, es a 2-3 mar eleve nem is erdekelt volna. Az analogiad az ujrajatszassal jo, mert pontosan le lehet merni mindenkinek magan mi szamit. Nekem egy ujrajatszas elmenyfaktora TOREDEKE az elso vegigjatszasnak, nem nezek meg filmet 2x, nem nezek meg sorozatot 2x, es a jatekok 1%-at ha kijatszom megegyszer. Ilyen vagyok, te olyan. Fogadd el es kesz.
    En nem mondom, hogy rad, hogy lol, lehet neked se kellene lenezni mas nezopontjat. Es azt hiszem itt valoban le is zarhatjuk.

    Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

  • Televan74

    nagyúr

    Kiszivárgott pletyka a Microsoft E3 -as rendezvényéről.Most olvastam az iPonon.

    - Az Electronic Arts bemutatja az új Mass Effectet, mely Contact alcímmel készül, és a First Contact War idején játszódik, vagyis jóval az első Mass Effect előtt.

    Akkor dobhatja mindenki a kukába a mentéseit?

    Saját vélemény: Ha ez a pletyka igaz akkor számomra felejtős. :(((

    Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

  • #85552128

    törölt tag

    válasz Televan74 #66 üzenetére

    Ez még mindig csak spekuláció.
    De szerintem ha az lenne akkor First Contact lenne a címe is, vagy valami más. Viszont az alcímesítésből látszik, hogy ez egy kisebb játéknak készül nem pedig több részre vagyis egy konkrét történetet akarnak elmesélni (ebbe pedig beleillik a múlt).
    Ettől függetlenül én nem temetem amíg nem láttam a kész produktumot (vagy legalább egy képet/ismertetőt)...
    Mondjuk elég érdekes lesz így a játékmenet meg a kasztok (Biotikus ?) felosztása.

    [ Szerkesztve ]

  • leviske

    veterán

    válasz Televan74 #66 üzenetére

    Ez hülyeség. :DDD Még csak a contact sem biztos, maga a sztori időpontja meg már eleve csak egy újságíró felvetése volt, lehet pont itt a gamepodon.

    Mindenki elfelejti, hogy két új belépő fajról beszéltek korábban. Hogy a francba játszódna már akkor a turian<>human időben? Maximum azt tudom elképzelni, hogy akkor ez nem a játék lesz, hanem a film, aminek ugyanúgy érkeznie kéne lassan.

  • Ryder62

    őstag

    válasz Televan74 #66 üzenetére

    Ha ez a pletyka igaz akkor számomra felejtős.

    Ha nem is felejtős, már nem fogom nagy lelkesedéssel várni az új részt.

    leviske:
    Most hogy írod mikor az emberek harcolgattak a turianokkal akkor ha jól tudom más fajjal még nem találkoztak az emberek.
    Tehát ha ezalatt az idő alatt játszódna egy játék akkor kilőhetjük az asarikat, salarianokat és minden más fajt.

    Filmként egy FCW jó lenne.

    [ Szerkesztve ]

  • b.

    félisten

    válasz Televan74 #66 üzenetére

    Csak azt nem értem miért felejtős?Miért rossz lesz? Tudtok már valami infót róla? lezárták a trilógiát és kaptok egy játékot, ami ebben a remek univerzumban játszódik. Ha nem jelenne meg egyáltalán, az jobb lenne? Nem értem minek fanyalogni. Én alig várom már hisz rajongó vagyok, szeretek mindent ami ezzel kapcsolatos.

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • Televan74

    nagyúr

    válasz b. #70 üzenetére

    Mert én nem egy elmúlt esemény szeretnék végig játszani. Én egy új heroikus történetet szeretnék végigjátszani, egy új erős faj ellen.És ha nem az lesz,hanem egy előzmény akkor zárva marad a buksza. Azt nem mondom,hogy nem fogom kipróbálni. De elővétel nem lesz belőle.

    [ Szerkesztve ]

    Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

  • Apollyon

    Korrektor

    válasz b. #70 üzenetére

    A ME széria egyik nagy húzóereje a lehengerlő, mindfuck sztori.

    Egy first contact war-ból meg már nem fogsz kihozni egy olyan élményt ami az első három részben volt, főleg úgy, hogy nagyjából tudjuk, hogy miről volt szó.
    Nagyon elcsépelt dolog lenne ezt mégis meglépni, és ahogy a kommentekből is látszik, 1-2 kivételtől eltekintve eléggé egyhangú a vélemény. Mivel már az ötlet is rossz, a Bioware szerintem nem fog ennyire kicseszni saját magával.

    "Ha nem jelenne meg egyáltalán, az jobb lenne? Nem értem minek fanyalogni. Én alig várom már hisz rajongó vagyok, szeretek mindent ami ezzel kapcsolatos."

    Azért láttunk már olyan film és játék folytatást is a történelemben, ami inkább jobb lett volna, ha meg sem jelent volna. :U
    Akármilyen jó is volt az eddigi 3 rész, önmagában még nem biztosíték arra hogy a következőket nem lehet elcseszni..

    Én azért nem gondolom hogy rossz lesz, és azt sem, hogy a FCW lenne a sztori...

    #1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

  • oriic

    HÁZIGAZDA

    válasz Televan74 #66 üzenetére

    Mivan IPon másolja, aztán megváltoztatja más oldalak híreit? :D EZ még mindig csak pletyka.

    Live-Die-Respawn

  • Televan74

    nagyúr

    válasz oriic #73 üzenetére

    Nem tudom,csak olvasom az info morzsákat. Én is pletyka szinten kezelem az egészet.És reménykedem,hogy nem lesznek igazak. :)

    Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

  • b.

    félisten

    válasz Apollyon #72 üzenetére

    A lehengerlő és " mindfuck " story. bármilyen univerzumban és bármilyen SZEMÉLYES történetben létrejöhet, a Mass effectben meg pláne,hol ezen felül még galaktikus szintre is emelkedhet ez a dolog.
    Ez mind csak a készítőkön és a Storyn múlik, semmi máson. Nem lehet előre leírni egy játékot olyan alapon hogy nem pont a te vagy épp az előtted hozzászóló ízlése szerint vagy elképzelése szerint folytatják. Eddig is remek játékot pakolt le az asztalra a Bioware, ez után is bíznunk kell bennük,főleg hogy most állítólag az idő nem lesz gond a játék befejezéséhez. Twitteren a béta tesztelő srác csak annyit írt hogy ez lesz az eddigi legjobb Mass effect a véleménye szerint. ha másnak nem,.de legalább neki hiszek.
    Nem vagyok elvakult, sok hiba volt a 3. részben és nekem nem jött úgy be mint a 2. örülök neki hogy kilépünk ebből a Shepard univerzumból és végre belépünk a Mass effectébe...
    Persze lehet hogy melléfogás lesz, ezt nem tudhatjuk előre, de én nagyon várom és biztos megveszem, csak jönne már.

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák