Hirdetés

2018. augusztus 15., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#19) ZsizsiZsozsó válasza Mister_X (#17) üzenetére


ZsizsiZsozsó
(lelkes újonc)

Hát igen, ha jól tudom eredetileg 2D-s konzolnak tervezték a Saturnt, csak a Japán megjelenés előtti utolsó pillanatban csináltak belőle 3D-s gépet. Hardverileg annak ellenére, hogy jó formán, csak a Sega tudta kihasználni a gép adta grafikus lehetőségeket, igen szép eredményeket értek el vele, sőt egy-két multiplatform címnél még jobban is teljesített, mint a PlayStation. Tehát grafikailag azért annyira nem volt lemaradva a konkurenciától, csak lényegesen bonyolultabb rendszer volt. Szerintem még így is remek játékok készültek a gépre, és itt most nem, csak az Arcade átiratokra gondolok, hanem amiket te is felsoroltál NIGHTS, Burning Rangers, Panzer Dargoon Saga, Enemy Zero, Tomb Raider(ugye eredetileg Lara első kalandja Saturna készült, sőt kifejezetten ez volt a cél platform), Grandia (kifejezetten Saturn cím, csak később portolták át PS-re), Deep Fear, Guardian Heroes. Érdekesség viszont, hogy Japánban végig sikeres konzol maradt a Saturn. Szerintem az USA/EU sikertelenség valódi okai a nagyon rossz marketing, valamint a PlayStation-nal szembeni 100$-os árkülönbség. Az már, csak hab, volt a tortán, hogy fejlesztő részről vért izzadtak a programozok a géppel. Ebből fakadóan a gyenge játékkínálat és már az előző generációban való töketlenkedés (Mega CD, 32X, Nomad mind bukta volt és, akkor még a Saturn megjelenésével a Sega megszüntette a Mega Drive hivatalos támogatását is), mind-mind előre vetítették a Sega bukását(mind fejlesztő, mind felhasználó részről öngyilkosság volt). Én szerintem a Sega már a DC megjelenésénél pontosan tudhatta, hogy itt vége a történetnek. De visszatérve, pedig még olyan 95-96 környékén próbálkoztak a multiplatform címekkel, ami megjelent PS-re az kivétel nélkül Saturnra is. Bár tény amikor kb. 1 éve volt szerencsém a Tomb Raider Saturnos változatához, azt hittem nem látok a szemmel, a játék darabos volt a FPS/Frame rate össze-vissza ugrált, szó szerint akadozott a játék egy konzolon!. Bizonyos dolgokban, töltő képernyő, életerő teljesen más volt, mint a PS/PC verzió, mint ha valami Beta verzióval játszanék. Nem csodálom, hogy Lara Pc-n és Ps-en lett igazán sikeres.

The Power Is Yours!

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.