Új hozzászólás Aktív témák

  • Malykiman

    csendes tag

    válasz lenovomen #1749 üzenetére

    Az Én augusztus végén vásárolt Honor 9-em kijelzőjén is megjelent a sárgásodás a bal felső sarokban, kb két hete. Kértem is a háztól-házig szerviz szolgáltatást, így múlt hét hétfőn el is vitte a futár a készülékemet.
    Megörültem, hogy ilyen gyorsan és flottul várhatólag kapok egy új készüléket a VIP gari ideje alatt. Ezt az adategyeztetésnél az ügyintéző kolléga meg is erősítette. Aztán ma felhívtam Őket, hogy mégis mi újság mert a szabályzatban leírtak szerint 5 munkanap elteltével valami jelzést kellene adniuk és a most hétfőn küldött levelemre sem érkezett válasz. És jött a hideg zuhany, hogy a Honor 9-re nem érvényes a VIP gari és a készülékem még javítás alatt státuszban van. A kedves Hölgy sűrű elnézések és bocsánatok közepette türelmemet kérte.... ami sajna elfogyott... de Ő többet nem tud tenni!
    Most várok....
    Volt esetleg másnak is ilyen tapasztalata a gyártói garancia/szervizzel?

Új hozzászólás Aktív témák