Hirdetés

2019. július 18., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-04-21 20:47:52

GAMEPOD.hu



Mobilaréna teszt: Honor 9 - fény-másolat
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések, továbbá szakmai topikban tilos hirdetni.

Honor 8 topik - A két telefon között egyelőre szinte csak hardveres eltérés van, ezért, ha kérdésed van, keress rá a Honor 8 topikban is.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6401) bontabela73


bontabela73
(kvázi-tag)

Érkezik az újabb frissítés (9.0.1.175).

[link]

(#6402) plck válasza Zso11 (#6400) üzenetére


plck
(tag)

Szia.

Ez velem is előfordult már párszor, de nem számottevő.

(#6403) Hexán


Hexán
(lelkes újonc)

Sziasztok!

Friss tapasztalat. Elvittem a Honor 9-est garin belül akksi cserére. A debreceni FirstPhone-nal már volt tapasztalatom,ezért most a miskolci üzletbe vittem be (4.7-es a Google értékelések szerint,gondoltam az elég jó). Át is vették a telefont javításra. A telefonom totál karcmentes (elöl-hátul fólia + tok). Se kopás,se mikrokarc semmi. Mondtam is nekik,hogy az állapotát a telefonnak mindenképp jelöljük az átvételi elismervényen és ha van rá mód, ilyen állapotban adják már vissza. A fóliát levettem róla, mert korábban már mondták a debreceni üzletben, hogy az tartozéknak számít és volt aki panaszkodott rá, hogy megsértették a fóliát. Ma szóltak,hogy kész a telefon. Megyek érte, nyújtja nekem a srác. Persze ott figyel egy viszonylag nagy karc a kijelzőn, függőlegesen. Közlik, hogy ez már ott volt,így vették át. Ők lefotózták a telefont mielőtt szétszedték. Bár ez számomra nem bizonyítja azt,hogy az átvétel és a szétszedés között nem sértették meg a telefont, de mindegy. Pechükre én is körbefotóztam a leadás előtt és egy videót is csináltam róla.

Így bízzatok meg bennük.Nem azt mondom, hogy kontárok (egy javításból ezt nehéz leszűrni),de az biztos,hogy ha hibáznak akkor ha tehetik az ügyfélre kenik. Szerintem,ha bármit leadtok szervizelni (akár telefont vagy bármit), fotózzátok körbe, csináljatok egy videót, mert simán átvágnak. A Honor ügyfélszolgálat jelezte is, hogy szerencse hogy én is "dokumentáltam", be is kérték... :W

Kellemes hétvégét mindenkinek! :DD

(#6404) Lackooo84 válasza Hexán (#6403) üzenetére


Lackooo84
(PH! addikt)

Ezt nem értem, kicserélték a hibátlan kijelződ egy karcosra? Tudtommal az akku és a kijelző egyben egy alkatrész (a ragasztás miatt), és csakis egyben cserélendő a Huawei szerint (a Honor 9 ugyanez). Mert ha csak az akkut cserélték ki, azaz valahogy kifeszegették a régit, akkor azzal tipikus jó magyar spórolós szokás szerint eleve gányoltak. Pont ezek miatt szokták egyben cserélni, mert a régi akku kiszedése nagyon nehéz, néha lehetetlen a kijelző sérülése nélkül. Szóval én már eleve ezért reklamálnék, mert neked egy teljesen új, gyári hibátlan kijelzőt kelett volna kapnod... Biztosan már vannak it tapasztalatok akkucseréről, de máskor küldd fel inkább a József körúti szervizbe, ott rendesen megcsinálják.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#6405) <Adamsky> válasza Hexán (#6403) üzenetére


<Adamsky>
(PH! kedvence)

Végül akkor elismerték, hogy ők a hunyók ... és cserélték a karcos kijelzőt is?
Nekem az a bajom ezzel a körbefotózással, hogy - ha csak nem ott előttük a pulton csinálod - arra is mondhatják, hogy ez bizony régen készült. Szerintem az egyetlen lehetőség, hogy átvételkor leíratod velük, hogy makulátlan, vagy, ha nem, akkor, hogy milyen sérülések vannak rajta. Azt, ha mindenki aláírja, akkor szvsz. nem lehet vita.

(#6404) Lackooo84
Ez melyik topicból van? És ez szerinted a P10-re és a Honor 9-re is igaz?

(#6406) nrg_52 válasza <Adamsky> (#6405) üzenetére


nrg_52
(őstag)

Atvetelkor nem fogjak neked leirni, hogy makulatlan, mert zsebbol beikszelik, hogy karcos, ezt tettem is mar szova, azt mondtak ez az eloiras naluk. Nem kotekedtem nagyon, mert ugyis csereltek mindent, es ezt tudtam is elore.

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#6407) Hexán válasza Lackooo84 (#6404) üzenetére


Hexán
(lelkes újonc)

Neem. Elvileg akksit cseréltek csak. Direkt rákérdeztem a Honor ügyfélszolgálatán (szóban és írásban, mert elég nehézkesen válaszolnak egy egyszerű kérdésre), hogy akksi csere esetén legalább a hátlapból egy újat ragasztanak-e fel vagy a régiről kapargatják le a kétoldalú ragasztót és úgy ragasztják újra. E-mailben azt írták, hogy természetesen új hátlapot (megjegyzem karcmentes a hátlapom, tehát nekem csak az akksival volt bajom) ragasztanak fel. A telefon leadásakor a FirstPhone azt mondta, hogy régebben így volt de valami változott és már nincs így. Erre megkérdeztem az ügyfélszolgálatot szóban, ahol hablatyoltak, hogy majd megkérdezik a szerviztől, hogy mi a protokoll, mert ők ezt nem tudják pontosan.

A végeredmény az lett, hogy minden maradt a régi, csak az akksi új. Az én karcmentes kijelzőmet meg összekarcolták véletlenül vagy szervizelés alatt. Ahogy írtad, ez elég nehézkes munka,mert mindent feszegetni kell, ezért is kértem, ha már mindenből a régi megy vissza, legalább az illesztések jók legyenek. Ha mondjuk a ragasztó nem jön le teljesen jól a hátlapról vagy az akksiról,elég ha néhány mm-ert kitart,már simán nagyobb hézagok lehetnek rajta a hátlap illesztése után (mint egy gagyi 15.000 Ft-os klón telón :DD )

Nekem is furcsa volt,de gondoltam ha szépen megcsinálja akkor nekem jó lesz úgy is.

(#6408) Hexán válasza <Adamsky> (#6405) üzenetére


Hexán
(lelkes újonc)

Nem ismertek el semmit,sőt hagyták hogy kisétáljak úgy, hogy a telefont nem vettem át(gyaníthatják, hogy az ügy végére járok majd). Azt mondták ezt én adtam így le. Igazad van a fotókkal kapcsolatban, én csak azért fotóztam körbe (mellesleg a leadás dátuma látható a telefonon,persze ez sem jelent semmit), mert egyszer már jöttek nekem ezzel, hogy ne aggódjak nem sértik meg a készüléket, mert amúgy is körbefotózzák,ha gond lenne majd az "perdöntő lesz". Csak hát az engem semmiképp nem fog védeni, lásd a jelenlegi szitut. Akkor már annyit az én fotóm is ér mint az övéké. Csak én a 1.5 éves telefont tartottam karcmentes állapotban (legalábbis a videómon így látható), míg ők 2 nap alatt elintézték. Ez bosszantó. És valóban a korrekt az lenne ha a pulton mondjuk lefotózzák (semmiből nem tartana kinyomtatni, aláírni...),de ők maguknak fotózzák úgy ahogy akarják,de veled kapásból karcosnak dokumentáltatják.Így is zavar,de ha mondjuk egy P30 Pro-t viszek javíttatni ami sokkal többe kerül, akkor majd azzal is így járnak el? Ők már alapból nem tisztán járnak el az ügyben.

(#6409) Hexán válasza nrg_52 (#6406) üzenetére


Hexán
(lelkes újonc)

Pontosan. Ezt csinálják. Csakhogy most szóltam nekik , hogy erről szó sem lehet. Nem is jelölték be. És mikor említettem, hogy bocs itt az átvételi elismervény ezt mindketten aláírtuk és karcmentesnek van jelölve...arra nem szóltak semmit. Az persze nem számít. És anno ezt én is említettem már nekik (Debrecenben), ott is azt mondták, hogy ez előírás. Bár nem értem ez miért lenne előírás,szerintem ez csak egy bevett szokás. Egyébként akkor kijelző csere miatt nekem is szinte új telót adtak vissza, ezért nem feszegettem tovább én sem.

(#6410) <Adamsky> válasza nrg_52 (#6406) üzenetére


<Adamsky>
(PH! kedvence)

"Atvetelkor nem fogjak neked leirni, hogy makulatlan, mert zsebbol beikszelik, hogy karcos ... "
Mi van? Ez komoly? :((( Eddig szerencsére nem volt dolgom szervizzel, de én ezt tuti nem fogom hagyni (főleg, ha tényleg olyan állapotú lesz még a telefonom, ami ezt indokolja).

(#6408) Hexán
Hááát, kíváncsi leszek, hogy mire jutsz. Feltétlen írd meg majd!

(#6411) Hexán válasza <Adamsky> (#6410) üzenetére


Hexán
(lelkes újonc)

Rendben. :)

(#6412) Lackooo84 válasza <Adamsky> (#6410) üzenetére


Lackooo84
(PH! addikt)

Ja hát be is b..na ha karcosként vennék át, amikor nem az. Olyat rákoppintanák a fejükre, hogy ihaj.

The Truth is out there...

(#6413) nrg_52 válasza <Adamsky> (#6410) üzenetére


nrg_52
(őstag)

Ha nem tudtam volna, hogy kompletten cserelik a hazat en se hagytam volna. Viszont kollega peldaja mutatja, hogy az sem szamit, ha az van rairva, hogy karcmentes.:DDD

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#6414) Divinity válasza Hexán (#6403) üzenetére


Divinity
(senior tag)

Ők csinálták vagy ment fel a TMX-be? A tmx oldalán látszik a javítás?
Miért szedted le a fóliát? :F
Értem én, hogy megdérülhet de attól maradjon csak rajta és az sérüljön.

return signResponse.map(SignResolvable::getSign).orElse(StringUtils.EMPTY);

(#6415) Hexán válasza Divinity (#6414) üzenetére


Hexán
(lelkes újonc)

Ők csinálták, nem küldték fel. Azért vettem le, mert leadás előtt minden ilyen jellegű dolgot el kell távolítani. Elvileg volt olyan akiknek itthoni boltban megvett és felrakatott 3-4.000 Ft-os kijelzővédő fóliáját (értelemszerűen) levették és panaszt tett miatta. Hiába mondtam, hogy nyugodtan otthagyom rajta, öccá forintos, ebayes és van még 10 db. :)

(#6416) Lackooo84 válasza Hexán (#6415) üzenetére


Lackooo84
(PH! addikt)

Dehogy kell levenni, ez is egy baromság. Volt akinél úgy derült ki, hogy kijelzőt nem cserélték, hogy a fóliája rajta maradt... Pesze, még azt is levegyem, hogy a kijelzőt barmolják össze. Ezek teljesen inkompetensek, de egy panaszt megérne a Honor magyarországnál. Csak, hogy tudják milyen balf*szokkal vannak szerződésben.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#6417) Hexán válasza Lackooo84 (#6416) üzenetére


Hexán
(lelkes újonc)

Hát ez jó...vicc az egész. Bejelentettem a Honor-nak,majd megírom mi lett a vége. A szép az egészben, hogy full ingerült hozzáállást és flegmaságot tapasztaltam a FirstPhone-ban. :) Úgy látszik készülékeket értékesíteni jobban szeretnek, mint a meglévő ügyfelek problémájával foglalkozni. :N

(#6418) nrg_52 válasza Hexán (#6417) üzenetére


nrg_52
(őstag)

Ez nem egyedi eset, mindenhol jobban szeretik a penzt beszedni. 😁

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#6419) Divinity válasza Hexán (#6415) üzenetére


Divinity
(senior tag)

Érdekes nálam két esetből egyszer sem szedették le. Sőt az első alkalommal még oda is adták a fóliát amit leszedtek a régi kijelzőről. TMX-hez küldték mind a kettőt a debreceni FirstPhone-ból

return signResponse.map(SignResolvable::getSign).orElse(StringUtils.EMPTY);

(#6420) qltsar


qltsar
(PH! addikt)

Tudtátok, hogy a Huawei Launcher az application switcher kinézetét, és működését is felülírja? Mióta letiltottam visszatért a "normális" klasszik vertikális AOSP ami elvileg csak Oreon volt, 9.0-tól kezdve elvileg csak a horizontális létezik:Y.

(#6421) nrg_52


nrg_52
(őstag)

Most erkezett:

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#6422) nrg_52


nrg_52
(őstag)

+ megjott a 2 mofi tokom is az uj kek kontosbe bult telomhoz, szerintem mindketto bitang jol nez ki, es jo a minosege is:

[ Szerkesztve ]

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#6423) gazso75 válasza nrg_52 (#6422) üzenetére


gazso75
(fanatikus tag)

424MB egy kis kamera optimalizálásra :)

(#6424) plck válasza nrg_52 (#6422) üzenetére


plck
(tag)

Wow, a másodikról tudnál linket küldeni?

(#6425) nrg_52 válasza plck (#6424) üzenetére


nrg_52
(őstag)

Tess.

@gazso75:

Meg wifi hibajavitas + a majusi peccsek.

[ Szerkesztve ]

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#6426) <Adamsky> válasza qltsar (#6420) üzenetére


<Adamsky>
(PH! kedvence)

" ... a Huawei Launcher az application switcher kinézetét, és működését is felülírja ... "
A Huawei Home-ra gondolsz? Hogy sikerült letiltani? Nekem a Disable (P10-en) szürke. Esetleg van root-od?

Egyébként nálatok is bugzik az osztott képernyős funkció? Pontosabban nem is maga a funkció, hanem a használata után tűnik el minden alkalmazás a task-váltóból.

(#6427) EndR válasza EndR (#6171) üzenetére


EndR
(tag)

Akinek időközben visszavonták az első körös Pie frissítést, az valószínűleg most már újra megteheti.
A 9.0.1-es frissítés nálam pl. megérkezett tegnap. :)

3210 > R320s > OT 715 > J6 > MY X-6 > 6230 > N95 > N8 > M5 > 9

(#6428) qltsar válasza EndR (#6427) üzenetére


qltsar
(PH! addikt)

Milyen verzióval? 168/175?

@Adamsky: Nyiss egy shell-t, és pötyögd be. Ha jól rémlik vissza is lehet hozni, nem kell hozzá factory reset.pm disable-user com.huawei.android.launcher

[ Szerkesztve ]

(#6429) EndR válasza qltsar (#6428) üzenetére


EndR
(tag)

175

3210 > R320s > OT 715 > J6 > MY X-6 > 6230 > N95 > N8 > M5 > 9

(#6430) bontabela73


bontabela73
(kvázi-tag)

Megérkezett a 175. Az android-hilfe. de Honor 9 fórumában olvastam/láttam, hogy már elindult a 179-es frissítés is.

(#6431) Anonymus95 válasza bontabela73 (#6430) üzenetére


Anonymus95
(senior tag)

Szia!
Milyen témát használsz?

(#6432) bontabela73 válasza Anonymus95 (#6431) üzenetére


bontabela73
(kvázi-tag)

Helló!

A téma neve MosaicBlue, a Play Áruházban találtam. Egészen jó téma, csak a Névjegyek alkalmazásban nem igazán működik. Az alső menüsáv teljesen fehér, ha egy adott névjegybe belépek, az alsó menüt nem is lehet látni, teljesen fehér az egész. Folyamatosan levelezek a fejlesztővel, képernyőképeket küldök, eddig nem javította ezt a zavaró dolgot.

Ezt leszámítva, szerintem nagyon jó téma.

(#6433) Anonymus95 válasza bontabela73 (#6432) üzenetére


Anonymus95
(senior tag)

Igen, nálunk is hasonló a probléma a különböző témák esetén.
Szerintem a 9.0.1 tehet róla, mert ugyan az a téma 9.0.0 esetén jó.
Rendszerszinten lehet gond, nem a témával. Ha a Beállítások, intelligens..., Kisegítő leh., animációk, vizuális effektek részt kikapcsolod és újraindítod a telefont, akkor jó a téma. De amint visszateszed az animációt visszadobja...

