Új hozzászólás Aktív témák
-
Uzi74
senior tag
Igazad van, 19 előtt sokkal rosszabb volt a töltőhelyzet, én is 19-ben kezdtem az elektromos autózást, valóban lehetett lukra futni, de a megszokott útvonalakat kiismerte az ember és nem volt gond. Igaz nekem nagyobb akkum volt, hőszivattyúval társítva- 480km WLTP (ez országúton nyáron 90 tempomattal meg is lehet), 130-al 300 km, 200 Km worst case hatótáv (télen 160km/h tempomat - ok, 200 km/h-val még kevesebb) - így már nem éreztem sosem hatótáv parát vagy valódi korlátozást a napi használatban (Németország-Magyarország útvonal az jóval lassabb volt természetesen, mint a benzinessel - amit tulajdonképpen csak arra használtuk utána). Az egyetlen dolog ami nagyot fejlődött azóta, az a töltési sebesség, én is ezért favorizálom az ev6-ot következő autónak - itt kicsit jobb a hatékonyság és sokkal jobb a gyorstöltési sebesség...
Látom mások azzal érvelnek nem ez elektromosság a jövő meg 200ezer km alatt kuka az akksi, az megválaszolhatná majd honnan szerzi be azt a 16ezer liter benzint a jövőben, ami erre a távra kell? Tenyészt dinoszauruszokat és elássa őket pár millió évre? (ja és akkor a mobiltelefon is hülyeség, mert azt is kell néha tölteni?)
Szvsz akinek kényelmetlen egy München-Budapest távon kétszer megállni 20 percre tölteni, annak a szájából nem hiteles a környezetvédelmi mantra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...