Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bozont

    veterán

    válasz Meglivorn #2 üzenetére

    Igaz, az első rész sem volt igazi rpg, mondjuk inkább úgy hogy rpg elemekkel is rendelkező tps. Mondjuk nekem nincs ezzel bajom, mert tetszik az akció része a második résznek és a sztori is nagyon jó. Viszont én örülnék, ha a loot rendszer visszatérne, nekem tetszett az első részben. Ez az új szkennelési rendszer is bejön, így nem olyan unalmas mint az első résznél. Viszont egy-két küldetés erejéig jó lenne járműveket is használni.
    Ami még nekem fájó pont, az a nehézségi rendszer. Direkt hardcore-on kezdtem, hogy legyen egy kis kihívás, de úgy sem volt valami nehéz a játék (mondjuk a a suicide mission még hátra van).

    "Azt én sem bánnám ha a döntésenknek lenne komolyabb következménye (igenis legyen amit csak paragonnal vagy renegaddel lehet megcsinálni, másikkal nem. A loyalitás rendszer is lehetne komplikáltabb, nem egy küldetés eredménye, hanem a játék alatti döntéseké összesen. Stb."
    És ebben is teljesen egyetértek. :K Sokkal izgalmasabb lenne így.

  • L3zl13

    nagyúr

    válasz Meglivorn #2 üzenetére

    Én konkrétan szerettem az inventoryt az első részben, és sajnáltam, hogy teljes egészében kivették...

    Aki hülye, haljon meg!

  • nuke7

    veterán

    válasz Meglivorn #2 üzenetére

    a szkennélés nagyon nem jo szeirntem, az inventory hiánya (és a normális upgrade rendszeré) viszont nagyon-nagyon nem jo. :(
    nem azt mondom, hogy több ezer tárgy és loot kell, de azért most komolyan.. ez az inventory nélkuli játék engem nagyon zavar, ráadásul még a fejlesztéseket se lehet normálisan csinálni, nincsenek számszerűsítve. az 1. részben ez sokkal jobb volt.
    KELL inventory és normális upgrade, szerintem.

    https://youtube.com/user/nuke7

  • L3zl13

    nagyúr

    válasz Meglivorn #18 üzenetére

    "őszintén, mi a jó abban hogy van Phantom 1 2 3 4 5 6 tipusu puskád meg Invincibe 5 6 7 8 páncél?"
    Szerintem most is pont ugyanez van. Tök ugyanaz a fegyvered és páncélod van egész játékban, csak az a kérdés hány upgrade-et vettél meg hozzá.
    Az első részben nem feltétlenül tartottam jó dolognak, hogy mindenből vannak különböző szintű modellek, lévén ez olyan tesco gazdaságos módja a fegyver/páncél típusok számbeli növelésének, ellenben nagyon jó volt megvenni az első Stiletto pisztolyomat (ami talán az első elérhető minőségi ugrás a pisztolyoknál) és érezhetően jobb volt, mint a korábbi gagyi fegyverek. És úgy éreztem most tényleg valami új cuccot kaptam, nem pedig 5% extra sebzést.

    Hasonló van a ME2-ben is, amikor tényleg új fegyvertípusokat találsz/kutatsz ki, de a nehézfegyverektől eltekintve olyan kevés ilyen van. Általában nem is tudod őket azonnal használni, mert előbb ki kell kutatni -> nem érzed úgy a fejlődést, mert nem használhatod a két változatot egy küldin belül.

    Na mindegy. Ha te nem vagy oda ezért az érzésért, akkor úgysem tudlak meggyőzni az ellenkezőjéről.

    Ami a konkrét számokat illeti. Több olyan fegyver is van, amit bár később szerezhetsz csak meg a játékban, tök ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkezik, mint a kezdeti fegyver. Miért jobb az, hogy végig kell próbálgatnod, hogy melyik milyen gyorsan nyírja ki a különböző ellenfeleket, függően attól, hogy van-e barrierjük, pajzsuk, páncéljuk mennyi a hp-jük, milyen messze vannak stb, ahelyett, hogy két statisztikát összehasonlítanál és döntenél?

    Hossz: Az ME2 mellékküldijei sokkal izgalmasabbak voltak, de még jobban örülnék, ha a fő történetszál lenne még hosszabb a 3. részben. Az első részben szerintem ez jóval nagyobb részt tett ki, még a rengeteg unalmas bolygó felderítést is figyelembe véve. A társak beszervezési és lojalitási küldijei nem voltak rosszak, de azért a fő történetszál sokkal érdekesebb.
    Mondjuk a reaper invázió megállítása, úgy hogy még elképzelésünk sincs arról, hogy mit lehetne tenni elég komoly feladatnak ígérkezik ahhoz, hogy ne legyen gondja a BW-nek az alapanyag hiányával.

    Akció részek: Itt hasonló véleményen vagyunk. :D Viszont ez nem FPS, hanem TPS vagy Over the shoulder. Izometrikus nézete pedig a BG-nek volt nem a KotOR-nak.

    Aki hülye, haljon meg!

  • L3zl13

    nagyúr

    válasz Meglivorn #23 üzenetére

    A társak beszervezését én valahova a fő történetszál és a mellékküldik közötti részre sorolom. Ez teljesen szubjektív besorolás persze, hiszen az ME2-t eleve azzal reklámozták, hogy össze kell szedned egy csapatot ami képes véghezvinni az öngyilkos küldit, tehát nyilván ez a játék egyik fő eleme. Viszont úgy éreztem, hogy nem volt eléggé "kijátszva" a dolog. És ez így maradt a játék végéig.

    Tulajdonképpen összesen 4 emberre volt szükséged: 1 tudós, 1 biotic specialista, 1 tech specialista, 1 team leader. A többi csak ágyútöltelék.
    Team leaderből rögtön kapsz 2-t indulásnak. Legiont megkapod a történet során.
    Tulajdonképpen Samara vagy Jack az egyetlen akiért külön el kell menni.

    Igazából ha azt mondjuk, hogy Legionra nem igazán számíthatott az ember (az egyetlen akiről TIM nem adott dossziét), akkor még Tali beszervezése kellőképp indokolt. De a többi nincs kellőképp megindokolva történetileg.

    Thane és Grunt extrém fölöslegesnek tűnnek. (Garrust meg már az első részben sem szerettem. :D) Ok, nagyon jók a harcban, de ez elég indok arra, hogy a TIM őket akarja beszerveztetni? Jackkel van kapcsolata a Cerberusnak, szóval logikus, hogy ajánlja őt TIM mint biotic specialistát, de mellette Samara megint csak értelmetlennek tűnik.

    Szóval ezeknél a nem túl jól megindokolt karakter beszervezéseknél hasonló érzésem volt mint a többi mellékküldinél. Siessünk, mert napról napra tízezrek tűnnek el, csak előtte még rohangáljunk egy kicsit föl alá a galaxisban, hogy ne maradjanak a journalban nyitott küldik...

    Aki hülye, haljon meg!

Új hozzászólás Aktív témák