Új hozzászólás Aktív témák
-
apezka
tag
Na, van közben fejlemény a panaszommal kapcsolatban (már ha érdekel valakit a dolog).
Ugye panasz tettem, hogy sikerült a 21 ésves 1.3-as glx swift-embe gázolajos benzint tankolni. A panaszban megadtam a kocsi rendszámát, a vásárlás pontos időpontját, csatoltam a nyugta scannelt másolatát, valamint megadtam az elérhetőségeimet és címemet. Ezek nélkül nem is lehetett a panasz bejelentést megtenni.
Ezt mind még kedden délután. Ma reggel kaptam egy udvarias levelet N.Robert, Customer Operations Specialist-tól (bármit is jelentsen ez a munkakör). hogy fogadták a panasz bejelentésem. Nagyon sajnálja és biztosított, hogy kivizsgálják a panaszom amilyen gyorsan csak tudják. Valamint tájékoztatott, hogy sajnos össze keveredett a benzin és a gázolaj a Füredi úti benzinkúton. (Na neee, ezt még nem is hallottam! ) De ahhoz, hogy az ügy tovább haladjon szükség lenne az alábbi adatokra:
- Az Ön személyes elérhetőségeit: telefonszámát és email címét vagy postai címét.
- Az üzemanyag vásárlásának bizonylatát (számlamásolat vagy nyugta csatolva)
Szóval minden, amit a panasz bejelentésekor megadtam...
Kissé felbosszantott a dolog, de hát legyen. A slusz poén, hogy ehhez a levélhez csatolták általuk formázva az én panaszomat is amiben kiemelték az elérhetőségeimet, címemet, valamint, hogy csatolva van egy .jpg állomány.
De itt nem ért véget a dolog mert a "vettük a panaszodat, de küld el még egyszer minden adatodat amit megadtál de tudj róla hogy hibáztunk" levél után ~5 perccel jött egy "Mennyire vagy elégedett N.Róbert, Customer Operations Specialist-tal?" levél.
Na ez azért kiverte a biztosítékot, mert a fentiek alapján úgy tűnik N.Róbert b@szta elolvasni a panaszt annak ellenére, hogy formázta neki a rendszer és az általa újra bekért adatokat még jól láthatóan ki is emelte... Hogy elégedett vagyok N.Róberttel, nem mondhatnám...
Ugyanakkor annak ellenére, hogy kicsit időhúzó levélnek tűnik a dolog, feltételezem, hogy nem Róbert tehet a panaszkezelési folyamat felesleges köreiről, hanem az agyon szabályzott rendszer. De az már most látszik, hogy nem könnyítik meg a károsultak helyzetét.
Mellesleg azért már bejelentettem a kocsit szerelőhöz, nézzen rá, mert bár ezek után büszkén tekintek az "elpusztíthatatlan szuzira", menjünk biztosra!A stressz akkor jön, amikor nincs kit pofán b...!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- DIGI Mobil
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Windows 10
- Autós topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...