Új hozzászólás Aktív témák
-
hokuszpk
nagyúr
válasz Busterftw #364 üzenetére
"A PS4 elobb volt, mint a pokember."
a te kezedben sem volt képregény soha.
"The Marvel Comics character Peter Parker / Spider-Man first appeared in the fifteenth and final issue of Marvel's anthology comic book series Amazing Fantasy, which was published in August 1962."
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
makkmarce
őstag
válasz Busterftw #364 üzenetére
""nem, a launch címeket megrendelik mikor már készül a konzol"
Amiket mar a meglevo konzolon tesztelnek. Az osszeollozott devkitet, majd kapjak a vegleges designt. Szoval de."
nem, a verziót PC-n tesztelik
dehogy kínlódnak az előzővel.a BF5 volt az, ami elsőként támogatta az RTX-es kártyát, nem az első volt, amiben RT effect volt, ne bohóckodjunk már.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ray_tracing_(graphics)
és ha jobban megfigyeled, voxel cone raytracinges demó is volt ps4-en... nem kell ahhoz HW, ahogy már mondtam.
Mikor megjelenik az igény, és a HW gyártó látja, hogy talán össze lehet rakni, akkor jön HW.
Erre jó ellenpélda a fizika szimuláció, ahol hiába van HW, nem használják ki máig. Máig szinte mindenhol software-ből vígan el van, nincs szükség a HW-re. (pedig jó lenne, ha ez irányba is fejlődnének a játékok, mert szép photoreal a kavics a tóparton, csakhát a fizika meg kb nulla szinte minden játékban).spiderman:
https://en.wikipedia.org/wiki/Spider-Man:_Miles_Morales
Tehát ez a verzió PS5-el jött (persze PS4-re is megjelent, ahogy sok más játék több platformra is jön, csak visszabutítják)."Aha es hol a jatek? Sehol. Majd talan jovore lesz ilyen jatek PS5r-re, ket evvel a hardver megjelenese utan. Ne a techdemo legyen mar alap."
könyörgöm, itt hisztiztetek, hogy a software-eseknek semmi köze a hw-hez, és kapnak valamit, azt majd arra. Tehát a nemlétező HW-re már kész kellene lenniük..
Az EPIC NEM játékot, hanem ENGINE-t fejleszt legfőképp, és abból majd VALAKI csinál játékot. A tech már kész, hogy mekkora meló áttérni UE4-ről UE5-re, nem tudom (ahogy így néztem, nem feltétlen egyszerű, mert sok esetben máshogy valósítanak meg bizonyos eljárásokat, és lehet ami a másikban lassú volt, itt gyors, és fordítva).bemutatom a cikket, és a nyilatkozatot, hogy évek óta együtt tervezik és fejlesztik a HW-t, erre benyögöd, hogy hol a játék . Nem érdekel hol a játék, a vita nem erről szólt. Arról szólt, hogy a tervezésnél van egy algoritmus software oldalról, amit gyorsítani kell, a konzolgyártónak meg bele kell férnie a keretbe, hogy ne 1500 USD legyen egy gép. Viszont ahogy már lentebb írtam, a konzol inkább hasonlít egy M1-es mac-ra, mint egy pc-re. Konkrétan olyan HW-t kértek, amivel megy a 3d geometry és texture streaming, ha már kevés a memória, a másik, hogy nem véletlen lett tökegyforma a PS5 és az xbox .. csak nem ugyanazzal az engine fejlesztővel beszélgettek?
[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Politika
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Elite: Dangerous
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- AMD Ryzen 3600 (pár napig használt)
- Hibátlan - AMD Ryzen 5 2600 - 6 mag 12 szál 3.4GHz + gyári hűtő
- Beszámítás! Intel Core i3 9100 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Garanciális Intel Core i5-13600K
- Beszámítás! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel