Új hozzászólás Aktív témák

  • Raysen623

    addikt

    válasz Busterftw #26 üzenetére

    Tehát ha veszel egy pl. Dell lapost, amiben Intel proci van, akkor processzor hiba esetén az intelhez kerül vissza és nem a Dell-hez? Ki vállalja a garanciát? Nálam ilyen esetben a Dell-nek kellene. Az hogy a háttérben ők ezt lebokszolják az intellel az már nem rám tartozik. Ugyanez megy AMD-nél is. Milyen supportról beszélünk itt? Nem az Intel és nem az AMD rakja össze a laptopokat.
    Ha pedig driver oldalon várnak a gyártók komolyabb támogatást akkor azt tessék a chip gyártó felé foganatosítani. Előbb meg kell jelennie az igénynek, amire lehet támogatást felállítani, nem pedig fordítva. Kissé mintha rosszul akarnánk megülni azt a lovat...

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

Új hozzászólás Aktív témák