Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [Prolixus]

    addikt

    Én örülnék egy előzménynek. Jobban, mint egy közvetlen folytatásnak. Ha a trilógia után fog játszódni időben, akkor rakják el jó messzire.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Jason19 #16 üzenetére

    Taluntak persze, most már nem lesz mejelenés napján megvásárolható DLC, csak másfél hónappal később dobják piacra a kivágott tartalmat, illetve garantált lesz a happy end. :DDD

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    Új fajokat elég nehezen préselnének be az első kapcsolat háborúba. Márpedig új fajok lesznek. Azt is elmondták hatezerszer, eléggé szájbarágosan, hogy közvetlenül nem lesz sem előzménye, sem folytatása az előző trilógiának. Magyarul: hacsak nem notórius hazudozó az egész Bioware brigád, akkor nem fog az Első kapcsolat háború idején játszódni.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz oriic #37 üzenetére

    Minél távolabb mész az időben, annál könnyebb "eltussolni" a dolgot. Annál könnyebb egymáshoz közelíteni a 3 érdemi befejézés végkifejletét. Igazából egyedül a szintézis ami gondot jelent. A controlnál rá lehet fogni, hogy Shep újjáépítette a galaxist, a Kaszásoktól átadott egy halom tudást, majd meggondolta magát és elhúzott a seregével a *csába. Destroy esetén is újjápülhet a Galaxis, a Kaszás roncsokból simán hozzájuthatnak sok technológiához, stb. És ha nagyon előremennek, ott is előfordulhat, hogy megvalósult valamiféle, a szintézishez hasonló állapot egyébként is, az emberek és gépek között, szintézis befejezés nélkül. Max nincs olyan mérétkű integráció, csak valami hasonló, ja és persze nem villódzik mindnekin zöld integrált áramkör. Emiatt tehát lennének minor különbségek, de ennyi, szerintem semmi olyasmi, amit már nem lehetne kezelni, ha kerülnek egy-egy érzékeny témát. A 4. befejezést meg senki nem gondolja komolyan, az Extended Cut-ba is csak a rajongói nyomásra tették bele (és vele együtt mutattak egy nagy fityiszt) éppen ezért aligha fogja érdekelni őket, hogy végül készült egy ilyen is. Szal én úgy vélem, ha jókorát ugranak előre, simán lehet úgy írni az akkori világot, hogy ne legyen az adott galaxis képe drasztikusan más Shep korábbi döntése miatt.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Apollyon #44 üzenetére

    Ez nincs így!

    Most mi, a ME ezentúl már csak minimum a galaxis megmentéséről szólhat? Isten őrizz, hogy megint egy ilyesmi sztorit dolgozzon fel az új rész, vagy az új trilógia. Nagyon bízom benne, hogy elkezdenek kisebb léptékben gondolkozni, mert akkor esetleg a játék RPG része is érni fog valamit,nem csak egy hol ügyesen, hol rettenetesen bénán felvázolt illúzió lesz. Maradjon csak Shepard a galaxis megmentője, nibcs szükség egy újabb hasonló hősre.

    Nekem az Első kapcs. háborúval egyetlen kifogásom lenne: Hogy nem nagyon lennének benne a többi fajból képviselők, így ilyen szepontból valóban szegényes lenne a felhozatal. De az, hogy erre nem lehet ráhúzni egy RPG, eléggé nagy baromság szerintem. Nem egy két napos hébprú volt ez azért. Hiába tudjuk nagyon nagy vonalakban, hogy mi történt, számtalan szereplőjét, és számtalan részeseményét nem ismerjük az egésznek. Éppen ezért egy (szigorúan egy részes) RPG-t simán lehetne csinálni belőle.

    A legjobb az, amikor valaki arra hivatkozik, hogy az Első kapcs. háború azért nem lenne jó, mert már tudjuk mi a vége. LOL. Az amcsi filmek 99%-ának is szinte biztosan tudod a vége, mégis élvezed. Vagy amikor újrajátszod a ME trilógiát, annál is tudod, hogy mi a vége, mégis újrajátszod. Pont, hogy ezek a játékok nem arra épülnek, hogy a sztori végén legyen egy csavar, aztán el is felejthetjük őket olyan gyorsan, amilyen gyorsan kijátszottuk. Ezezk nem "eccernézős" produktumok, éppen ezért a játék végi meglepi sem a sava-bora az egésznek.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Cathulhu #56 üzenetére

    A kommersz termés 99%-a kliséhalmaz, teljesen kiszámítható történettel meg mindennel.

    "És kíváncsi lennék a 2. rész végén is mennyire nagy biztonsággal jósoltad volna meg bármelyik végső befejezést is..."
    Ez irreleváns! Pont ezt magyarázom. A játék úgy is jó volt, amikor már tudtad, hogy mi lesz a vége. Pont azért, mert nem az számít elsősorban, hogy mi a vége, hanem hogy hogyan jutottál el a végéig.... Hogy visszatérjek a filmekhez: A film végének elspoilerezése is csak annál a filmnél igazán gond, amelyiknél az egész történet arra épül, hogy a film végén legyen egy nagy csavar, egy nagy WTF pillanat. Az ilyen filmek viszont éppen ezért menthetetlenül egyszernézősek. Az olyan filmet szereted megnézni többször, ami elsősorban nem a film végi nagy megdöbbentő pillanatról szól. És a Mass Effect trilógia is ilyen.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Cathulhu #63 üzenetére

    Tripla A-s játék, húzócím. Tetszik, nem tetszik, egy elég széles, sci-fi kedvelő közönséget kívánt megszólítani már az első rész is. Ezzel együtt járnak...hmm, mondjuk úgy, bizonyos kötöttségek. Ez egyértelműen a kommersz felé húzza a játékot.

    A játéknak szerves része a történet is, ezáltal a játék öröme magában foglalja a történet nyújtotta élvezeti faktort is. Van olyan gamma, amit a sztoriért játszol, van amit a színtiszta játékélményért, van amit mindkettőért. Úgyhogy ha a sztorija, karakterei stb. bejöttek egy átlagos játékmenet mellett, akkor vérmérséklettől függően nyugodtan nevezheted húdecsodajó játéknak.

    És attól, hogy tudod mi lesz a játékod legeslegvége, az odáig vezető út sztorija, a történetmesélés, a nagyon végkifejletet persze nem, de az időközben megismert szereplők sorsát befolyásoló döntések és az ismert eseményekkel, vagy a szereplőkkel kapcsolatos apró pici csavarok még lehetnek nagyon jók. A meglepetésfaktor nem lene nullára lebutítva, hiszen az eseményeket csak nagyvonalakban ismerjük, a részleteit viszont nem (a legvégén kívül).

    Egyszerűen nem értem, hogy nem veszitek észre, milyen egyértelmű analógia van az újrajátszással. Amikor újrajátszod, akkor is tudod, mi lesz, a vége, akkor is tudod, hogy nagyvonalakban mi fog történi (ME3 esetén, nagyvonalakban: Shep elhagyja a Földet, elmegy a Marsra, megszerzik a Crucible tervrajzait, elmegy a turiánokhoz segítségért, nem adnak, megy tárgyal a krogan képviselővel, emiatt el kell menni a salarian bolygóra ecetera-ecetera...megépül a Crucible, jön a londoni csata és a vége). Ha élvezted akármelyik rész újrajátszását, akkor egy First conact war-os játékot is élveznél, ilyen egyszerű. Hozzáteszem ennek az eseményei még annyira sem lennének kőbe vésettek, mint egy újrajátszásnál az események.

    Még egy utolsó kísérlet, aztán abbahagyom: A Star Wars ep3-nál is mindenki tudta, hogy mi lesz a vége, és még a szereplőket is ismertük. Ennek ellenére az lett a legjobb rész a fostos prequel trilógiából, és ugyanúgy irdatlan sok nézőt vonzott, mint a korábbi 2 rész. Miért? Mert az embereket érdekelte, hogy PONTOSAN hogy zajlottak le a nagyjából már ismert események. Ilyen egyszerű. éppen ezért érdekelne engem egy first contact war-os játék. Nem trilógiaként, nyilván annyit nem bír el ez a sztori, de egy játék erejéig bőven jó lenne.

    Na a részemről lezároma témát, többet ehhez nem tudok hozzáfűzni, ha ezek után is kötitek az ebet a karóhoz, hát legyen. Uccse first contact-os játék lesz, szóval ez a diskurzus végülis csak felesleges időpocsékolás.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Új hozzászólás Aktív témák