Új hozzászólás Aktív témák

  • Meglivorn

    aktív tag

    Jackért NAGYON kár lenne. Baromi jól kitalált karater durva sztorival. Persze a legtöbben lepattannak a kopasz fej és a tetkók láttán :)

    Inventory: őszintén, mi a jó abban hogy van Phantom 1 2 3 4 5 6 tipusu puskád meg Invincibe 5 6 7 8 páncél? És ezt úgy kérdezem hogy 20 éve játszom p&p szerepjátékot és a Dungeon Masterrel kezdtem a számítógépest :) Komolyan.
    Upgrade: most ha kiírják hogy az assault riffle nem 125-ot hanem 142-t sebez jobb lesz? Valahogy nem tudom. Ha egy sorozattal lekaszálom az ellenfelet akkor jó, ha nem akkor tökmindegy mekkora a szám. A hajó fejlesztése pedig ha megvolt túlélted, ha nem, valaki meghalt. Egyszerű :)

    Hossza: de, lehetne hosszabb. Nekem ugyan 50 óra volt végigjátszani, de ez is fejlődés az ME1hez képest ami sokkal rövidebb volt. Ott az idő nagyrészét a Makoval bohóckodás vitte el (egy bolygó szkennelése tized annyi idő mint a Makoval bejárni a kis térkép-kockát). Ja meg a sablon és unalmas mellék-küldetések. Ezek itt nem zavartak, szépen beilleszkedtek a fő történet eseményei közé, így a játékban nem igazán éreztem a "grind-szagot" ellentétben az első assignmentjeivel (amiket szivem szerint kihagytam volna teljes egészében de nem lehet mert jelentős XP kiesés lett volna).

    Szóval persze, elviselnék az ME2 struktúrájával 2-3× hosszabb játékot is. Az ME1 stílusában, az assignmentek megsokszorozásával köszönöm nem.

    Az akció részekbe nem szólok bele. Sosem szerettem az FPSeket, ebben is az RPG fogott meg és a sztori. Szerintem nem volt kevés, kevesebb mint mondjuk a KotORban vagy a Jade Empire-ben. Csak az izometrikus körbekamerás nézetból FPSre váltottak. Részemről mindegy, nekem nem arról szól a játék. Szóval az RPG elemeket, ha azok dialógusok, futkosós-beszélgetős questek és felfedezések nem lehet túlzásbe vinni :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák