Új hozzászólás Aktív témák
-
BenceShearer
aktív tag
Egyre szimpibb ez a vulkan API. AMD-n, NVIDIA-n is gyors.....ellenben a DX12-vel.
Vajon a GCN4 támogatja majd? Jó lenne.
-
#45185024
törölt tag
Ez is úgy kezdi majd a pályafutását hogy beleépül a Doom-ba ?
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Ez az a hír ami érdekes, mert VulkanAPI, de ugyanakkor relatíve kevés információt hordoz többségünk számára, mert nem igazán vágjuk, hogy mit csinál a raszterizáló és az miért jó.
Szóval értjük mi, hogy gőzgép, de mi hajtja?
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Blazs120gl
aktív tag
válasz BenceShearer #1 üzenetére
Sajna a Vulkan és a DX12 sebességét nem az API határozza meg, hanem hogy a program core/szálkezelésben és memória kezelésben Vulkan/DX12 barát módon lett-e megtervezve/megírva. Sok játék csak egy wrapper-t kapott a régi létező architektúra fölé, így nincs mitől felgyorsuljon a render-elés.
-
GodGamer5
addikt
válasz Blazs120gl #4 üzenetére
Igen ez egy nagyon szomorú dolog, lassan vehetnék a fáradtságot a fejlesztők és átírhatnák végre az engine-ket natív dx12/vulkan-ra optimalizált felépítésűvé.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Linux kezdőknek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows 10
- Egészen pofás házzal jelentkezett az Enermax
- A CUDA ellen szövetkeznek a legnagyobbak
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kompakt vízhűtés
- Monitor hiba topik
- További aktív témák...