Új hozzászólás Aktív témák

  • L3zl13

    nagyúr

    válasz Meglivorn #18 üzenetére

    "őszintén, mi a jó abban hogy van Phantom 1 2 3 4 5 6 tipusu puskád meg Invincibe 5 6 7 8 páncél?"
    Szerintem most is pont ugyanez van. Tök ugyanaz a fegyvered és páncélod van egész játékban, csak az a kérdés hány upgrade-et vettél meg hozzá.
    Az első részben nem feltétlenül tartottam jó dolognak, hogy mindenből vannak különböző szintű modellek, lévén ez olyan tesco gazdaságos módja a fegyver/páncél típusok számbeli növelésének, ellenben nagyon jó volt megvenni az első Stiletto pisztolyomat (ami talán az első elérhető minőségi ugrás a pisztolyoknál) és érezhetően jobb volt, mint a korábbi gagyi fegyverek. És úgy éreztem most tényleg valami új cuccot kaptam, nem pedig 5% extra sebzést.

    Hasonló van a ME2-ben is, amikor tényleg új fegyvertípusokat találsz/kutatsz ki, de a nehézfegyverektől eltekintve olyan kevés ilyen van. Általában nem is tudod őket azonnal használni, mert előbb ki kell kutatni -> nem érzed úgy a fejlődést, mert nem használhatod a két változatot egy küldin belül.

    Na mindegy. Ha te nem vagy oda ezért az érzésért, akkor úgysem tudlak meggyőzni az ellenkezőjéről.

    Ami a konkrét számokat illeti. Több olyan fegyver is van, amit bár később szerezhetsz csak meg a játékban, tök ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkezik, mint a kezdeti fegyver. Miért jobb az, hogy végig kell próbálgatnod, hogy melyik milyen gyorsan nyírja ki a különböző ellenfeleket, függően attól, hogy van-e barrierjük, pajzsuk, páncéljuk mennyi a hp-jük, milyen messze vannak stb, ahelyett, hogy két statisztikát összehasonlítanál és döntenél?

    Hossz: Az ME2 mellékküldijei sokkal izgalmasabbak voltak, de még jobban örülnék, ha a fő történetszál lenne még hosszabb a 3. részben. Az első részben szerintem ez jóval nagyobb részt tett ki, még a rengeteg unalmas bolygó felderítést is figyelembe véve. A társak beszervezési és lojalitási küldijei nem voltak rosszak, de azért a fő történetszál sokkal érdekesebb.
    Mondjuk a reaper invázió megállítása, úgy hogy még elképzelésünk sincs arról, hogy mit lehetne tenni elég komoly feladatnak ígérkezik ahhoz, hogy ne legyen gondja a BW-nek az alapanyag hiányával.

    Akció részek: Itt hasonló véleményen vagyunk. :D Viszont ez nem FPS, hanem TPS vagy Over the shoulder. Izometrikus nézete pedig a BG-nek volt nem a KotOR-nak.

    Aki hülye, haljon meg!

Új hozzászólás Aktív témák