Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dr. Romano #45 üzenetére
Parallax Occlusion Mapping. Egyfajta felületi torzítás, ami pár extra térkép alapján megváltoztatja a felület normáljait, hogy érdesnek tűnjön, a többi hasonló megvalósítással szemben az az előnye, hogy a megvilágítás a POM shaderen belül is működik (értsd lesz árnyéka a virtuális buckának). Maga az érdesség azonban csak látszat, vagyis geometriailag nem történik változás, csupán virtuálisan látszik az eredmény. Az effekttel kapcsolatban hátrányos, hogy a POM shaderen nem működik az anizotrópikus szűrés. Ha a Crytek nem írt egyéni LOD-utasításokat a motorba egy speciális szűrés érdekében, akkor sajnos választani kell a DX11 POM és az anizó szűrés között.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Napelem
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Analóg fényképezés
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- További aktív témák...
- i7 7700K////1070 TI///16GB
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Lüm-tec m85 Svájci szerkezetű Amerikai microbrand
- Új! 64Gb DDR4 - Corsair 32GB KIT DDR4 4600MHz CL18 Vengeance RGB RT