Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz Vesa #167 üzenetére

    Nekunk a 2 auto 6M es arambol ingazik, az Ampera nem is kicsi (de ha nagy kell a mitsu outlander arban is ott van, belvarosig oda-vissza elektromost birja me'g, 5 szemelyes, nekunk Lagymanyosig mar azzal nem ment volna). A prius I-ben regi technologiaju akkuk voltak azt 17 eves koraban kellett elkezdeni cserelgetni... nem tartok attol hogy a 10 evvel kesobb gyartott technologiaju, most epp 10 eves ion belathato idon belul akku-gondos lenne, vagy hogy ne lehetne megfelelo cellat venni hozza.
    Az ion is 1 tonna felett van, de most akkor te fikazod az 1.6-os sulyat a temaindito autonak, vagy udvozlod a nagy tomeg vedelme miatt? Megjegyzem a benzineseknel ott a kerdes hogy a motorhazteto alol a merev alkatreszek (leginkabb motor) kozul melyik maszik az oledbe, mig mar a kispolszki hatso motoranal is az elottem levo nem tul nagy csomagter az gyurodo zona volt nulla tomor darabbal, na most azt nem tudom hogy az ion-ban elol mi lehetne ami nem inkabb roncsolodik hanem az utasterben kot ki - egyaltlaan nem lennek biztos benne, hogy a te benzinesed egy nagysebessegu utkozesnel jobb lenne, legyen barmekkora az orra! Raadasul mivel sebessegfuggo a dolog, ha a kicsi autoval csak a varosig mesz meg vissza, ahol mindenki max. 70 na jo neked Bekasig (ha nincs dugo) 90 de ott meg nincs szembeforgalom, akkor nem tudsz olyan sebessegkulonbseget letrehozni, aminel szamitana (javitasi koltsegen tul) a ketto kozti kulonbseg. Termeszetesen az ion is mar legzsakos, utasoldali is, amperaban meg mar nem is tudom mennyi de sok van. Ezzel pont nem jo ervelni a fustosek mellett...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák