Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Huawei P9 Lite 2017 összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kory24
őstag
válasz papirzsepi93 #801 üzenetére
június 5.
-
donnie.d
aktív tag
válasz papirzsepi93 #801 üzenetére
2017.január 1.
-
Zolka25
tag
Engem is nagyon érdekelne, hogy hogy sikerült frissíteni az áruházból.
-
szabi97
tag
Azt elfelejtettem, hogy a 2 alkalmazásnak semmi köze egymáshoz.
-
donnie.d
aktív tag
Hát sajnos nem úgy jött le, mint ha nem lenne köze egymáshoz.
Ma megint áttúrtam a telefont, minden beállítást megnéztem, gépre is csatlakoztattam, de tényleg fogalmam sincs, hogy miért nem érkezik frissítés. Főleg úgy, hogy úgy látszik ebben a topicban nekem a legrégebbi a biztonsági szint (január 1.) -
Rula
tag
Ha imei szerint szórják a frissítéseket, akkor remélem nem az lesz, hogy mindig majd mi kapjuk meg utoljára...
-
donnie.d
aktív tag
Ez nálam azért érdekes, mert ugyanez volt a P8Lite-tal is nálam: szinte sose jelzett a telefonom, s a Huawei oldaláról kellett letöltenem mindig az új szoftvert. Ha nem néztem volna a fórumot, akkor nagyon sok frissítésről szerintem le is maradtam volna.
Az IMEI dolgot nem értem, mert nem egy olyan ember van, aki például a MediaMarkt-ban vette a telefonját. Van akinek folyamatosan frissül, valakinek egyszer-egyszer, illetve van olyan, aki még mindig a B106-on van januári biztonsági frissítéssel a háta mögött.
Egy dolog, hogy nem mindenki egyszerre kapja meg. De már a negyedik hónapba léptem, hogy az én telefonomra még mindig nem jött semmilyen frissítés. Lehet, hogy nem lesz jobb tőle a telefonom, de azért egy biztonsági frissítés nem egy elhanyagolható dolog szerintem. -
Rula
tag
P8L-nél emlékszem mielőtt eladtam felraktam májusban a B600-at, amin már júniusi volt a biztonsági szint
Ha jól rémlik, mintha azért lenne ez az imeis frissítés, mert ha mindenkit egyszerre eresztenenek rá a szerverre, akkor kb egy évtized alatt szedné le mindenkinek, de igen. Kellemetlen, hogy mi még mindig 106on vagyunk emiatt a módszer miatt...Egyéb: akinek fent van a legújabb frissítés, megnézné esetleg, hogy ha youtubeon 360°-os videót néz, és elkezdi jobbra-ballra dontogetni a telefont, akkor még mindig akadozva teszi, vagy olyan simán, mint amikor fel le döntögeti a telefont?
-
Zolka25
tag
Tényleg megtettem a panaszt múltkor. Most azt írták, hogy továbbítják az illetékeseknek és várjak a frissítésre. Korábban mikor nem panaszként írtam nekik akkor leráztak azzal, hogy zárt rendszer küldi a frissítéseket és nem tudnak mit csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Nekem 2 Huawei telefonom van december eleje a Mate 9,ez meg húsvét előtti vásárlás, soha egyik sem frissült. Természetesen mindkettő ithoni hivatalos.
Nyugodtan lehet mindani hogy ez egy sz.r! Ezt bármelyik cég jobban megoldja. -
Zolka25
tag
A panaszomra az "illetékesek" ezt válaszolták:
"Kérjük ellenőrizze, hogy a Beállításokon belül a Frissítő menüpontban az Automatikus letöltés Wifin opció be legyen kapcsolva. Amennyiben a frissítés továbbra sem érkezik meg, kérjük küldje el szervizünkbe a készüléket a következő módon:
A Postapontokkal kapcsolatos információk a következők:
A készüléket az alábbi módon adhatja le:
1. Kiválasztja az Önnek legmegfelelőbb Postapontot (szerviz.huawei.hu).
2. A Postaponton megkeresi a Huawei emblémával fémjelzett ablakot, s ott kéri az ott dolgozók segítségét.
3. Kitölti a tőlük kapott űrlapot (személyes adatok, készülék adatok, rövid hibaleírás)
4. Csatolja a számlát vagy a garanciajegyet (ezeknek a másolata is megfelel)
5. A Posta dolgozói egy védőfóliában elhelyezik a készüléket és felküldik a budaörsi szervizbe.
6. A javított készülék egy-másfél héten belül megérkezik Önhöz, a frissítéssel."Ez már viccnek is rossz komolyan. Ezt tényleg csak így tudják megoldani? Persze nem postázom el, de megírtam nekik a véleményem és soha többet Huawei termék.
-
Henye12
újonc
Sziasztok egy röpke kérdésem lenne felétek
Nemrég vásároltam egy Huawei p8 lite 2017 es verziót és most a napokban azt hiszem 4 napja kijött egy szoftver frissítés és miután le lett frissítve nem fogadja el az ujjlenyomat olvasó az ujjamat és a beregisztrált kódot sem pedig biztosan helyesen lett be írva! Ilyenkor mit tudok tenni?
-
donnie.d
aktív tag
Ez tényleg hülyeség úgy, ahogy van.
Oké, hogy nem frissül a telefon. Nem tudom mi történt ezzel a céggel, mert én a P8 Lite esetében tízből csak háromszor jelzett. De nem volt gond, mert a weboldalukra felpakolták mindig az aktuális frissítéseket. Aki pedig tudott olvasni, az tudott frissíteni. Itt viszont semmi. Ha jelez a telefon, akkor örülsz. Ha nem, akkor nem tudod sehonnan se leszedni. -
donnie.d
aktív tag
Én is írtam, és bátorítok mindenkit, hogy írjon.
Tisztelt Huawei!
Szeretnék panasszal élni a támogatásukkal kapcsolatban.
Korábban rendelkeztem egy Huawei P8 Lite-tal, amit nagyon szerettem ugyan, de ott is hasonló gondokkal küzdöttem: a telefonom tíz alkalomból csak négyszer jelzett frissítést. Ott azonban volt annyi előnyöm, hogy ezen az oldalon mindig fel voltak téve a legújabb csomagok.Idén április végén vásároltam egy P9 Lite 2017-es készüléket a magyarországi MediaMarkt-ban. A készülék kártyafüggetlen, két sim kártyás, valamint B106-os szoftvervégződésű valamint január 1.-i a biztonsági szintje.
A telefonnak nagyon sokáig még oldala sem létezett az önök oldalán, ami akkor kezdett el foglalkoztatni, amikor több fórumon többen jelezték, hogy ugyan onnan (magyarországi MediaMarkt) vásárolták meg ugyanazt a készüléket (két sim kártyás, kártyafüggetlen), és kaptak már két frissítést, s a legutolsó a B164-es végű. Több fórumot is olvastam, ahol két részre szakadt a tulajdonosok tábora: van, aki kapott frissítést, s májusi, júniusi biztonsági szinttel rendelkeznek. A telefonon a frissítő és a HiCare program is ki lett próbálva, valamint számítógépen a HiSuite, szóval minden ötlet elfogyott, hogy az én készülékem miért is nem kapja meg a frissítéseket. Jelen helyzetben a "nem mindenki egyszerre kapja meg/IMEI alapján történik a frissítés" teljesen elhanyagolható, mert a telefon vásárlásakor már elérhető volt sokak számára a frissítés. Én idestova négy hónapja várok erre, ami már a készülékem első kézbevételekor elérhető volt. Ez pedig több, mint elfogadhatatlan.Szeretném kérdezni, hogy ha már a készülék önmagától nem frissül, akkor mint a korábbi modellek esetében, úgy az új modellek esetében MIÉRT nem lehet letölteni az önök weboldaláról?