(#6434) bontabela73 válasza Anonymus95 (#6433) üzenetére


bontabela73
(kvázi-tag)

Nrkrm akkor is kifehéredik az alsó menüsáv, ha a vizuális effektek ki vannak kapcsolva.

(#6435) Anonymus95 válasza bontabela73 (#6434) üzenetére


Anonymus95
(senior tag)

De kikapcsolás után újraindítottad a telefont? Csak úgy működik nálam.

Az USA feloldta a Huawei elleni szankciókat.

(#6436) bontabela73 válasza Anonymus95 (#6435) üzenetére


bontabela73
(kvázi-tag)

Persze, az újraindítás is megvolt, mégis visszajön a fehér sáv.

(#6437) nrg_52 válasza bontabela73 (#6430) üzenetére


nrg_52
(őstag)

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#6438) bontabela73 válasza nrg_52 (#6437) üzenetére


bontabela73
(kvázi-tag)

Nagyon jó! :C

(#6439) Lackooo84 válasza nrg_52 (#6437) üzenetére


Lackooo84
(PH! addikt)

Nesze semmi fogd meg jól. :DDD

The Truth is out there...

(#6440) nrg_52 válasza Lackooo84 (#6439) üzenetére


nrg_52
(őstag)

Kb.:DDD

[ Szerkesztve ]

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#6441) jim bcs


jim bcs
(MODERÁTOR)

1 hét alatt 2 frissítés, eeeh?

Beárazás: https://logout.hu/bejegyzes/jim_bcs/bearazos_topikok_listaja.html

(#6442) Sanki válasza jim bcs (#6441) üzenetére


Sanki
(Topikgazda)

Emiatt most 2 hónapig semmi se lesz.. ;]

Képeim: https://www.flickr.com/photos/150171133@N05/

(#6443) jim bcs válasza Sanki (#6442) üzenetére


jim bcs
(MODERÁTOR)

Bravo :DDD

Beárazás: https://logout.hu/bejegyzes/jim_bcs/bearazos_topikok_listaja.html

(#6444) goop


goop
(őstag)

Hja, legalább a digi telenor vodafone VoLTE frissítések belekerülhetnének...

(#6445) Lackooo84 válasza goop (#6444) üzenetére


Lackooo84
(PH! addikt)

Még mindig nincsenek benne? :DDD

The Truth is out there...

(#6446) Anonymus95 válasza Lackooo84 (#6445) üzenetére


Anonymus95
(senior tag)

Nálunk VoLTE kapcsoló van és Telekommal működik is.

Honor View 10 készüléken is volt egy ilyen hónap. Elötte 2 hónapig semmi.
Ott úgy volt, hogy valószínűleg mire IMEI alapján sorra kerültünk, rá két napra már kiadták az újabb buildet és azt meg mi kaptuk meg előbb.

(#6447) Lackooo84 válasza Anonymus95 (#6446) üzenetére


Lackooo84
(PH! addikt)

Azt tudom, de elvileg a többinek is kéne mennie...

The Truth is out there...

(#6448) qltsar válasza bontabela73 (#6432) üzenetére


qltsar
(PH! addikt)

Bocsi, de melyik a nevjegyek alkalmazas? A tarcsazon belul a contacts sub-menut erted ezalatt? Kuldenel egy screenshotot rola ami 'kifeheredik'?

(#6449) Anonymus95 válasza qltsar (#6448) üzenetére


Anonymus95
(senior tag)

A fájlok alkalmazás alja, sms app ffejléce is ilyen..
Egyik téma sem tökéletes H 9, H View 10 telón sem android 9 óta. Ha te tudsz olyat, amin ezek is sötétek, akkor megköszönnénk!

[ Szerkesztve ]

(#6450) qltsar válasza Anonymus95 (#6449) üzenetére


qltsar
(PH! addikt)

Sajna a files nalam le van tiltva, az sms helyett meg valtottam a google verziora, abban alapbol van dark mode. En ezt a temat hasznalom: link Pure Google 2.8-as ikonkeszlettel kiegeszitve.

A letolteshez szukseg van erre az alkamlazasra: link

[ Szerkesztve ]

(#6451) goop válasza Lackooo84 (#6445) üzenetére


goop
(őstag)

Nincs hát, csak az új telefonokat tolja a huawei is, ezek meg pl gyerek p10 e régebbi, de frissítés is alig jön rá, pedig 3 év garanciával vettük anno, és még van majd 1 év vissza.

(#6452) Anonymus95 válasza qltsar (#6450) üzenetére


Anonymus95
(senior tag)

Ismerem. Mi is ezt használjuk. Az összes dark témát végignéztük, de egyik sem tökéletes. Beszéltem fejlesztővel is, nem tud vele mit csinálni. Huaweire a megfelelő EMUI-n jó, de már Honoron 9.0.0 helyett 9.0.1 van és ott már nem jó.

(#6453) qltsar válasza Anonymus95 (#6452) üzenetére


qltsar
(PH! addikt)

Nekem ugyanilyen "rossz" volt 9.0.0-án, mint most 9.0.1-en.

BTW: [link]

[ Szerkesztve ]

(#6454) bontabela73


bontabela73
(kvázi-tag)

(#6455) Divinity válasza bontabela73 (#6454) üzenetére


Divinity
(senior tag)

Végülis csak két napja lett felhozva, hogy megindult a 9.0.1.179 de floodoljuk szét a topikot, hogy kinek jött már meg.

return signResponse.map(SignResolvable::getSign).orElse(StringUtils.EMPTY);

(#6456) nrg_52 válasza Divinity (#6455) üzenetére


nrg_52
(őstag)

Olyan szigoru vagy... :DDD Legalabb van egy kis elet. :D

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#6457) modflow


modflow
(őstag)

És végre nem kell két hetet pluszba várnom, nekem is jön szinte azonnal a frissítés.
Szuper!!!
Jöhet a 9.1.0.201

(#6458) DanielKaiser


DanielKaiser
(újonc)

Sziasztok!

Este megékezett a 179-es frissítés. Utána viszont előjött egy olyan probléma ami eddig nem volt, illetve elvileg pont ezt hivatott kijavítni: "Ez a frissítés kijavítja azt a problémát, amely esetén a Wi-Fi bizonyos helyzetekben nem tud csatlakozni. "
A jelenség, hogy bekapcsolom a wifit, az pár másodpercen belül magától kikapcsol. Ha nagy nehezen úgy marad és sikerül is hálózatra csatlakozni akkor perceken belül eldobja. Sok bekapcsolás után meg újraindul a készülék.

A kérdésem, hogy erre van-e valami megoldás? Hálózatbeállítások visszaállítása, telefon cache törlés megvolt. A hivatalos fórumokon még egy teljes factory resetet írtak ilyen problémára, de a visszajelzések alapján senkinek nem oldotta meg.

A hiSuite a 8.0 gyárit engedi csak. onnan meg jó lenne updatelni, de csak 175-ig, ami stabil volt.
Esetleg FirmwareFinderrel visszaállítani?

Köszi előre is.

Az emberiség olyan, mint a krumpli. A java a föld alatt van.

(#6459) svgyula válasza DanielKaiser (#6458) üzenetére


svgyula
(őstag)

Szia! Ez nem általános probléma. Nálam a kezdetektől fogva atom stabil a wifi és rendesen csatlakozik minden ismert hálózatra szinte azonnal. A teljes rendszer újratelepítése lehet az első lépés. Ha ez nem segít akkor valami hardveres hiba lesz. Esetleg még bezavarhat ha van vps hálózati hozzáférésed valamelyik email fiókhoz. Nálam nincs tehát erről nem tudok nyilatkozni. Viszont van egy "wifi+" ami arra hivatott, hogy a mobil és a wifi hálózatok közötti váltást megoldja úgy, hogy minél kevesebb adatforgalmi díjtételbe kerüljön ez még okozhat gondot. Ha a wifi jelerősség alacsony akkor visszavált mobilnetre. Ennek lehet oka a megsérült wifi antenna, vagy a gyengusz router. Ha mindenhol másnak jó a jelszint akkor neked sérült az antennád! Mivel azt nem lehet mondani, hogy a honor rossz ilyen téren ez egyéni hiba lehet. Az sem számít ha egyes fórumokon még 50 embernek ugyanez a hibája! Abból a ~2millió darabból lehet akár 5 ezer is hibás az még mindig nem tétel. Persze az egyes embereknek igen, de ez akkor sem általános probléma.

Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! STF-L09

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.