Új hozzászólás Aktív témák
-
7Heads Drago
veterán
Nincs, felesleges erőlködni. Megkérdeztem autószerelő ismerőst. A nagyobb egyterű autókba már gyárilag berakták illetve sokan utólag rakják kisebb autókba is, de nem hogy a golfban de még az eggyel nagyobb Passat-ban sincs gyárilag. Ő újabb kocsikat nem szerel.
Segítek: motor előmelegítő vagy kiegészítő fűtés autóba magyarul.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
dabadab
titán
válasz 7Heads Drago #251 üzenetére
nem hogy a golfban de még az eggyel nagyobb Passat-ban sincs gyárilag
Ez konkrétan nem igaz, legalább tíz éve alapfelszereltség a dízelek mellé.
DRM is theft
-
addikt
válasz 7Heads Drago #252 üzenetére
Meg tudom különböztetni a ventilátor hangját a motorhangtól, tesó. Meg érdekes módon az autó füstölése is leáll, amint lekapcsolom a fűtést. Ezt mivel magyarázod?
Ez egy 8 éves Rav4.
[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
Mint írtam is Golf 5. 2008-ban megszűnt a gyártása.
Az enyém egy 2006-os darab. Ha majd veszek egy 10 évest és átnézem majd leírom mi van benne.
1k1 alvázszám és bls motorkód nyugodtan keresd meg nekem akkor a gyári verzióját ennek:
zsu + [unix]
Az után gyártott és egyéb noname verziók nem igen érdekelnek.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
addikt
válasz 7Heads Drago #256 üzenetére
Persze, hiszen a te autód közel 20 éves technika, nyilván sokkal kevesebb a komfort elektronika benne. Ez így rendben is van. Ma már szerintem autó méretétől függetlenül szerelik bizonyos felszereltség felett az ilyesmit. Jó, egy Daciaba nem biztos, de nívósabb márkáknál 100%.
-
axioma
veterán
válasz 7Heads Drago #245 üzenetére
En kimondottan elektromos autozast fikazo felhangot hallottam benne, de gondoltam meghagyom a lehetoseget hogy tevedtem, ezert kerdeztem. Es bar szavakban tagadod, a hsz masik fele megmagyarazza: igen, negativ tulajdonsagnak vetted.
Kepzeld olyan nincs, hogy azert gyorshajtok mert sietek/kesesben vagyok. Foleg 90-es uton. Amennyit a 10-20% gyorshajtassal tudok idoben hozni rajta, az nem oldja meg a kesesben levest, barmilyen realis celhoz kepest kezdtel kesni. Tobbel mar eletveszely kene legyen hogy gyorshajtsak. Waze megtippeli mikorra erek oda, azt vagy ugy lesz vagy sem. Ugyis ra kell szamolni, barmi kozbejohet alapon.
A gyerek tornazsakjat meg igen artalmas gyorshajtassal odavinni, most nem jobb minden (pedagogiai) szempontbol is, ha kap inkabb egy hianyjelet es azzal le van tudva? Nyilvan utanavittem mar en is amikor belefert a napomba, de csak ha normalisan, nem szaguldozva. Ha mar ennyi indokolja neked a gyorshajtast akkor remelem nem a kornyekunkon laksz -
addikt
Én amúgy városon kívül notórius gyorshajtó vagyok, de ezzel együtt is teljesen igazad van. Ha elkezdesz utána számolni, maximum 5 percet nyersz, vagy még annyit sem. Kivéve autópályán, ha mondjuk 1000 km-t kell lepengetned, ott azért amikor rárakod a tűt 160-180-ra, akkor lehet spórolni órákat. De ez az autósok annyira kicsi hányadát érinti, hogy felesleges is róla beszélni.
-
axioma
veterán
Nem voltak olyan autoink amiben eleg nagy biztonsagban ereztem volna magam 140 felett... mas mellett ultem mar hosszu uton o autojaban ahol ez szamitott, de mondjuk az az auto nem a mi kategoriank (ill a buntetes se fert volna bele a mi zsebunkbe, neki meg statisztikailag bele volt szamolva).
-
k-adi
nagyúr
válasz 7Heads Drago #261 üzenetére
amit leírtál, az alapján tudják mit gondolsz.. és az bőven elég is ebben a témában... eleget offoltál már
-
addikt
Mindenki annyival menjen, amennyi számára komfortos és uralható. Ezzel nekem sosem volt problémám, leelőzöm/előzzön le, és kész.
Az a bajom ezekkel az elektromos verdákkal, hogy országútra nem valók, mert nagyon lecsökken a hatótávjuk, városban pedig a töltés nem megoldott. Itt Buda-külsőn így is egymás hegyén-hátán állnak a kocsik, nem tudom elképzelni, hogy a töltés hogyan lesz megoldva a jövőben.
Tudom, hogy te Pomázról ingázol, erre az elővárosi közlekedésre ideális, anyataxinak is, viszont akkor mellette kell tartanod egy másikat, ha hosszúkat akarsz menni. Ennek az ökológiai lábnyoma sosem termelődik vissza ahhoz képest, mintha csak 1 mindenes kocsid lenne, ez fix.
-
axioma
veterán
1 mindenes kocsi nem tenne lehetove a kettonk bejutasat a munkahelyre, szoval nem ezen mulik. Ferjemnek az amperaja ingazni me'g mindig (koppra 50km egy kore, telen ennyit tud) csak elektromos. Nyaralaskor meg benzin.
Csak egy eseten mai kinalatbol hibrid. Bar en hosszabb tavon egy valodi range extenderest gondolnek sokkal jobb alternativanak (buta motor csak akkut tolteni, kerektol szeparalva), es onnantol ha tud az akku 100km-t mar heti 0-4 esti toltes kell csak, hetvegen tobb ido van ra, eloszlik. (Ha nem megy addig benzintankolasnyi idore le a toltes ideje.)
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care