Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st3v3np3t3r

    veterán

    válasz arnyekxxx #43 üzenetére

    Nos, hogy mondjak valamit, havi 9ezres(NextS) volt előfizum, mikor platina ügyfélszintű lettem, 1óra csúcsidő kedvezményt kaptam,azaz 1órával korábban számolták a csúcsidő végét... És ezek után,ilyen tuti ajanlát után nyaljam a szolgáltató seggét? Persze...hogyne... A feleségem meg havi forgalomból kapott 5% kedvezményt mint platinás 1.5 év után... Tehát?
    Az ismerősöm 4éve vodafonos red előfizető, most kezdte a 3.dik 2éves ciklusát... Az elmúlt 4évben semmilyen kedvezményt nem kapott... És ugyan miért? 20ezret hagy ott havonta... Jó/rossz ügyfél?...

    Janeszgol: nem nehéz 15ezret sem feltöltősként ott hagyni... Csak tudod mióta válogatnak a szolgáltatók,hogy kinek ad előfizut,azóta nagyon sokan inkább feltöltősök...nekem is volt anno vizsgálat... Hiába volt magas igazolt jövedelmem,meg sok év munkaviszony 1cégnél... 8ezres előfizura bekértek 40ezer kauciót... A feleségemnek kevesebb munkaviszony,kevesebb jövedelemmel csak 10ezret kértek,ugyan arra az előfizura... A vodánál 100ezret kértek volna... Tehát? Miről is beszélünk... Ahhoz hogy egy ügyfél jó legyen, a szolgáltatónak is úgy kéne hozzáállnia az ügyfélhez...

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

Új hozzászólás Aktív témák