Új hozzászólás Aktív témák
-
nuke7
veterán
nagyon helyes! már nagyon várom!
https://youtube.com/user/nuke7
-
Meglivorn
aktív tag
Azért remélem a 'több rpg elem' nem azt jelenti hogy visszarakják a szarozást a tárgyakkal (inventory-tetris) és useless skillekkel Mert a legtöbben ezért zokognak (szerintük rpg = loot).
Azt én sem bánnám ha a döntésenknek lenne komolyabb következménye (igenis legyen amit csak paragonnal vagy renegaddel lehet megcsinálni, másikkal nem. A loyalitás rendszer is lehetne komplikáltabb, nem egy küldetés eredménye, hanem a játék alatti döntéseké összesen. Stb.
De az inventory buherálás nagyon nem hiányzik.Másik a szkennelés: most komolyan, mi benne a gond? Leszkenneltem az omega hub-ot és volt elég anyag Horizonig. Utána pár kis rendszert miközben N7 küldetések utén kutattam és megvolt az összes fejlesztésem. Ellenben a Makoval végigmászni a térképen, ha pittyeg odamenni, kiszállni, froggerezni, beszállni... MEH. Az első 4 alkalommal még fun, de utána végtelenül kiakasztó volt.
Oké, nem bánnám ha szkennelni sem kellene. A fejlesztéseket meg lehet venni, és az NPCk egy része is nyugodtan adhat terveket jutalmul (nem 3000 creditet ). -
boeing
senior tag
Hát igen akció volt bőven a Mass Effect 2-ben,nekem igy is jó lenne a 3. rész.
-
wednesday
őstag
Örülök neki, hogy figyelembe veszik a rajongók visszajelzéseit, na és persze a normálisabb észrevételeket nézik. Mert volt nem egy komment, hogy: "jó lenne a ME2 csak sok a duma és kevés az akció..."
-
pzstm
titán
Lehet maradi vagyok,de én először még az ME2 új DLC-ire várok
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
iSonic
addikt
Nagyon helyes is
-
bozont
veterán
Igaz, az első rész sem volt igazi rpg, mondjuk inkább úgy hogy rpg elemekkel is rendelkező tps. Mondjuk nekem nincs ezzel bajom, mert tetszik az akció része a második résznek és a sztori is nagyon jó. Viszont én örülnék, ha a loot rendszer visszatérne, nekem tetszett az első részben. Ez az új szkennelési rendszer is bejön, így nem olyan unalmas mint az első résznél. Viszont egy-két küldetés erejéig jó lenne járműveket is használni.
Ami még nekem fájó pont, az a nehézségi rendszer. Direkt hardcore-on kezdtem, hogy legyen egy kis kihívás, de úgy sem volt valami nehéz a játék (mondjuk a a suicide mission még hátra van)."Azt én sem bánnám ha a döntésenknek lenne komolyabb következménye (igenis legyen amit csak paragonnal vagy renegaddel lehet megcsinálni, másikkal nem. A loyalitás rendszer is lehetne komplikáltabb, nem egy küldetés eredménye, hanem a játék alatti döntéseké összesen. Stb."
És ebben is teljesen egyetértek. Sokkal izgalmasabb lenne így. -
Depression
veterán
Hosszabb időtartamot nem kértek?
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
all6atos
tag
Nem tudjátok pontosan hova postolnak, akikre így figyelnek vagy bw-nél is csak adatbányásznak a világhálón? Be kéne nézni.
Jó arc a bw, de ne vigyék már túlzásba, ha ennyire hallgatnak pár őrült fanra, a végén egy széteső ....kupac lesz.
A Mass Effect szóljon a Mass Effect-ről ne legyen már SW vagy egy AVP, ez annál sokkal kidolgozottabb..
A változás általában kell, de mikor ilyen szélsőséges...byez
-
Ryuu
tag
A második részben eléggé meglepett, hogy az előző részhez képest, milyen sok akció van benne. Szerintem helyesen döntenek a harmadik rész felől. Az nem baj ha sok az akció, de főleg nem az, ha hosszabb és bővebb a történet is.
