Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • apezka

    tag

    Hát én ott tankoltam péntek este (du.) 6 előtt 10 perccel. Volt egy kisebb fenakadás a kúton, mert pont műszakváltásra értem oda, így várni kellett kb. 10 percet, ahogy több másik autósnak is.
    Ami érdekes hogy műszak váltáskor tudtommal "standolnak", mint a kocsmában volt szokás (vagy már sejthettek valamit mert bizony nyitogatták a tartályokat és méregették a szinteket), de nem tűnt fel hogy a benzin helyet gázolaj és fordítva szag jön a tartályból, bár ez lehet annak aki egésznap azt szagolja fel sem túnik (nem szakazmus, tényleg így gondolom).
    Szóval nekem sikerült a 21 éves 1.3-as benzines Swift-be, 23 liter, jó minőségű dízelt tankolnom így tele is lett a 35 literes tank. Nekem fora volt a szag, de mivel előttem egy (talán az én autómánl is régebbi) mikrobusz tankolt így gondoltam onnan ered.
    A "sikeres" tankolást követően "kocsiba be, ablakot le, könyököt ki, 2-esbe be..." irány Nyíregyháza.Az első 1-2 kilóméter nél semmi gond nem volt majd utánna egy-egy váltást követően az autó megtorpant, de az autópályára felérve nem volt gond a 120-130-as tempó (már aholl lehetett mert Egerig töbnyire csak 90-el gurultunk) bár talán a szokotnál lassaban gyorsított, de nem volt szembe ötlő. Nyíregyházán a városban ugyan az, változó, mikor melyiok fokozatban de bedadogott a kocsi, olyankor "nyugodt" ember módjára rúgtam neki egy kuplungot és egy kövér gázt. Néztek is hogy na a hülye szuzukis péntek esti krúzingozik. Gondoltam mindenre, de az üzemanyagra egyáltalán nem. Este negyed 9-kor tettem le a kocsit Nyíregyházán, mint aki jól végezte dolgát. Éjszaka agyaltam, hogy mi a franc lehet a gond, egyik gyertya néha kihagy vagy a váltó sz@rakodik...
    Szombat reggel az első indítást követően 13-perc alatt sikerült a kocsinak alapjárati fordulatszám (900-1000rpm) beállítása. Ez alatt az idő alatt járt 700-tól 5500-ig minden fordulaton a motor. Hát vakartam a fejem. ÉS kábé vasárnap délig ez volt a jelemző amikor is ismét tankoltam, ismét 95-ös üzemanyagot (ez már tényleg az volt!). Ebéd, majd irány vissza Pestre egy kis kitérővel. Mintha kicserélték volna a kocsit. semmi nyoma nem volt a hétvégi "hisztizésnek", Gondoltam megérezte, hogy szerelővel fenyegettem meg.
    Vasárnap este óta pihen a kocsi, tervben volt hogy holnap viszem szerelőhöz, hogy wtf, erre ma olvasom az index-en a cikket a cseréről...
    Szerencsére blokk meg van, jelentkeztem is, mint szerencsés tankoló. És most várom a történet folytatását...
    A bibi az, hogy a tankolás óta betettem a kocsiba ~700km-t szóval izgi a dolog.

    A stressz akkor jön, amikor nincs kit pofán b...!

  • apezka

    tag

    válasz apezka #40 üzenetére

    Már lejárt a szerkesztés, de lemaradt.
    Itt is szeretnék bocsánatot kérni attól a sztereótípiákat erősítő csinos szőke lánytól akinek segítettem apukája mercedes CLA-jába tankolni jószándékúan gázolajat. Nem szándékosan sikerült 95-ost tankolnom. A Kocsi javítását nem, de a veszekedés utánni vígasztalását szivesen vállalom! ;)

    A stressz akkor jön, amikor nincs kit pofán b...!

  • apezka

    tag

    válasz bambano #43 üzenetére

    Annyira nem olvastam bele a cikkekbe, hogy melyik tartályba mennyire menyi mit töltöttek, de gondolom nálam az is segített, hogy a kocsiban alapból volt még ~10 liternyi benzin, így durván a teljes tank 1/6-oda volt csak gázolaj. Ez megmagyarázhatja a suzuki meg nem állóképességét! ;)

    A stressz akkor jön, amikor nincs kit pofán b...!

  • apezka

    tag

    Na, van közben fejlemény a panaszommal kapcsolatban (már ha érdekel valakit a dolog).
    Ugye panasz tettem, hogy sikerült a 21 ésves 1.3-as glx swift-embe gázolajos benzint tankolni. A panaszban megadtam a kocsi rendszámát, a vásárlás pontos időpontját, csatoltam a nyugta scannelt másolatát, valamint megadtam az elérhetőségeimet és címemet. Ezek nélkül nem is lehetett a panasz bejelentést megtenni.
    Ezt mind még kedden délután. Ma reggel kaptam egy udvarias levelet N.Robert, Customer Operations Specialist-tól (bármit is jelentsen ez a munkakör). hogy fogadták a panasz bejelentésem. Nagyon sajnálja és biztosított, hogy kivizsgálják a panaszom amilyen gyorsan csak tudják. Valamint tájékoztatott, hogy sajnos össze keveredett a benzin és a gázolaj a Füredi úti benzinkúton. (Na neee, ezt még nem is hallottam! :Y ) De ahhoz, hogy az ügy tovább haladjon szükség lenne az alábbi adatokra:
    - Az Ön személyes elérhetőségeit: telefonszámát és email címét vagy postai címét.
    - Az üzemanyag vásárlásának bizonylatát (számlamásolat vagy nyugta csatolva)
    Szóval minden, amit a panasz bejelentésekor megadtam... :W
    Kissé felbosszantott a dolog, de hát legyen. A slusz poén, hogy ehhez a levélhez csatolták általuk formázva az én panaszomat is amiben kiemelték az elérhetőségeimet, címemet, valamint, hogy csatolva van egy .jpg állomány.
    De itt nem ért véget a dolog mert a "vettük a panaszodat, de küld el még egyszer minden adatodat amit megadtál de tudj róla hogy hibáztunk" levél után ~5 perccel jött egy "Mennyire vagy elégedett N.Róbert, Customer Operations Specialist-tal?" levél.
    Na ez azért kiverte a biztosítékot, mert a fentiek alapján úgy tűnik N.Róbert b@szta elolvasni a panaszt annak ellenére, hogy formázta neki a rendszer és az általa újra bekért adatokat még jól láthatóan ki is emelte... Hogy elégedett vagyok N.Róberttel, nem mondhatnám...
    Ugyanakkor annak ellenére, hogy kicsit időhúzó levélnek tűnik a dolog, feltételezem, hogy nem Róbert tehet a panaszkezelési folyamat felesleges köreiről, hanem az agyon szabályzott rendszer. De az már most látszik, hogy nem könnyítik meg a károsultak helyzetét.
    Mellesleg azért már bejelentettem a kocsit szerelőhöz, nézzen rá, mert bár ezek után büszkén tekintek az "elpusztíthatatlan szuzira", menjünk biztosra! ;)

    A stressz akkor jön, amikor nincs kit pofán b...!

  • apezka

    tag

    válasz ricsi99 #69 üzenetére

    Komplett felületet alakított ki a Shell (ennek az esetnek,) a panaszok kezelésére. A Panaszt nem is lehetett elküldeni amíg adott mezőbe nem töltöttem ki az adatokat. Tisztában vagyok vele, hogy automata dolgozza fel a benyújtott adatokat, csak bosszantó, hogy ha már egyszer megadod akkor miért kéri be még egyszer azokat. Valamint ha valóban automata üzenet lenne, akkor érthetetlen az "értékelje kollégánk munkáját", második üzenet.

    @Lauda: Amint lesz fejlemény leírom. ;)

    A stressz akkor jön, amikor nincs kit pofán b...!

  • apezka

    tag

    Na, szóval! Kb. 1 hét elteltével ott tart a dolog, hogy vasárnap (igen, 2019.10.06-án) délelőtt kaptam egy levelet egy Gmail-es címről egy úrtól, aki az email aláírása szerint a "Magyar Kárszakértők Országos Egyesülete" nevében keresett meg és tájékoztatott, hogy szerintem én tankoltam 2019.09.20.-án a Shell 157. számú töltőállomásán és juttassam el az alábbi dokumentumok másolatait:
    - forgalmi engedély, törzskönyv
    - autómentés és/vagy javítás költségeit igazoló számlák esetleg kalkuláció
    - fénykép a kilométeróra állásról
    - bankszámlaszám
    A címzettek között másolatként szerepel egy bizonyos MAKAR SHELL, szintén Gmail címmel. Lehet furán hangzik, de fenntartásokkal olvastam ezt az email-t. Kicsit a levél írójának utána nézve (facebook) kiderült, hogy valóban, egy 94-ben alakult kárrendezési és alkusz cég ügyvezetője. a cég két tulajdonossal és plusz egy alkalmazottal bír (hihetettlen, hogy az interneten mi minden megtalálható - nyilván még ennél is több, ha szükséges lenne). Azért megnyugodtam, hogy nem kamu email-t kaptam (bár ha nagyon szőrszál hasogató lennék, bele tudnék kötni...), ugyanakkor továbbra is furcsaálom, hogy egy viszonylag nagy volumenű (nem az enyém, hanem az ~1000 károsultat tekintve) ügyben egy ilyen kis céget kért fel a Shell. De lehet ez csak nekem tűnt fel. Aztán kicsit még jobban utána kutatva kiderült, hogy a levelet küldő Úr maga, a MAKÁR (Magyar Kárszakértők Országos Egyesülete) egyik vezető tisztségét betöltő tagja. Nyilván így már nem is a kis cég volt a megkeresett, hanem az egyesület.
    De ez azért további kérdéseket vet fel bennem:
    Nem kellett volna egy tájékoztatást kapnom a Shell-től, hogy átadják az ügyet egy harmadik negyedik félnek (N.Róbert volt a harmadik, lásd. korábbi bejegyzés).
    Azt gondolnám, hogy egy egyesület pláne ha az egy kárszakértő/közvetítő/alkusz cég manapság saját domain mellett saját e-mail címekkel dolgozik, nem pedig gmail-el, vagy ez csak bennem kelt kicsit "gagyi" érzést?
    Miért írt N.Róbert, ha utána nem ő viszi tovább az ügyet? Lehet más sem volt elégedett vele? :U

    Na mind1 elküldtem a kért másolatokat, haladjon az ügy és közben reménykedem, hogy nem valami átveréshez adtam meg az én és a kocsim adatait...
    [folyt. köv.]

    [ Szerkesztve ]

    A stressz akkor jön, amikor nincs kit pofán b...!

  • apezka

    tag

    válasz Lauda #75 üzenetére

    Magam is meglepődtem, hogy a Shell miért szervezi ki ezt a munkát, de mivel magam is multinál dolgozom annyira nem is lep meg. Nyilván nem olyan sűrűn fordul elő (jobb esetben), hogy ilyaen nagy számú kártérítési ügy van egyszerre. Így talán nem éri meg, hogy fenn tartsan fixen egy komplett osztályt.
    Furán fogalmazva a suzuki motor van annyira igénytelen, hogy ezt is kibírja! :D
    Azért van egy kis félelmem, hogy valami nem stimmel, mert mintha veszített volna az erejéből a motor, de ez azért is lehet, mert az utóbbi időben többet vezettem elektromos autót, mint a suzukit... :B

    A stressz akkor jön, amikor nincs kit pofán b...!

  • apezka

    tag

    válasz rosejbli #74 üzenetére

    Ez így egyenlőre nem túl megnyugtató hír... :(

    A stressz akkor jön, amikor nincs kit pofán b...!

  • apezka

    tag

    Na, hát úgy tűnik lezárult a dolog. (Remélem később sem lesz visszavezethető probléma!) Ugye ott tartottunk, hogy az alkusz cég bekért mindent a kocsiról (kilométeróra, törzskönyv, javítási költségek, stb.).
    Csatoltam is a kért dolgokat, majd teltek a napok, már kicsit el is feledkeztem a dologról. Kaptam egy email-t a Shel-től, hogy amenyiben folyamatban van már az ügy várjak türelmesen, ha nincs folyamatban akkor küldjem el az
    általuk kért dolgokat. :F
    Erre pár órára jött is az alkusz cég levele, hogy akkor ők megitélik nekem a tankolt üzemanyag árát valamint az auto átvizsgálásának díját amiről bemutattam a számlát. Mi8ndezt hamarosan utalják. Másnap reggel pedig jött is az ébresztő SMS mi szerint megkaptam a jóváírást a bankszámlámra.
    Szóval egyenlőre ennyi, remélem később sem fog előjönni semmi, mert ugye ők ezzel lezártnak tekintik az ügyet, "garanciát" nem válalnak.
    Összeségében volt egy "ingyen" dízel tankolásom benzines autóba...

    A stressz akkor jön, amikor nincs kit pofán b...!

  • apezka

    tag

    Igazából én így utzólag azon gondolkodtam, hogy egy szuzuki márkaszervízbe kellett volna bevinni. Kicseréltetni mindent, de még az alvázat is és mivel ma 98-as swift szériát már nem gyártják, így egy új swifttel távozni amit ott raktak össze. A számlát meg elküldeni a Shell-nek... ;]
    Bár valószínű, hogy az az autó már nem bírna ki ~700km-t gázolaj-benzin keverékkel...

    Hozzá kell tenni a történethez, hogy ettől az egésztől függetlenül, hamarosan lecserélésre/hátrébb sorolásra kerül a "családi jármű flottában". Bár inkább az utóbbi, mert elégé a szívünkhöz nőtt. :)
    És mostmár tudjuk, mindennel IS megy! :DD

    A stressz akkor jön, amikor nincs kit pofán b...!

  • apezka

    tag

    Fejlemény:
    Egy kis "Mikulás előtti, rossz üzemanyagot tankolós" kárpótlásként a Shell Hungary 15000 pontot ír jóvá a klubkártyán ha van, ha nincs akkor kérni kell egyett és azt már 15000 ponttal feltöltve küldik.

    A stressz akkor jön, amikor nincs kit pofán b...!

Új hozzászólás Aktív témák