Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
Műholdas. Csak nem mindegy milyen. Csak fel és leszállás közt, stabil egyenes és vizszintes szakaszokon volt kapcsolat repülőn. És az is régiófüggő lehetett. A kontinens fölött lehet olcsóbb, mint az óceán felett. Ennél sokkal rugalmasabb a spacex rendszere.
Hajókon meg esetleg az ott dolgozóknak lesz lehetősége internetezni, mert a legtöbb hajózási társaság annyira sóher, hogy nem engedi céges internetet használni a dolgozókat. Gondolom mert drága is. De még a kikőtőkben is saját maguk vesznek helyi simeket netezéshez. És van hogy hónapokig vagy akár évekig úton van a legénység. Persze biztos jó, ha van kellően gyors és olcsó net céges használatra is.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
ebben a lekapcsolósdiban nem lennék olyan biztos. EU-ban 2018-ban már megszűnt sok ilyen korlátozás, usában meg 2012 óta. Csak a nagyon régi gépekkel üzemelő légitársaságoknál lehet olyan gép, ahol még tilos. Az meg, hogy ne legyenek kinn a kacatok fel és leszállás közben, inkább azért szabály valójában, mert baj esetén nem kellemes, ha repkedő telefonok és laptopok zúzzák le az embek fejét.
Az árazás sem olyan egyszerű, lehet nem látjuk a valós költségeket. A régi fellövések a klasszukus szolgáltatókkal és a nagy műhold "busz" is marha drága volt, mert nem nagyon volt verseny.
-
azbest
félisten
válasz mickemoto #29 üzenetére
túl sok lapos földes videót néztél
Annyiból igazad van, hogy nagyobb távolság megtétele után valsz korrigálni kell az antennán, mert a Föld görbületét követi a repülő és a megtett távolság miatt is picit más szögben látszana amúgy is a műhold.
Lehet még fizikailag tekergetős antenna van a fedél alatt a régi szolgáltatásoknál. A starlink phase array, ami képes mozgás közben is követni az eleve mozgó pozíciós műholdakat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen