Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Blazs120gl
aktív tag
válasz BenceShearer #1 üzenetére
Sajna a Vulkan és a DX12 sebességét nem az API határozza meg, hanem hogy a program core/szálkezelésben és memória kezelésben Vulkan/DX12 barát módon lett-e megtervezve/megírva. Sok játék csak egy wrapper-t kapott a régi létező architektúra fölé, így nincs mitől felgyorsuljon a render-elés.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések
Új ingyenes hirdetések