Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Blazs120gl
aktív tag
válasz BenceShearer #1 üzenetére
Sajna a Vulkan és a DX12 sebességét nem az API határozza meg, hanem hogy a program core/szálkezelésben és memória kezelésben Vulkan/DX12 barát módon lett-e megtervezve/megírva. Sok játék csak egy wrapper-t kapott a régi létező architektúra fölé, így nincs mitől felgyorsuljon a render-elés.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ubuntu Linux
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Futás, futópályák
- Le Mans Ultimate
- Ülésezik a hardveregylet
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések
Új ingyenes hirdetések
- NVIDIA Quadro RTX 4000 Ada Generation 20GB GDDR6 új garis eladó
- Nvidia Quadro RTX A2000 12GB GDDR6 192bit LP-normal dobozos VGA eladó
- MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO 8GB GDDR6 256bit - Garancia: 2024.05.10-ig!
- GIGABYTE GeForce GTX 1050 OC 2GB GDDR5 128bit Videokártya,hibátlan állapotban,tesztekkel!
- Sapphire HD 4830 512mb/256bit