Új hozzászólás Aktív témák
-
Raysen623
addikt
válasz Busterftw #26 üzenetére
Tehát ha veszel egy pl. Dell lapost, amiben Intel proci van, akkor processzor hiba esetén az intelhez kerül vissza és nem a Dell-hez? Ki vállalja a garanciát? Nálam ilyen esetben a Dell-nek kellene. Az hogy a háttérben ők ezt lebokszolják az intellel az már nem rám tartozik. Ugyanez megy AMD-nél is. Milyen supportról beszélünk itt? Nem az Intel és nem az AMD rakja össze a laptopokat.
Ha pedig driver oldalon várnak a gyártók komolyabb támogatást akkor azt tessék a chip gyártó felé foganatosítani. Előbb meg kell jelennie az igénynek, amire lehet támogatást felállítani, nem pedig fordítva. Kissé mintha rosszul akarnánk megülni azt a lovat...A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
dokanin
aktív tag
válasz Busterftw #34 üzenetére
Én már több mint 2 éve használok egy Predator Helios 500-at 65 W-os AM4-es Ryzen 2700-tel, de még semmi gondom nem volt vele. Gyönyörűen hozza amit kell.
100% proci terheléssel videó nélkül kb épp csak felpörög a venti. Alig hallom.
Egyetlen szívfájdalmam, hogy nem adtak ki hozzá frissebb bios-t pedig szívesen updateltem volna egy 3700x-re.