Új hozzászólás Aktív témák

  • arty

    veterán

    válasz martonx #197 üzenetére

    Már a ps1-2 korszakban is volt "egyfajta" textura tömörítés, de majd ez a mostani minden eddigit 6 nagyságrendel felülmúl - nos, én ettől csodát nem várnék.

    Azt sem zárnám ki, hogy a tex tömörítés hatékonysága az előző genben jobban nőtt, mint fog most. Ezesetben még gyászosabb (lesz) a helyzet a csak dupla ram-növekedéssel.

    Azt aláírom, hogy a texturafelbontás elég jó volt a mostani genben, de a render-felbontás növekedése további tex-felbontásnövekedést igényel. Az xbox one x a korábbi 8 helyett 12 giga rammal jött, az ms "valamiért" indokoltnak látta a +50% növelést. És/de most, hogy a gpu erejét duplájára növelték, elég lesz a +33% ?! (xox-hoz képest)
    Teljesen világos a helyzet: ennyi fért most a büdzsébe, a ddr6 drága.
    Kompromisszum mindig van, most ez lett az áldozat.

    Nem arról van szó, hogy az ssd-t okosan használva nem lehet csökkenteni a veszteségeket :) Lásd még: a gyenge jaguár cpuk ellenére is rengeteg problémát megoldottak a konzolokon ebben a genben... de remélem azt te sem tagadod, hogy biztosan volt gond, amit meg nem :)

    A bővítésesdi meg utolérte a konzolt is, végképp - a pró gépek megjelenésével.
    És onnantól az alapgépesek szívnak. (a prósok is: kifizették.... aki meg erre azt mondja, hogy boldogan tette: irány a pécé!)

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

Új hozzászólás Aktív témák