Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dr. Romano #45 üzenetére
Parallax Occlusion Mapping. Egyfajta felületi torzítás, ami pár extra térkép alapján megváltoztatja a felület normáljait, hogy érdesnek tűnjön, a többi hasonló megvalósítással szemben az az előnye, hogy a megvilágítás a POM shaderen belül is működik (értsd lesz árnyéka a virtuális buckának). Maga az érdesség azonban csak látszat, vagyis geometriailag nem történik változás, csupán virtuálisan látszik az eredmény. Az effekttel kapcsolatban hátrányos, hogy a POM shaderen nem működik az anizotrópikus szűrés. Ha a Crytek nem írt egyéni LOD-utasításokat a motorba egy speciális szűrés érdekében, akkor sajnos választani kell a DX11 POM és az anizó szűrés között.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- ÚJ Független Apple iPhone 15 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- ÚJ bontatlan aktiválatlan Apple iPhone 15 256GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA