2017. február 24., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) danikollar


danikollar
(őstag)

Vannak ám árak! Mindenképpen érdekes táblázat! :R

(#2) Dr. Romano


Dr. Romano
(PH! kedvence)

Számomra az évek az érdekesek. Jó 10 évvel mindig le voltam maradva megjelenés után :D
Atari 2600 kínai klón gépet kb. 89-90-ben kaptam, majd később SMS2-őt kb. 95-6 körnékén. Lassan itt az ideje vennem egy PS3-at vagy 360-at (dehogy is) :)

[ Szerkesztve ]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#3) SonicX válasza Dr. Romano (#2) üzenetére


SonicX
(fanatikus tag)

Néha jobb lemaradni mint a frissre ráugrani :D
SMS2 nekem 92-ben lett meg, PS2 2009 tavasza, PS3 meg tavaly május XD

The Fastest Thing Alive

(#4) oriic válasza SonicX (#3) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)

Na igen, nem kötelező premiernapon gépet venni. :D Az Xbox ONE is lesz majd egyszer 25ezer ft. :DDD

Live-Die-Respawn <> Twitter - https://twitter.com/csoka86 <> Stream - https://twitch.tv/orichalco <> VMC: Remote Q&A Tester

(#5) kriszpontaz


kriszpontaz
(PH! kedvence)

A 3DO annak idején nagyon ütött. Szerettem volna egyet de nagyon drága volt.

[ Szerkesztve ]

(#6) Spancho


Spancho
(őstag)

Nes akkor 200$ :D
Kemény árak voltak. A piacon a sárgakazettásat meg 1000-1500 forintért már meg lehetett venni :)

A nyuszik és az őzgidák is várják a majálist, hát miért lennél épp te szomorú?

(#7) kriszpontaz válasza Spancho (#6) üzenetére


kriszpontaz
(PH! kedvence)

Azt ne felejtsd el hogy jó pár évre rá, amikor már rég PS1-2 volt a favorit (amúgy volt az haccáz is ;] ).

(#8) tDr1v3r


tDr1v3r
(PH! kedvence)

768 USD-ért még el is adnám az Atari 2600-am... :P

わたしは、ちょうど何が重要か見つけようとしている。【=◈︿◈=】

(#9) figure85 válasza oriic (#4) üzenetére


figure85
(PH! addikt)

És lesz idő amikor ingyen adják a PS4-el együtt minden müzliszelet mellé :DDD.

(#10) vinibali


vinibali
(PH! addikt)

emlékszem még, amikor elmentem egy barátommal boltban megvenni a PS3-ját bőven 100e ft felett(320GB). ez talán 2010 december-2011 januárjában volt :)

BIOS írás, helyreállítás, törlés, mentés! http://vinibali.x3.hu/bios.html

(#11) trufa12 válasza kriszpontaz (#5) üzenetére


trufa12
(PH! addikt)

ez a 3do nagyon kemény volt, azért szerintem 93... bőven meghaladta a korát érthető is az ára... ha olcsó lett volna , igen elterjedt lenne és a többi konzol nem tudott volna érvényesülni , mert ps1 nél nincs ilyen grafika (jó pár játéknál 95 ben....

=bár érdekes hatást gyakorolt volna ugyebár a mai szemléletre, akkor nem most jönne a nagyon brutál nextgen szerintem már 2005 be lett volna az ami most jön.

mert ezt a konzolt szerintem (igen elnyomták) és azóta érdekes a panasonic :D ... sem konzolozik...(meg ugye tán meg is szűnt a cég...)

[ Szerkesztve ]

Ez az aláírás helye.

(#12) kriszpontaz válasza trufa12 (#11) üzenetére


kriszpontaz
(PH! kedvence)

Azt se felejtsd el hogy lehet, hogy a Pana-féle 3Do Panasonic-ként látta meg nálunk a boltok polcait, más gyártók is gyártották (Pl. Pioneer), csak Japánon kívül sehol nem lehetett kapni. Japánban nagyon sok olyan konzol volt ami az európai szinthez képest bőven erősebb volt, de nem került forgalomba nálunk, sem a környező országokban. Annak idején amikor beharangozták az Amiga CD32-t mint a legelső 32 bites konzolt, Japánban már majd' egy évvel az előtt lehetett kapni az FM Towns Marty konzolt (Fujitsu), ami a 3Do-hoz hasonlóan 32bites volt.

[link]

Abban viszont nagyon is igazad van hogy a 3Do meghaladta a korát. Akkoriban über next-gen volt.

[ Szerkesztve ]

(#13) Glenda


Glenda
(PH! addikt)

Nekem csak az a megdöbbentő, hogy a PS3/X360 óta ennyit gyengült a dollár.

from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r | I'm not a psychopath, I'm a high-functioning sociopath; do your research. | Go Hawks

(#14) ZsizsiZsozsó válasza trufa12 (#11) üzenetére


ZsizsiZsozsó
(lelkes újonc)

Mondjuk a 3DO valóban egy érdekes konzol volt. Felhasználó szempontból már akkoriban is, többen panaszkodtak, a tetű lassú CD olvasóra, fejlesztői szempontból pedig a konzol nehezen programozhatóságra, valamint ugye az ára 700$ már akkor halálra, volt ítélve mikor bejelentették. Nem véletlen a bukása, Genesis és SNES hiába volt lemaradva egy generációval, az ő áraikkal és játékkínálatukkal egyszerűen képtelen volt versenyezni a 3DO vállalat. Mondjuk másik érdekes gép még a Philips CD-I, mekkora egy hulladék volt és a Philips még komolyan gondolta a konzol piacra való betörést. Amiket mondjuk tényleg sajnálok gépeket, azok a NEC TurboGrafx16 és a Sega Saturn, na ezekre a gépekre valóban egy csomó jó játék készült. Viszont a rossz kommunikáció, az agresszív marketing kampány hiánya és a hibás üzleti döntéseknek köszönhetően mind a két gép mehetett a süllyesztőbe.

The Power Is Yours!

(#15) kriszpontaz válasza ZsizsiZsozsó (#14) üzenetére


kriszpontaz
(PH! kedvence)

Volt egy Philips CD-i nálam, távirányító nélkül. Video CD-ket néztem rajta akkoriban, de játékom nem volt hozzá. El is adtam vagy 20000-ért. Viszont megnéztem a YT-on pár videót a játékokról, nem vesztettem sokat :).

(#16) oriic válasza Glenda (#13) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)

Azért 8 év az 8 év.

Live-Die-Respawn <> Twitter - https://twitter.com/csoka86 <> Stream - https://twitch.tv/orichalco <> VMC: Remote Q&A Tester

(#17) Mister_X válasza ZsizsiZsozsó (#14) üzenetére

A Saturn a tervezőasztalon vérzett el, olyan bonyolult hardverrel rendelkezett, hogy arra szó nincs (sok mag, sok chip, poligon helyett valami négyszöges módszer), továbbá drágább volt, mint a PS1, grafikailag le volt maradva, játékkínálat nulla... Csak a pár SEGA árkád átirat tartotta fent. House of the Dead, SEGA Rally, Virtua Cop, NiGHTS, Daytona USA, Virtua Fighter, Panzer Dragoon, kb. ezzel le is lett tudva a rendszer. Sonic Xtreme nem jött ki, a kiszivárgott Shenmue (prealfa) pedig lehet jobb, hogy DC-re jelent meg. Csúnsa volt, FPS dropos...

"All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

(#18) Dr. Romano válasza Mister_X (#17) üzenetére


Dr. Romano
(PH! kedvence)

Viszont a reklám sorozat amit a konzol alá tettek japánban az nagyon ott volt :D

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#19) ZsizsiZsozsó válasza Mister_X (#17) üzenetére


ZsizsiZsozsó
(lelkes újonc)

Hát igen, ha jól tudom eredetileg 2D-s konzolnak tervezték a Saturnt, csak a Japán megjelenés előtti utolsó pillanatban csináltak belőle 3D-s gépet. Hardverileg annak ellenére, hogy jó formán, csak a Sega tudta kihasználni a gép adta grafikus lehetőségeket, igen szép eredményeket értek el vele, sőt egy-két multiplatform címnél még jobban is teljesített, mint a PlayStation. Tehát grafikailag azért annyira nem volt lemaradva a konkurenciától, csak lényegesen bonyolultabb rendszer volt. Szerintem még így is remek játékok készültek a gépre, és itt most nem, csak az Arcade átiratokra gondolok, hanem amiket te is felsoroltál NIGHTS, Burning Rangers, Panzer Dargoon Saga, Enemy Zero, Tomb Raider(ugye eredetileg Lara első kalandja Saturna készült, sőt kifejezetten ez volt a cél platform), Grandia (kifejezetten Saturn cím, csak később portolták át PS-re), Deep Fear, Guardian Heroes. Érdekesség viszont, hogy Japánban végig sikeres konzol maradt a Saturn. Szerintem az USA/EU sikertelenség valódi okai a nagyon rossz marketing, valamint a PlayStation-nal szembeni 100$-os árkülönbség. Az már, csak hab, volt a tortán, hogy fejlesztő részről vért izzadtak a programozok a géppel. Ebből fakadóan a gyenge játékkínálat és már az előző generációban való töketlenkedés (Mega CD, 32X, Nomad mind bukta volt és, akkor még a Saturn megjelenésével a Sega megszüntette a Mega Drive hivatalos támogatását is), mind-mind előre vetítették a Sega bukását(mind fejlesztő, mind felhasználó részről öngyilkosság volt). Én szerintem a Sega már a DC megjelenésénél pontosan tudhatta, hogy itt vége a történetnek. De visszatérve, pedig még olyan 95-96 környékén próbálkoztak a multiplatform címekkel, ami megjelent PS-re az kivétel nélkül Saturnra is. Bár tény amikor kb. 1 éve volt szerencsém a Tomb Raider Saturnos változatához, azt hittem nem látok a szemmel, a játék darabos volt a FPS/Frame rate össze-vissza ugrált, szó szerint akadozott a játék egy konzolon!. Bizonyos dolgokban, töltő képernyő, életerő teljesen más volt, mint a PS/PC verzió, mint ha valami Beta verzióval játszanék. Nem csodálom, hogy Lara Pc-n és Ps-en lett igazán sikeres.

The Power Is Yours!

(#20) ZsizsiZsozsó válasza Dr. Romano (#18) üzenetére


ZsizsiZsozsó
(lelkes újonc)

Segata Sanshiro. Szegá Szátán :D Bezzeg, ha az államokban is vele reklámozták volna a gépet. :DD

The Power Is Yours!

(#21) ZsizsiZsozsó válasza kriszpontaz (#15) üzenetére


ZsizsiZsozsó
(lelkes újonc)

Nekem hál isten nem volt szerencsém a géphez. De amilyen játékkínálatot találtam róla az interneten, fú még a fejem is megfájdult tőle. A konzol külön féle változatairól már nem is beszélve, volt olyan CD-I ami úgy nézett ki mint egy ősrégi VHS lejátszó és főként oktató játék jelent meg rá, 2D plaftormerek pedig főként a rosszabbik fajtából. Ha jól tudom a távirányító az eredetileg a géphez járt, alapfelszereltség volt hozzá, de állítólag rettenetes volt vele kezelni a gépet, ezek szerint nem vesztettél vele semmit, hogy túl adtál rajta.

The Power Is Yours!

(#22) Mister_X válasza ZsizsiZsozsó (#19) üzenetére

Egyszerre jelent meg mind a japán, mind az amerikai piacon. A Sony simán kigolyózta minden piacról.,Csoda, hogy eladtak 10M darabot belőle. Már az alaplapra is rossz ránézni :(

[ Szerkesztve ]

"All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

(#23) ZsizsiZsozsó válasza Mister_X (#22) üzenetére


ZsizsiZsozsó
(lelkes újonc)

94 november a Saturn, 94 december a PS1 Japán megjelenése.
Amerikai fronton fél év különbség van a két gép megjelenése között Saturn 95 május, PS 95 szeptember. Japán piacon végig sikeres gép volt, sőt eleinte lényegesen nagyobb eladási számokat produkált mint a PS, nem véletlen a Saturn rengeteg változata(HitachiSaturn,JVCSaturn stb.), annak ellenére, hogy nálunk milyen bukás volt a gép, mind a DC, mind a Saturn nagyon ment Japánban. A rengeteg meg nem jelent, only on japan Saturn/DC játékokról nem is beszélve.

The Power Is Yours!

(#24) Mister_X válasza ZsizsiZsozsó (#23) üzenetére

És tényleg. Én úgy emlékeztem, hogy "egyszerre" (kis eltérés) jelent meg.

Amit én nagyon sajnálok, az a Dreamcast. Az tényleg többre volt hivatott.

"All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

(#25) ZsizsiZsozsó válasza Mister_X (#24) üzenetére


ZsizsiZsozsó
(lelkes újonc)

Hát igen a DC, remek kis masina volt. Ráadásul a játékkínálata is fantasztikus volt. De hát a PS2 kinyírta, mondjuk én szerintem, már a DC megjelenésének az idején tudhatta a Sega, hogy itt a vége konzolosdinak, ez lesz az uccsó gépük. Ha a Saturnt nem baltázzák el, akkor más lehetett volna minden. Én annak ellenére, hogy milyen a Saturn szerettem nagyon, mert egyedi volt és a belsős címei tényleg nagyot dobtak a gép megítélésén, mert hát ugye egy konzolnál a játékok a legfontosabbak. Persze a te álláspontodat is megértem, 90%-ban vállalhatatlan mulitplatform címek, rengeteg 2D-s játék, amely bár nagyon jól nézett ki Saturnon, de akkoriban már a 3D volt a menő, konkurenciával nem rúgott labdába, a Ps bődületes játékkínálatához képest valóban sehol nem volt. Hardveresen pedig valóban egy rémálom volt, mondom néhány mulitplatform címnél rettenetes mit hoztak össze, mint ha nem is konzolon, hanem valami memória és videokártya hiányos PC-vel játszanék. De ennek ellenére szerettem a gépet, az egyik legkényelmesebb kontrollere a Saturnak volt. A DC már más történet...

[ Szerkesztve ]

The Power Is Yours!

(#26) kriszpontaz válasza Mister_X (#17) üzenetére


kriszpontaz
(PH! kedvence)

Az Amiga CD32 is ezen vérzett el. A játékkínálat nem állt másból, csak A500-A1200ra megjelent játékok átirataiból. Pedig korrekt hardver lett volna, csak az "igazi" 3D már akkor hiányzott belőle (és itt nem az előre renderelt jelenetekre gondolok). Viszont még tervben van hogy beszerzek egy jó állapotút.

(#27) trufa12 válasza Dr. Romano (#18) üzenetére


trufa12
(PH! addikt)

Hatalmas a reklám :D
de akkor is elnézem ezeket a régi játékokat jól le volt maradva a mi kis országunk mindig

mikor jöttek be a cd-k?:D 70 be?:D
mi még (legtöbb magyarnál szerintem) sárga kazetta volt 90-es években a menő ,.azzal toltuk.
Azt sem tudtam hogy létezik 3d :D

1 ik ismerős bátyának volt ps1 e, meg sega gépe, hát az álam le esett , mikor meg láttam rá az akkori mortal kombat, és dragon ball z játékokat ... mert verekedtünk 1 feszt, a többi nem igazán érdekelt akkoriban .

meg nem értem ha már ezer meg 1 éve tényleg tudtak ilyen grafikát , miért nem haladhattunk gyorsabban (jó értem , a PÉNZ, de még sem értem )

ez a sok süket szöveg hogy nem bírna el többet az adott hardver, :D nem a fenét , programozástól függ .

[ Szerkesztve ]

Ez az aláírás helye.

(#28) trufa12


trufa12
(PH! addikt)

Azért sajnálom ezeket, hogy én lemaradtam, mert akkoriban azért a konzol konzol volt, a játékok meg játékok voltak,

most nem is az a gond hogy már túlontúl élethű lesz.D csak hát így már a gyerekek hogy szórakoznak, ha lesz gyerekem nem hiszem hogy lefogom ültetni az akkori cod 120 elé, hogy játsz fiam/lányom.
Mert nem 1 terroristát akarok belőle faragni, vagy 1 elmebajost.

Be kell szerezni pár régi konzol, pár faja játékkal . Jók lesznek még ...

[ Szerkesztve ]

Ez az aláírás helye.

(#29) Mister_X válasza trufa12 (#27) üzenetére

Hát nagyon nem '70-ben jöttek ki a CD-k, olyannyira nem, hogy a PS1 megjelenésekor még konkretizálva sem volt a szabvány... '70-ben, persze, amikor még 32KB RAM luxusnak számított, akkor már 650MB-os CD-k... persze...

"All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

(#30) PuMbA válasza trufa12 (#27) üzenetére


PuMbA
(PH! nagyúr)

On March 2, 1983, CD players and discs (16 titles from CBS Records) were released in North America

The CD-R, originally named CD Write-Once (WO), specification was first published in 1988 by Philips and Sony in the 'Orange Book'.

In June 1985, the computer readable CD-ROM (read-only memory) and, in 1990, CD-Recordable were introduced, also developed by both Sony and Philips.

"CD-R recording systems available in 1990 were similar to the washing machine-sized Meridian CD Publisher, based on the two-piece rack mount Yamaha PDS audio recorder costing $35,000, not including the required external ECC circuitry for data encoding, SCSI hard drive subsystem, and MS-DOS control computer. "

Tehát 1983-ban volt már Audio CD, 85-ben CD-ROM, 90-ben meg már írhattál CD-t :)

[ Szerkesztve ]

(#31) Big Bopper


Big Bopper
(tag)

És a Turbografx 16-hoz már 1988-ban létezett CD-ROM kiegészítő.

(#32) trufa12 válasza Mister_X (#29) üzenetére


trufa12
(PH! addikt)

?:) nem állítottam hanem kérdeztem (csak közbe vigyorogtam) de legközelebb akkor nem vigyorgok. :Y

[ Szerkesztve ]

Ez az aláírás helye.

(#33) trufa12 válasza PuMbA (#30) üzenetére


trufa12
(PH! addikt)

Köszönöm a felvilágosítást .

Ez az aláírás helye.

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.