Mass Effect 3: Több RPG elemre számíthatunk az utolsó részben

A Mass Effect 2 az idei év egyik sikerjátéka lett, mégis akadtak jócskán olyanok, akik kifogásolták, hogy az első részhez képest jóval kevesebb RPG elemet tartalmazott a játék, pedig állítólag pont ezért jelent meg két lemezen a Mass Effect 2, mert a több RPG elem miatt nem fért fel egyre (Emlékeztetőül a szóban forgó hírünk).

Christina Norman, a Mass Effect trilógia vezető játéktervezője elmondta, hogy a második részre azért hajtottak végre radikális változtatásokat a harcrendszerben, mert akkor pont azt kifogásolták a rajongók, hogy a Mass Effect kevés akciót tartalmaz. Az első rész is inkább lövöldözős játéknak nézett ki, mint RPG-nek, de mégsem lehetett ezt tapasztalni játék közben. A második részben ezért egy izgalmasabb lövöldözős részt mutattak be, és erre épült a kibővült RPG rész is, ami állítása szerint szintén színvonalasabb lett az elődhöz képest.

A harmadik résszel kapcsolatban Christina Norman annyit árult el, hogy igyekeznek szem előtt tartani a rajongók visszajelzéseit, ami alapján sokkal több RPG tartalmat igényelnek a folytatásban. Ezzel azokra a kommentárokra utalt, melyeket a játékosok tettek a Mass Effect 2 lövöldözős részével kapcsolatban. Volt, aki azt mondta, hogy a játék olyan, mintha egy dialógusokkal kibővített Gears of War lenne, míg mások szerint: "A Mass Effect 2 nem RPG".

Elmondása szerint a Mass Effect 3 készítésénél a BioWare szem előtt fogja tartani a játékosok igényeit, így azokat a dolgokat, melyekkel nem voltak megelégedve, teljesen át fogják alakítani az igényeknek megfelelően. Példának a sokakat frusztráló ásványok utáni szkennelést és bányászatot említette, ugyanis ez senkinek sem tetszett (Igaza van. :-) ). Szintén sokan kifogásolták, hogy az első részben megismert társaink közül csak páran tartottak velünk a folytatásban, a harmadik részben állítólag ez is változni fog.

Azóta történt

Előzmények