Szeretném önöknek jelezni, hogy az, hogy egyes készülékek kapnak, más készülékek pedig nem ugyanaz a modell alatt, valamint önök, mint gyártók nem teszik elérhetővé a legfrissebb szoftvert, úgy ez fogyasztó megkárosítása, hiszen, ha a készülék szoftveres védelem hiánya miatt károsodott, vagy válik kevésbé használhatóvá, támadhatóvá különböző programokkal szemben az önök hibája. Ebből kifolyólag követelem, hogy levelemet juttassák el a frissítésért felelős személyekhez, és ha a készülékem nem frissül magától, akkor tegyék elérhetővé a legújabb szoftvereket, amelyek hivatalosan letölthetőek legyenek az önök weboldaláról, mint a korábbi modellek esetében.Amennyiben ez nem fog történni én, és a többi frissítésre várók a fogyasztóvédelemhez fogunk fordulni.
Üdvözlettel
Ha kell esküszöm elküldöm minden nap.
-
Zolka25
tag
válasz donnie.d #828 üzenetére
Nagyon jól leírtad nekik. Én is megírtam még a véleményemet nekik erről a hozzáállásról. De ilyen marhaságot hogy postázzam el. A 21. században ez a megoldásuk. És majd mindig ha jön újabb akkor postázzam el nekik? Én nem is térek magamhoz, hogy ennyire balf.sz legyen egy ilyen nagy cég. És akkor ők akarják leverni a Samsungot és az Apple-t.
-
donnie.d
aktív tag
A Huawei az elmúlt években tényleg korrekt kis telefonokat ad ki.
Én nagyon szerettem a P8 Lite-ot, de kénytelen voltam megválni tőle,hogy erre a telefonra váltsak. Szerencsére semmilyen problémával nem találkoztam eddig, továbbá minden remekül fut rajta. Tehát ebből a szempontból egyik telefon vételét sem bántam meg, főleg hogy Sony-ról váltottam (vicc, hogy a Huawei 70-80 ezres kategóriájú telefonjai kamerában köröket vernek a 100-115 ezres Sony modellekre).Egy dolog, hogy nem frissül. Az internet korában bármit, bármikor, és bárhol el lehet érni.
Én azt nem értem, hogy míg a korábbi modelleknél megoldható volt a kézi frissítés, most miért nem? A P8 Lite-nál volt egy frissítés, ami növelte az üzemidőt, abban a témában is akkor kezdtem el írni, mikor már egy hónap is eltelt. Utána nem foglalkoztam, hogy nem jelez a telefon, mert felmentem a Huawei oldalára, és letöltöttem a legfrissebbet és csókolom.
De nekem rejtély, hogy miért kellene bárkinek is elküldeni a telefonját szervizbe, és várni 1-2 hetet, hogy friss szoftverrel visszakapja azt, amikor a cég elérhetővé tenni a weboldalán, akkor ezt a dolgot negyed (!!) óra alatt meg lehetne oldani. Mint ha visszamentünk volna 2005-2006-ba: valami van a telefonnal? Visszük szervizbe kap egy szoftverfrissítést. -
donnie.d
aktív tag
Na kaptam egy copy & paste választ
Köszönettel vettük megkeresését, mellyel lehetőséget biztosított arra, hogy teljeskörű tájékoztatást nyújtsunk az Ön számára.
A frissítéseket egy automatizált rendszer küldi ki ügyfeleink készülékeire, IMEI szám alapján. A frissítések megjelenési dátumával, elérhetőségével kapcsolatban sajnos nem rendelkezünk pontos információval, a zárt rendszer sajátosságai miatt. Kérjük ellenőrizze HiCare alkalmazását, illetve frissítse azt ha még nem tette, ugyanis ez az applikáció azonnal jelezni fogja Ön számára amint elérhetővé válik a firssítés készülékére, illetve a Beállítások – Frissítések menüpontban a jobb felső sarokban a beállításokat megérintve tudja engedélyezni az automatikus frissítést a rendszer számára. Kérjük kövesse hivatalos csatornáinkat, hogy mihamarabb értesülhessen a legújabb frissítések megjelenéséről. Azt javasoljuk, csak a hivatalosan Huawei által kiadott firmwarekat használja. Ezzel kapcsolatban türelmét és megértését köszönjük.
Ha bármi kérdése van forduljon hozzánk bizalommal és mindent megteszünk a megoldás érdekében!
Üdvözlettel,
Huawei Ügyfélszolgálat...meg csatolták a békéltető testület elérhetőségeit
B+ és arra a kérdésre, hogy miért nem teszik fel a weblapjukra a frissítéseket persze nem válaszolnak
-
Gyb001
senior tag
Tárgytalan
[ Szerkesztve ]
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
Gyb001
senior tag
Tegnap nyitottam a bootloader. Viszont eltűnt az összes google "Bloatware".
Ha a gappsot telepítem akkor 1 újraindításig működik, viszont újraindítás után nincs Google play service.
Ötlet hogy hogyan tudnám működésre bírni?A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
Gyb001
senior tag
Először csak kinyitottam.
OEM unlock xxxxx
Kiírja hogy garielveszik blablalba...
Ugye gyári állapotba visszaált. Olyan szinten eltűnt hogy gapps telepítése előtt nem találtam semmi google nevű system appot. Mint amikor telepítek egy szűz lineage romot.A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
mizoli
addikt
http://opengapps.org
Ezt szoktam használni. -
Gyb001
senior tag
BL nyitás után nem telepítettem egyből a twrp-t. Hanem hagytam hogy elinduljon a telefon. Ott lett furcsa a dolog amikor bekapcsolás után csak a nyelvet kellet beállítanom, nem kérte a wifi-t. És a google felhasználót sem. Mikor láttam hogy nincs google, akkor egyből ment a twrp is föl, nehogy téglázzam.
Ezért backupom is csak a google mentes rendszerről van :/
Azóta persze rootoltam, Viper audiot telepítetem...Viszont találtam egy ilyen repót
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
mackoapo11
aktív tag
Úgy látszik,hogy érdemesebb P8 Lite 2017-et venni.Nekem ma jöt meg és mivel ugyan az a készülék mint a P9 Lite 2017,2 év gyártói garanciával bő 15 ezerrel olcsóbban jött ki.Plusz B110-es Rommal és azonnal felajánlotta a B164 Rom frissítést.Gondolom EU-s modellel nem mernek annyit szórakozni,tolják rá a frissítéseket...
[ Szerkesztve ]
-
Tityahome
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudja esetleg valaki hogyan lehet egy névhez alapértelmezett simkártyát beállítani? Gondolok itt arra hogy ne keljen mindig kiválasztani melyik kártyáról indítsa a hívást a telefon. -
donnie.d
aktív tag
válasz mackoapo11 #845 üzenetére
Hol vásároltad?
Az enyém független, EU-s modell szintén, nem sufni GMS-es, és B106-al vásároltam április közepén, és azóta se ajánlotta fel a B164-et.
A P8 Lite-tal is így volt, csak ott volt lehetőség letölteni a huawei oldaláról.
Ma megnéztem és már nincsenek fent szoftverek ahhoz a telefonhoz, s random mód belenéztem más régebbi készülékekbe, és ott sincsenek a letöltéseknél semmilyen ROM. Tehát, ha hivatalos Huawei szoftvert akarunk használni, akkor várjunk türelmesen. Ha frissül akkor frissül, ha nem jelez, akkor nem frissül, de a hivatalos gyártó oldaláról letölteni semmit nem tudunk. Fantasztikus. -
mackoapo11
aktív tag
válasz donnie.d #847 üzenetére
Nem tudom,hogy SufniGSM-e,de szerintem ennyi ember,akik véleményt mondtak erről a boltról,nem tévedhet. És most ajándék üvegfóliával,tokkal 63 500 szerintem igen jó.
Amúgy én is P8 Litével kezdtem a Huawei-hez átérést és azóta nem találok ennél a márkánál jobbat.Mivel összetörtem a telom,100 e körül nézegettem hetekig,de fontos volt a hazai garancia.
[ Szerkesztve ]
-
donnie.d
aktív tag
válasz mackoapo11 #848 üzenetére
Az enyém MediaMarkt-os.
A tiéd milyen? Két kártyás, kártyafüggetlen, PRA-LX1 a modellje?
Új hozzászólás Aktív témák
Huawei P9 Lite 2017
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs