Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A binding modell szempontjából a DX12-es Tier3 még mindig kevesebbet tud, mint a Mantle vagy a PS4 GNM API, vagy éppen az Xbox One-hoz készült DX12, mert ott elérhető lesz egy fejlettebb szint is, ami PC-be nem kerül át. Az egy dolog, hogy a DX12 Tier3-ban végtelenített az erőforrás kezelése, de még mindig sok külön puffer van, amelyek rendelkeznek egyedi szabályokkal az egyes shader lépcsőkre. Ilyen a Mantle-ben nincs. Ott csak egy pufferformátum van és azt minden shader lépcső elérheti, írhatja, megkötés nélkül, akármilyen adattípussal. Ez az R&D szempontjából egyszerűbb és ezért akar pár cég Mantle-ön maradni, amellett persze, hogy a DX12-t is támogatják.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest