Új hozzászólás Aktív témák

  • Busterftw

    veterán

    válasz makkmarce #535 üzenetére

    "lentebb linkeltem több játékot"
    Vagy demot linkeltel, vagy valami modot, vagy jatekot amiben nem real time RT volt.
    Kulon meg lettek nezve ez meg lettek cafolva. Ott vannak fenn a linkek, a projekt leirasa, idezetek a fejlesztoktol esatobbi.
    Nem hasrautottem, hogy ezek nem at runtime RT-vel futnak.

    "brigade engine 2013, nvidia demo 2012 voltak előtte is demók, és játékok is.
    Ezek kozul egyik sem jatek, utobbi Kepleren futott, tehat hardver volt elobb es ra a demo.
    Ez is ott van fentebb. Ismetled itt a dolgokat mikozben mar 10x megcafoltuk, irrelevans.
    Hoztad a QuakeRT-t, az sem jatek volt, iskolai kiserlet project. Hoztal Minecraft modot, az sem volt az. Hoztad a Doom-ot, az sem at runtime RT volt.

    "hogy csinál valaki dedikált RT gyorsítást HW-re.. szóval melyik is volt előbb? Mégiscsak ott a SW ami működik"
    Tehat papiron kivul nem volt semmi es akkor valt ez lehetsegesse, miutan megjelentek 2018 utan az ezt megvalosito hardverek.

    "A végső filmet renderelte a géppark, de nem ez volt a lényege a brigade-nek sem hanem az, hogy valós időben lássa a grafikus amit csinál:"
    Tehat teljesen irrelevans a jatek temahoz.

    "most sem tudsz runtime (ennek a szónak itt semmi értelme, gondolom realtime) RT-s játékkal játszani."

    at runtime
    Nem a jatek valos RT, hanem a jatekban a kulonbozo effektek real time futnak ray tracinget hasznalva. Ez nem volt eddig.

    "es ha megnézed sok játéknál szinte észrevehetetlen a különbség"
    Ez egyszeruen nem igaz. Sajat tapasztalatbol (rtx 3080Ti, Contol, Metro, Dying light 2, CyberPunk, Quake II RTX) es az osszehasonlito videokbol sem ez latszik.

    "Valódi RT-s játék NINCS"
    Hat akkor mi lett 2018 elotti "peldaiddal"? Most akkor magadat cafolod?

Új hozzászólás Aktív témák