-
Frigo
őstag
PETTY ORGANIC OPINIONS. YOU PLAY OUR GAMES BECAUSE WE ALLOW IT; YOU WILL ENJOY THEM BECAUSE WE DEMAND IT.
-
nuke7
veterán
a szkennélés nagyon nem jo szeirntem, az inventory hiánya (és a normális upgrade rendszeré) viszont nagyon-nagyon nem jo.
nem azt mondom, hogy több ezer tárgy és loot kell, de azért most komolyan.. ez az inventory nélkuli játék engem nagyon zavar, ráadásul még a fejlesztéseket se lehet normálisan csinálni, nincsenek számszerűsítve. az 1. részben ez sokkal jobb volt.
KELL inventory és normális upgrade, szerintem.https://youtube.com/user/nuke7
-
karnokd
tag
A bolygó scannelés nem volt rossz - az első végigjátszáskor. Utána már inkább frusztráló. Gyorsan be is szereztem egy savegame editort, és új játékkor rögtön felnyomom az erőforrásokat...
Cf550W + E6600 @ 2,4 + 4GB 800MHz Kingston 5-5-5-18 + Asus P5B Deluxe + 2 x 320GB + 1TB +SB Xtreme +Nec18x + GF250GTS 1 GB Twint Frozr
-
WonderCSabo
félisten
Csak nehogy túlzásba vigyék a sok RPG elemet. A társakat viszont én szívesen újralátnám. Azért Jackért, meg Zaeedért nem nagyon sírnék, ha nem lennének benne.
-
infectedmann
őstag
Cool Úgy látom nem tudják megtalálni az aranyközéputat
-
P00By
nagyúr
Oké
-
Meglivorn
aktív tag
Jackért NAGYON kár lenne. Baromi jól kitalált karater durva sztorival. Persze a legtöbben lepattannak a kopasz fej és a tetkók láttán
Inventory: őszintén, mi a jó abban hogy van Phantom 1 2 3 4 5 6 tipusu puskád meg Invincibe 5 6 7 8 páncél? És ezt úgy kérdezem hogy 20 éve játszom p&p szerepjátékot és a Dungeon Masterrel kezdtem a számítógépest Komolyan.
Upgrade: most ha kiírják hogy az assault riffle nem 125-ot hanem 142-t sebez jobb lesz? Valahogy nem tudom. Ha egy sorozattal lekaszálom az ellenfelet akkor jó, ha nem akkor tökmindegy mekkora a szám. A hajó fejlesztése pedig ha megvolt túlélted, ha nem, valaki meghalt. EgyszerűHossza: de, lehetne hosszabb. Nekem ugyan 50 óra volt végigjátszani, de ez is fejlődés az ME1hez képest ami sokkal rövidebb volt. Ott az idő nagyrészét a Makoval bohóckodás vitte el (egy bolygó szkennelése tized annyi idő mint a Makoval bejárni a kis térkép-kockát). Ja meg a sablon és unalmas mellék-küldetések. Ezek itt nem zavartak, szépen beilleszkedtek a fő történet eseményei közé, így a játékban nem igazán éreztem a "grind-szagot" ellentétben az első assignmentjeivel (amiket szivem szerint kihagytam volna teljes egészében de nem lehet mert jelentős XP kiesés lett volna).
Szóval persze, elviselnék az ME2 struktúrájával 2-3× hosszabb játékot is. Az ME1 stílusában, az assignmentek megsokszorozásával köszönöm nem.
Az akció részekbe nem szólok bele. Sosem szerettem az FPSeket, ebben is az RPG fogott meg és a sztori. Szerintem nem volt kevés, kevesebb mint mondjuk a KotORban vagy a Jade Empire-ben. Csak az izometrikus körbekamerás nézetból FPSre váltottak. Részemről mindegy, nekem nem arról szól a játék. Szóval az RPG elemeket, ha azok dialógusok, futkosós-beszélgetős questek és felfedezések nem lehet túlzásbe vinni
[ Szerkesztve ]
-
vitaro
senior tag
A "We Should Improve" halmazba még be kéne tenni, hogy Rendes páncélt mindenkinek! és akkor rendeben is lennénk.
Amúgy ha már ennyire figyelnek a rajongókra, kiadhatnának egy patchet, dlc-t, mittudoménmit a második részhez, ami megemeli a max szintet 40-re meg minden csapattársnak ad plusz egy képességet.Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
Fortissimus
őstag
jo volt az csak kicsit sok idot toltott benne az ember. vmi egyszerubb valtozat jo lenne
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
L3zl13
nagyúr
válasz Meglivorn #18 üzenetére
"őszintén, mi a jó abban hogy van Phantom 1 2 3 4 5 6 tipusu puskád meg Invincibe 5 6 7 8 páncél?"
Szerintem most is pont ugyanez van. Tök ugyanaz a fegyvered és páncélod van egész játékban, csak az a kérdés hány upgrade-et vettél meg hozzá.
Az első részben nem feltétlenül tartottam jó dolognak, hogy mindenből vannak különböző szintű modellek, lévén ez olyan tesco gazdaságos módja a fegyver/páncél típusok számbeli növelésének, ellenben nagyon jó volt megvenni az első Stiletto pisztolyomat (ami talán az első elérhető minőségi ugrás a pisztolyoknál) és érezhetően jobb volt, mint a korábbi gagyi fegyverek. És úgy éreztem most tényleg valami új cuccot kaptam, nem pedig 5% extra sebzést.Hasonló van a ME2-ben is, amikor tényleg új fegyvertípusokat találsz/kutatsz ki, de a nehézfegyverektől eltekintve olyan kevés ilyen van. Általában nem is tudod őket azonnal használni, mert előbb ki kell kutatni -> nem érzed úgy a fejlődést, mert nem használhatod a két változatot egy küldin belül.
Na mindegy. Ha te nem vagy oda ezért az érzésért, akkor úgysem tudlak meggyőzni az ellenkezőjéről.
Ami a konkrét számokat illeti. Több olyan fegyver is van, amit bár később szerezhetsz csak meg a játékban, tök ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkezik, mint a kezdeti fegyver. Miért jobb az, hogy végig kell próbálgatnod, hogy melyik milyen gyorsan nyírja ki a különböző ellenfeleket, függően attól, hogy van-e barrierjük, pajzsuk, páncéljuk mennyi a hp-jük, milyen messze vannak stb, ahelyett, hogy két statisztikát összehasonlítanál és döntenél?
Hossz: Az ME2 mellékküldijei sokkal izgalmasabbak voltak, de még jobban örülnék, ha a fő történetszál lenne még hosszabb a 3. részben. Az első részben szerintem ez jóval nagyobb részt tett ki, még a rengeteg unalmas bolygó felderítést is figyelembe véve. A társak beszervezési és lojalitási küldijei nem voltak rosszak, de azért a fő történetszál sokkal érdekesebb.
Mondjuk a reaper invázió megállítása, úgy hogy még elképzelésünk sincs arról, hogy mit lehetne tenni elég komoly feladatnak ígérkezik ahhoz, hogy ne legyen gondja a BW-nek az alapanyag hiányával.Akció részek: Itt hasonló véleményen vagyunk. Viszont ez nem FPS, hanem TPS vagy Over the shoulder. Izometrikus nézete pedig a BG-nek volt nem a KotOR-nak.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz Fortissimus #20 üzenetére
Igen. Ez igaz. Viszont ennek jelentős része abból jött, hogy egy idő után könnyen megtelt az inventory.
A jó cuccot már megvetted/megtaláltad, pénzre nem volt szükséged, ezért a kereskedés, és az álladó omnigéllé konvertélés csak fölös vesződségnek tünt.
Legegyszerűbb az lett volna, ha korlátlan az inventory. Bár ez nem túl szép megoldás.Viszont ha kivesszük a moddolási lehetőséget (A modok az inventory kapacitás jelentős részét foglalták le, ráadásul csak külön almenükben lehetett őket megnézni.), és helyette az ME2 moddolási/fejlesztési rendszerét használjuk, akkor szerintem egy elég jó köztes megoldást kapnánk.
Aki hülye, haljon meg!
-
Meglivorn
aktív tag
Igazából elsőben egyszer éreztem komoly fejlődést fegyverekkel: a Master Spectre cuccoknál. Az meglett, onnan minden más kuka (eladás, vagy omni gel). Páncéloknál a Colossus armor amint lehet. Játéktechnikailag az ME2 rendszere sokkal jobban tetszik, egyrészt a páncél egyedisége miatt (a sajátodnál te döntöd el hogy nézzen ki és milyen bónuszt akarsz - kaszttól függően - a társak meg a saját kinézetükkel), másrészt mert kezelhetőbb, nem a 10 alapjában véve minimálisan különböző páncél között kell variálni.
Fegyverekkel hasonló, csak az ME2 ezen a téren még szűkebb volt. Pisztolyból asszem 1 újat tudtam szerezni, SMGből szintén. Assault riffle-ből volt választék, de az alap szerencsére nem a legrosszabb választás volt, a collector hajón talált pedig lekörözött mindent (aki snipert használ, ott találta a widow-t, ami szintén elhanyagolhatóvá tette a választékot).
Persze sztori és lore szempontból jobb az 1 rendszere, ezt elismerem. A gyártó cégek és tipusnevek adtak egy kis + ízt a dolognak. Viszont valahol azért vicces hogy egy elhagyott bánya sarkában vagy egy zsoldos hullájánál sokkal jobb felszerelést találsz, elég szarul állhat a Systems Alliance ha az elit katonák felszerelése a legszarabb ami elérhető a galaxisban és a pucérseggű zsoldosok is jobbat hurcolnak magukkal (a loot rendszer valahol mindig nevetséges volt )hossz: Nem tudom, ha a csontvázat nézzük: Freedom's Progress - Horizon - Collector Ship - Derilict Reaper - Collector Base nem tűnik rövidebbnek mint az Eden Prime - Citadel - Therum(Liara) - Feros - Noveria - Virmire - Ilos sor. Főleg, mivel szerintem a csapattagok beszervezése és loyalitás küldetései ME2ben nem mellékküldetések, hiszen az egésznek épp az a lényege hogy gyüjtsd össze a csapatod és készítsd fel őket, amíg az elsőnek csak hogy kapd el Sarent.
Szóval, amíg az ME1 kb. 45 órás végigjátszásomból 15-20at tuti elvitt a Makozgatás és a tökegyforma konténerek közötti assignmentek, addig ME2nél folyamatos volt a sztori, nem éreztem hogy "na ezt még le kell tudni az XP miatt de aztán mehetek tovább". A szkenneléssel meg talán 2-3 órám ment el összesen (az 50ből). Úgyhogy RPG téren, történetvezetésben és játékélményben az ME2 szerintem hatalmasat ugrott előre az elsőhöz képest, és én szinte minden téren sokkal jobbnak tartom.
Persze van amit elszúrtak, de tökéletes játék nem létezik.Játéktípusok: igaz, én fogalmaztam rosszul. TPS nem FP. a lényeg a "lövöldözős játék"ok volt, az hogy a kamera a karakter arca elé, vagy a tarkója mögé pozicionált, lényegében mindegy.
Az "izometrikusnál" igazából nem tudom a stílus nevét. Amikor a kamera szabadon mozog, alapjában véve hasonló szögből nézed a dolgokat mint az izometrikus játékoknál, csak kötetlen pozícióból, forgathatod, zoomolhatod tetszés szerint (az MMOk szinte mindegyike ezt használja).
A terminus technicus sosem volt az erősségem -
L3zl13
nagyúr
válasz Meglivorn #23 üzenetére
A társak beszervezését én valahova a fő történetszál és a mellékküldik közötti részre sorolom. Ez teljesen szubjektív besorolás persze, hiszen az ME2-t eleve azzal reklámozták, hogy össze kell szedned egy csapatot ami képes véghezvinni az öngyilkos küldit, tehát nyilván ez a játék egyik fő eleme. Viszont úgy éreztem, hogy nem volt eléggé "kijátszva" a dolog. És ez így maradt a játék végéig.
Tulajdonképpen összesen 4 emberre volt szükséged: 1 tudós, 1 biotic specialista, 1 tech specialista, 1 team leader. A többi csak ágyútöltelék.
Team leaderből rögtön kapsz 2-t indulásnak. Legiont megkapod a történet során.
Tulajdonképpen Samara vagy Jack az egyetlen akiért külön el kell menni.Igazából ha azt mondjuk, hogy Legionra nem igazán számíthatott az ember (az egyetlen akiről TIM nem adott dossziét), akkor még Tali beszervezése kellőképp indokolt. De a többi nincs kellőképp megindokolva történetileg.
Thane és Grunt extrém fölöslegesnek tűnnek. (Garrust meg már az első részben sem szerettem. ) Ok, nagyon jók a harcban, de ez elég indok arra, hogy a TIM őket akarja beszerveztetni? Jackkel van kapcsolata a Cerberusnak, szóval logikus, hogy ajánlja őt TIM mint biotic specialistát, de mellette Samara megint csak értelmetlennek tűnik.
Szóval ezeknél a nem túl jól megindokolt karakter beszervezéseknél hasonló érzésem volt mint a többi mellékküldinél. Siessünk, mert napról napra tízezrek tűnnek el, csak előtte még rohangáljunk egy kicsit föl alá a galaxisban, hogy ne maradjanak a journalban nyitott küldik...
Aki hülye, haljon meg!
-
vitaro
senior tag
Ott van még Mordin, ő is nélkülözhetetlen. Nélküle már Horizon-on buktuk volna az egész emberiségmegmentős mutatványt.
szerk.: Ja, látom írtad, hogy kell egy tudós is, akkor nem szóltam.
[ Szerkesztve ]
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
nagyúr
wtb hosszabb storyline, subquest lines, etc.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Meglivorn
aktív tag
Jó, persze, ha metagame szempontból nézem, szinte az egész felesleges, de akkor az elsőben gyakorlatilag senki nem kellett Shepard mellé
Sztori szinten egyrészt nem tudhatod mi kell előre, másrészt az "ágyútöltelék" szerepe is fontos, hiszen nélküle a vezető vagy a technikus szart se ér. Ugyebár.
A karakterek megítélése változó. Nekem Jacob lapos, Grunt félelmetesen semmilyen (oké, kivételesen van indoka, de akkoris), Samara érdektelen, Thane szintén. Mordin zseniálisan jó lett, Jack az egyik legjobban kitalált figura ha az ember hajlandó lebontani a falakat. Az elsőben Garrus "a helyi turian" volt, semmi több, itt nagyon megdobták a figurát. Baromi jók a szövegei, a megjegyzései ha magaddal viszed. Tali edig klasszikusan az a figura (minden játékban) akiért a világ végére is elmegyek. És még sokkal jobb lett, hogy érezhetően felnőtt - ahogy az embereit irányítja pl. - de ugyanakkor még mindig halál aranyosan zavarba tud jönniA "sürgősen meg kell csinálni, de előtte még körberohangálok" dolog a cRPGk legrégebbi húzása. Pont azért vigyorogtam a legénység elrablásán. Mert ugye, ha a "megyek de még betápolok" rutinnal befejezed amit tudsz, akkor megszívod. Szóval a műfaj sablont itt azért meg is szivatják egy picit legalább :]
-
marcus.fenix
aktív tag
"A Mass Effect 2 nem RPG..."
Ezt biztosan azok írták, akik szerint a Diablo viszont az
A folyamatos bolygószkennelés meg tényleg nem kötelező, mert a minimális cuccot pillanatok alatt össze lehet hozni... ettől függetlenül én szeretem... még mindíg jobb mint a pasziánsz.
Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080